Álmosan kevergettem a kávém az asztalunknál ülve, miközben a mellettem helyet foglaló legjobb barátnőm lelkes szóáradatát hallgattam.
- Biztos jelentkezek ma a pompomlányokhoz! - jelentette ki, miközben energikus mozdulattal vágott egy falatot az omlettjéből. - Lena, te nem jössz? Olyan jó lenne!
- Nem, nem, biztos nem megyek szurkolólánynak, én ma a fotós klubba megyek amúgy is. Oda úgyis felvesznek mindenkit, nincs túljelentkezés.
- Akkor nem is jössz el a válogatót megnézni? - meredt rám elszontyolodva.
- Bocs, de tudod, hogy egyidőben van a kettő - vontam vállat csalódottan.
- Tudom - hümmögte. - De ti ugye eljöttök azért megnézni? - fordult a többiek felé reménykedve, akik mind az asztalnál ültek.
- Persze - vágták rá rögtön a fiúk. Hülyék lennének kihagyni.
- Ott leszek - bólogatott Elis. Lyssa irányából is hallottam valami beleegyezés félét.
- Még szép, hogy ott leszek, hisz én is jelentkezek! - szólalt meg tettetett felháborodással Dia.
- Ohó - hangzott elismerően Mark irányából.
- Kuss - dobta meg válaszként Dia egy bagettel.
- Hah, mostmár az enyém! - kiáltott fel diadalittasan Mark, akit nem nagyon hatott meg hogy leoltották, mert az ingyen szerzett pékárunak jobban örült.
Hirtelen egy koppanást hallottunk Ryan felől. Mert beleesett a feje a tányérjába.
- Istenem, valaki ébressze fel - dünnyögte Lyssa unottan. A többiek megállás nélkül röhögtek rajta.
- Én megmondtam neki, hogy ne maradjon fent egész éjjel kijátszani a Cupheadet - csóválta a fejét röhögve Rob.
- De nézzük a jó oldalát: legalább puhára esett - nevetett Shawn, utalva arra, hogy pont a tányéron lévő croissant fejelte le.
- Ezt meg kell örökíteni - vette elő a telefonját Mark, és már le is fotózta az alvó Ryant. - És már tolom is fel instára - mutatta felénk a kijelzőt, amin a közzétett fotó virított.
- Nem kéne felébreszteni? - szólt Elis.
- Ah nem, hagyjuk, hadd aludja ki magát - legyintett Jack.
- Hallod Jack, anyád kommentelt a fotó alá - röhögött Mark, miközben felé mutatta a mobilt, mire mindenki közelebb hajolt hogy lássa. És valóban ott volt Jack anyjának a kommentje, ami egyetlen sírva röhögős emojiból állt csupán.
- Ahj már - sóhajtotta Jack, miközben mindenki ezen röhögött. - Mondtam neki, hogy ne irogasson a képeitek alá - dünnyögte, miközben instán ráírt az anyjára. Épp ráláttam a kijelzőre, és elolvastam a beszélgetésüket, ahogyan az asztalnál mindenki más is.
jack_storm: Anyu mondtam már hogy ne írogass a barátaim képei alá!
_mirastorm_: <3
jack_storm: ?????
_mirastorm_: !!!!!
- Ez kész - dobta Jack a telefonját az asztalra fáradtan.
- Ébresztő - visította Dia, miközben egy újabb bagettel izomból fültövön dobta Ryant.
- Auch - szisszent fel, miközben az eltalált felülethez nyúlt.
- Szokj hozzá haver, Dia ma mindenkit bagettel dobál - felelte Mark. - Amúgy eddig tizennégy likeot értél - mutatta felé vihogva a telefonját, amin az említett kép volt megnyitva. - Hopp, tizenöt!
- Mi van?! - kapta ki a kezéből elképedve a telefont Ryan. - És még Jack anyja is itt röhög rajtam a komment szekcióban. Még az ofő is likeolta a képet! - hüledezett. - Na jó, inkább visszaalszok - szólt beletörődően, és visszadőlt a croissantra.
--------------------
Délután a fotós klub terme felé sétáltam, és az ajtaja elé érve egy percig hezitáltam, de aztán benyitottam. A teremben szintén egy kör alakú asztal volt elhelyezve, és a napsütötte helyiségben még az elengedhetetlen kellékek is ott voltak: egy asztali számítógép, nyomtató, fotóalbumok, és a falra felfüggesztett parafatáblák telefüggesztve előhívott képekkel.
Viszonylag kevesen voltak a teremben, nyolc fő ha volt ott.
- Sziasztok - köszöntem halkan, aprót intve.
- Szia, kerülj beljebb! - üdvözölt egy copfos barna hajú lány, aki láthatólag az elnök volt. A többiek is köszöntek valami szia félét, de amúgy beszélgettek tovább. Leültem egy fekete hajú, amennyire meg tudtam ezt állapítani, japán lány mellé végül, aki mellett szabad hely volt.
- Csak nekem nincs fényképezőgépem? - szólaltam meg kínomban nevetve, mikor láttam hogy szinte mindenki előtt ott van valamilyen gép. A mellettem ülő lány előtt például egy instax mini volt, pasztell kék színben.
- Kölcsön adhatom az enyémet alkalmanként, ha gondolod - szólalt meg a mellettem ülő lány kedvesen.
- Köszi, de a telefonommal szoktam fotózni, szóval nem szükséges - húztam elő a zsebemből az okostelefonom. - Jobb mint a semmi - nevettem fel.
- Mondjuk a mostani mobiloknak elég jó kamerájuk van - biccentett.
Miután leültem, egy-két ember még jött, aztán már kezdtük a klubot.
- Figyelem - tapsolt kettőt az klubelnök lány. - Mindenkit köszöntök aki eljött, különösen a kilencedikeseket akik újak itt! Akkor kezdjünk is bele a szokásos munkamenetbe. Ilyenkor általában elindul mindenki fotózgatni: ki az udvarba, a suli épületében, stb. Ez nagyban függ a suliújság témáitól is, mivel oda mi szolgáltatjuk a fotókat. Természetfotók minden számba kellenek, a többi változó, a diákoktól kezdve a meccseken keresztül bármiről kérhetnek fotót. Mikor letelik az egy óra akkor mindenki visszajön ide, és összedobjuk az elkészült fotókat, és kiválogatjuk mit fogunk felhasználni. És mikor a suliújságot letudtuk, akkor általában a többi héten csak hobbiból fotózgatunk, meg ilyesmik. Érthető? - egyöntetű bólogatás volt erre a válasz. - Oké, akkor mehettek. Fotózzatok amit tetszik. Ha bejön ez a felállás akkor várunk titeket vissza jövőhéten is, ahonnan már élesben fog menni a dolog.
Ezzel a végszóval pedig mindenki szétszéledt. Kettő-három fős csoportosulásokban mentek a legtöbben. Mire feleszméltem, már csak én és a mellettem ülő lány voltunk a teremben.
- Khm, te merre mész? - kérdeztem zavartan, miközben felálltam az asztaltól.
- Szerintem az udvarra. Te? - puhatolózott.
- Hát, szerintem én is lövök néhány természetfotót. Úgyse lesz senki most az udvaron. Mindenki a csarnokban van.
- Ja. Amúgy mi a neved?
- Lena. Lena Water - válaszoltam, miközben elindultunk le az udvarra.
- Ruka Yatsuki - mutatkozott be. - Boszorkány - mosolyodott el halványan.
DU LIEST GERADE
Tűz és víz
FantasyMit csináljon az ember lánya ha a víz elem birtoklója? És mitévő legyen akkor, ha a gimiben pont a tűzvarázsló mellé osztják be partnernek? Az meg már hab a tortán, hogy az illető totál bunkó, nagyképű, agresszív, és tipikus macsó. De ami a legrossz...