MADISONS POV
Jag smuttade försiktigt på vinet medans jag låg i min säng på mitt rum.
Flera gånger om dagen knackade folk på dörren till mitt rum och undrade vad jag gjorde.
Jag har suttit här inne i 2 dagar och levt på mitt vin.Istället för att hälla vin i det prydliga glaset satte jag vin flaskan direkt mot munnen och drack.
Plötsligt knackade det på dörren igen.
"Madison! Snälla kom ut!"
Sa en röst."Försvinn!!!"
Skrek jag och slängde vinflaskan mot dörren.
Flaskan träffade dörren med en smäll och gick sönder. Det rann mörklila vätska längst dörren och ända ner till dörrkarmen.Det blev tyst på andra sidan dörren och jag reste mig upp från sängen.
Jag gick till rummets balkong och stod där.
Jag såg nästan hela Hawaii.
Alla palmer, fåglarna och växterna."Madison!"
Röt en röst utanför dörren till rummet.Jag gick tillbaka in och fram till dörren.
"Vad fan vill du?"
Frågade jag med örat mot dörren."Öppna dörren!!!"
Röt Antonio."Det kan du glömma fuckboiii"
Sa jag och dansade runt i rummet."Om du inte öppnar dörren inom 2 minuter bryter jag mig in!"
Röt han."Be my guest"
Sa jag och log.Fort tog jag massvis med lakan och knöt samman dom.
Jag lät dom dingla ner för balkongen.
Jag säkrade dom och klättrade ner fort.Det var bara 2 våningar ner till marken.
Jag lät mina fötter landa på marken.
"Adios amigo!"
Sa jag och log innan jag sprang mot regnskogen som fanns precis bredvid.Jag började springa.
Springa fortare och fortare.
Jag kände hur vinden bar med mig och jag fan ro.Eftersom jag bara var barfotad trampade man på mycket barr men samtidigt härligt gräs.
Jag var glad och hoppade runt.
Efter att tag av att gå djupare och djupare in i skogen hittade jag ett vackert vattenfall med massvis och massvis med djur.
Är det nu man känner sig som en Disney prinsessa och börjar sjunga?
Hm...varför inte!Jag gick fram till de vackraste blommorna som fanns i Hawaii och plockade en.
Jag satte den i mitt hår.
"Jag är full sååååååå jag bygger en koja! Och bor här!!!"
Sa jag glatt för mig själv.Jag hittade massvis med verktyg för att bygga det perfekta resistenset.
Pappa var arkitekt så han hade lärt mig allt om hur man bygger sånna här saker.
Men det var innan jag fick reda på att han faktiskt var kriminell....
Aja!!Det började bli mörkt ute och jag höll fortfarande på att bygga mitt lilla hus.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kidnapped
Fiksi RemajaJag heter Madison och är 19 år Mina föräldrar dog förra året i en bilolycka och jag bor ensam med min lilla syster June. Mitt liv har varit ganska jobbigt och jag lyckas aldrig hitta något positivt med det, därför att jag jobbar 12 timmar varje dag...