Innan jag börjar detta kapitel vill jag att ni alla går in och läser min goda vän gyal123 's nya bok "obsessed" Jag är obsessed med den. Ha ha ha jätte roligt...okok byeee
MADISONS POV
Vi anlände på Ibizas flygplats.
"Vart är dom någonstans?"
Gnällde jag medans jag torkade bort svettet från pannan."De ska vara här nu"
Sa Angel med sin mobil i handen medans vi gick till parkeringen utanför.Plötsligt tutade en bil åt oss flera gånger en bit bort.
Rutorna åkte ner och där satt Stacey och vinkade.Hon och Chloe öppnade bildörrarna och sprang fram och kramade oss.
"Jag har saknat er bitches!"
Sa Chloe glatt."Hörde att du bråkade med din man där hemma Mad. Om du inte vill ha honom tar jag honom gärna"
Sa Stacey flummigt."Ha ha ha, jätte roligt Stacey"
Sa jag sarkastiskt och log stort.Vi tog våra resväskor och la dom i bilens bagageutrymme.
"Så vad vill ni göra först?"
Frågade Stacey och vände sig om från framsätet i bilen till mig och Angel där bak.
Hennes ljusblåa ögon skimrade i soljuset och hon log nästan ett sådant Mona Lisa leende."Hem, så vi kan byta om från dessa svättiga kläder"
Sa Angel utmattat och fläktade sig själv med sin hand."Okej men vi behöver lite musik till det!"
Sa Chloe från förarsätet och satte på radion.Bumby Ride kom på.
"Omg denna låt!"
Sa vi alla samtidigt."I wanna boom bang bang with your body yo
Were gonna rough it up before we take it slow
Girl lemme rock you rock you like rodeo
It's gonna be a bumpy ride!"
Sjöng vi alla tillsammansLåten finns där uppe, love it! Lyssnade fan på denna medans jag skrev allt detta.
Stacey vevade ner fönsterrutan och tog ut sitt huvud som en hund.
Vi alla skrattade.
Chloe drog tillslut in Stacey igen.
Jag kände hur min mobil började vibrera i min ficka.
Jag tog upp den och såg att Antonio håller på att ringa.
Jag klickade bort det och rullade mina ögon.ANTONIOS POV
Varför svarar hon inte?!
"Joe! Diego!"
Ropade jag från arbetsrummet.Dom både kom inspringande.
"Åk till Ibiza och hämta hem Madison."
Sa jag och kollade genom mina papper."Men bossen, det är nog ingen bra id-"
Sa Joe."Jag sa gå och hitta henne!!"
Röt jag ut och slängde bort allt från mitt bord argt.Joe kollade med rädsla på mig innan han drog ut Diego från rummet.
Jag satte mig på stolen frustrerat.
MADISONS POV
Vi kom hem till Stacey och Chloe.
Hela stället luktade instängt och alkohol.
Kläder låg huller och buller på marken."Känn er som hemma!"
Sa Stacey och slängde sina solglasögon på byrån i hallen.Jag och Angelina kollade på varandra innan vi gick till sovrummet där en luftmadrass och lite lakan låg.
BẠN ĐANG ĐỌC
Kidnapped
Teen FictionJag heter Madison och är 19 år Mina föräldrar dog förra året i en bilolycka och jag bor ensam med min lilla syster June. Mitt liv har varit ganska jobbigt och jag lyckas aldrig hitta något positivt med det, därför att jag jobbar 12 timmar varje dag...