58. Jusztinka, twerk, és vasvilla

4.8K 353 112
                                    

- Izé, nem kéne valami vasvilla, vagy valami? - hebegte Mark, miközben Shawn vállába kapaszkodott. 

- Vasvilla? - kérdezett vissza Dia. 

- Na, hozok egyet - csoszogott vissza Mark a lakótérbe. Mind értetlenül néztünk utána. 

- Totál kiütötte magát. Szerintem ne számítsunk rá, induljunk el - törte meg Clar a csendet. 

- Oké - indultam neki vonakodva, miközben megfogtam Shawn kezét. 

Minnél lejjeb mentünk, annál sötétebb lett, és egyre kevésbé hallottuk a fentről leszűrődő hangfoszlányokat. A lent felerősödött zaj egyre hátborzongatóbb lett, és mikor leléptünk az utolsó lépcsőfokról is, mindenki megtorpant. Csak bámultunk a sötétbe, ahol valami ismeretlen várt ránk. Valami ismeretlen, relytélyes szándékokkal. 

Hallottam, ahogy a vaksötétben Shawn a villanykapcsolót próbálja kitapogatni. 

Mikor sikerrel járt, és hirtelen fény borította el a helyiséget, mindenki lesokkolódott a látványtól. Mindnyájan letaglózva bámultuk a lényt, aki a szemünk elé tárult. 

Egy pucér kobold táncolt a pince közepén. Azt hiszem, párzási tánc lehetett. Közben olyan hangon énekelt, mely igen eltérő volt az emberi hangtól. Gondolom ezzel a hanggal akarta elriasztani a vetélytársait. De valami nagyon nem stimmelt vele. Pár pillanat után rá is jöttem, mi. 

Nem volt nemi szerve.

- De aranyos! Egy kobola! - kiáltotta Dia. 

- Hogy mi? - értetlenkedett Clar. Ekkor mindenki egyszerre fordult Dia felé, magyarázatot várva.

- Egy kobola! Nem kobold, hanem kobola. Annyiban tér el a koboldtól, hogy nincs nemi szerve - magyarázta.

- Chh, a kis biológus - veregettem vállon. 

- De, ha nincs nemi szerve, akkor hogy szaporodik? - tette fel a nagy kérdést Jack.

- Azt inkább ne akarjátok tudni - válaszolta, miközben az arcán átfutott egy grimasz. 

- És akkor, mit kezdjünk ezzel? - mutatott Shawn a kobolára. 

- Matt részeg, látszik a mozgásán. Szerintem vigyük fel - javasolta Dia. 

- De egyáltalán, hogy jött be ide? - hüledezett Jack. 

- Úgy, ahogy az a csöves alkesz is - vágta rá Shawn. Erre mindenki kénytelen volt elröhögni magát.

- De mondom, vigyük fel. Ha már a csöves itt maradhat, akkor ez is. Amúgy meg full ártatlan - fejtegette Dia. 

- Ú, tudom már - csillant fel Clar szeme. - Tartsuk meg! - ugrándozott.

- Clar, ez nem olyan mint egy kutya, nem tarthatod csak úgy meg! - vitatkozott vele Dia. 

- Meghoztam a vasvillát! - botorkált le Mark a lépcsőn. 

- Nem kell vasvilla! - kiáltotta fel neki Shawn röhögve. - Amúgy meg jókor jössz. 

- Na ne bassz fel - torpant meg Mark. - Elegem van mán' belőletek - fordult vissza feldúltan, mikor kiröhögtük. Sajnálom, de részegen nehéz volt őt komolyan venni. Meg józanul is. 

Elkezdtük hát felcipelni a kobolát a lakótérbe. Nem nagyon zavarta őt ez, tekintve hogy tovább énekelt, azon a fülrepesztő hangján. 

- Legyen a neve Jusztinka - szólalt meg Clar, mikor felértünk a lépcsőn. 

- Jusztinka? - nézett rá Jack, mint aki nem tudja mit is gondoljon épp. 

- Igen, Jusztinka - bólintott Clar vidáman. 

- Ez kész - röhögött Jack kétségbeesetten. 

A nappaliba érve sokkoló látvány fogadott. 

A csöves épp a dohányzóasztalon állva twerkelt, miközben a többi gyerek a suliból körül állta és vígan éljeneztek. Közben megérkeztek a maradék osztálytársaink is. 

- Mi a fene folyik itt? Mikor jöttünk, Mark épp a ház előtt döfködött egy bokrot egy vasvillával - hüledezett Lyssa. Mellette Elis elég kétségbeesett fejet vágott. Képzelem mire gondolt: "Hogy kerültem ezek közé.".

- Vele ne foglalkozz, totál részeg - legyintettem. - Ahogy itt a legtöbb ember. 

- És az ki? Meg az? - mutogatott egyik irányból a másikba csodálkozva. - Ennek a felét nem is ismerem!

- Ne rám nézz, nem én hívtam meg őket! - mentettem ki magam. 

- Jó a buli - jelent meg Rob mosolyogva. 

- Ja. Tök zsír - bólogatott Ryan. 

- Ti vagytok huzatva? Mindenki részeg! - ordított rájuk Lyssa idegbetegen. - És mi az Isten az ott a kezetekben?

- Jusztinka - vágta rá mosolyogva Clar. 

- És az mi a bánat?

- Hagyd békén Jusztinkát! Ő a mi gyermekünk! - ölelte magához Clar a kobolát, miközben belekarolt Jackbe. 

- Clar, mennyit ittál? - kérdeztem aggódva, tudván, erre soha nem kapok választ. - Jack, vigyázz rá! - kötöttem a lelkére. 

- Jól van, vigyázok én persze, de ha ezt a koboldot tényleg nekem kell felnevelnem - rémült meg, de a mondata végét már nem hallottam, mert Clar félre húzta. 

Közben mindenki elszivárgott valamerre. Dia elindult megkeresni Markot, és elvenni tőle a vasvillát, Lyssa és Elis elment valami csendes helyet keresni, ahol nem kapnak migrént reggelre, Ryan és Rob pedig nem tudtam hová tűntek, de az biztos, hogy nem voltak a helyiségben. 

- Most mi lesz? - néztem fel Shawnra kérdőn. Miután körbenézett, és konstantálta, hogy bizony mindenhol piás emberek vergődtek össze-visssza, tanácstalanul nézett rám. 

- Fogalmam sincs. 

- Szerintem menjünk fel az emeletre, ott lehet nyugisabb.

- Jó ötlet - bólintott. 

Igazam is lett, az emeleti folyosón egy meditáló hobón és néhány vihogó kamaszon kívül nem volt senki. 

- Bemegyek a mosdóba, megmosom kicsit az arcom - mutattam a fürdőszoba felé. 

- Oké, menj csak - biccentett, azzal rögtön a korlátnál meg is állt, elég messze a fürdőtől, miközben a mobilján nézett valamit. 

Igazából csak azt akartam megnézni, hogy nem kentem-e el a sminkem. Ezt azért mégse kérdeztem meg a pasimtól. Meg gondoltam, kicsit rendbe szedem magam. 

De mikor benyitottam az ajtón, elállt a lélegzetem. 

Tűz és vízTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang