- Aztaku - kezdett bele nagy hévvel Jack, mikor meglátott. De Clar még időben leintette, tekintettel, hogy Fred is jelen volt. -tya fáját - fejezte be korrektálva magát.
- Te most - képedt el Dia, és elkerekedett szemmel végigmért. - az vagy?
- Igen. "Az" - feleltem, elfojtva egy mosolyt.
- Na jó, Lena, neked az aztán bejött az élet - röhögte el magát Clar.
- Hát ja, nem azt mondom, hogy eddig szarul néztél ki, de most azért hű - bólogatott Lyssa. Bill átkarolt, én pedig mosolyogva figyeltem, hogy beoldalog a kertbe Rob és Ryan.
Szemmel láthatólag másnaposak voltak, viszont nem annyira, hogy ne emlékezzenek a tegnap történtekre. Vöröslő fejjel fogták egymás kezét, és lerítt róluk, hogy egy komoly és igen hosszú beszélgetésen vannak túl. Mi a többiekkel csak összenéztünk, azzal a szokásos mindenttudó mosollyal.
- Srácok - szólalt meg Rob bugyután vigyorogva. - be kell jelentenünk valamit. - Összenéztek, és egyetértően bólintottak egyet.
- Együtt vagyunk - mondták ki egyszerre.
- Végre - tapsolt elégedetten Dia.
- Ideje volt már - jegyezte meg Jack.
- De... várjatok, hogy mi? - zavarodott össze Ryan.
- Mind tudtuk, hogy melegek vagytok. Azt is, hogy mi van köztetek - fejtette ki Clar.
- És shippeltünk titeket már régóta - szólaltam meg.
- Hát, jó tudni - röhögött fel Rob, és átkarolta Ryan derekát. Jó volt látni, hogy végre ők is egymásra találtak. Igazán imádnivalóak voltak együtt.
- Túl nagy a csend, hol van Mark? - kérdezte Elis. Igen, tényleg hiányzott a társaságból debil barátunk szűnni nem akaró röhögése saját poénjain.
- Hajnalban láttam utoljára, eltáncolt azzal a felkiáltással, hogy "Most indulok egy kalandra!" - felelte Dia, megvonva a vállát. Senki nem lepődött meg, ez olyan Markos volt.
Nemsokára csörögni kezdett Dia telefonja. Az emlegetett szamár volt az. A kihangosított készüléken keresztül mindannyian hallhattuk álmos hangját.
- Most ébredtedtem, nemtom hol vagyok, de asszem elloptam egy fűnyírót. Ti merre? - harsány röhögés volt erre a válasz tőlünk.
- A palotakertben - felelte fáradtan Dia, párja tettén már meg se lepődve. - Na, kérdezz már meg valakit, hogy hol vagy, különben nem tudunk érted menni és ott rohadsz meg.
- Ez a favágó azt mondja, Vakondokok utca 17. - harsogta a készülékbe lelkesen Mark, miután körbejárta a házat és talált végre egy segítőkész helybélit. - Ez a környék rohadt szép Dia, ide költözünk!
Ezután Bill egy sofőrt megkért, hogy menjen el Markért. Dia természetesen vele tartott, amúgy is látni akarta jövőbeli otthonának színhelyét.
----------------
Nemsokára mindannyian elindultak haza. Keserédes volt a hangulat ezen a délutánon, hisz tudtuk, ezentúl semmi sem lesz már a régi. Ők visszacsöppennek a sivár hétköznapokba én pedig itt maradok ebben a szürreális álomvilágban. Természetesen örültem ennek, de nélkülük mindenképpen unalmasabbak lesznek majd a napjaim.
YOU ARE READING
Tűz és víz
FantasyMit csináljon az ember lánya ha a víz elem birtoklója? És mitévő legyen akkor, ha a gimiben pont a tűzvarázsló mellé osztják be partnernek? Az meg már hab a tortán, hogy az illető totál bunkó, nagyképű, agresszív, és tipikus macsó. De ami a legrossz...