Neşe gördükleri karşında şoka girmiş bir şekilde kalır. Hemen kendine gelmeye çalışarak telefonu yerden alıp ordan uzaklaşır.
Atakan: Neşeee.. Dur ! Nisan sen ne yaptın ?! Böyle bir şeyi nasıl yaparsın ? Ben senin arkadaşının sevgilisiyim !
Nisan: Atakan ben seni çok seviyorum. Meryem'den daha çok seviyorum hemde.
Atakan: Sen manyaksın ! Meryem'e tek bir kelime bile etmeyeceksin ! Uzak dur bizden !
Atakan hemen Neşe'nin peşinden koşar.
Atakan: Neşe, bekle bir saniye.
Neşe: Ne var ?
Atakan: İçerde gördüklerin nasıl oldu bende bilmiyorum. Nisan bir anda öptü, benn..
Neşe: Sus Atakan ! Devam etme nolur. Meryem şuan içerde hiç bir şeyden habersiz uyuyor. Bu mesajı ya o okuyup gelseydi. Ya sizi gören o olsaydı ! Mahvolurdu, yıkılırdııı..!
Atakan: Ne mesajı ?
Neşe: Nisan ! Meryem'e gelmesi için mesaj atmış. Meryem uyuduğu için mesaja ben baktım.
Atakan: Yani Meryem'in görmesini mi istedi ?
Neşe: Sonunda anladın ! Bu kız başından beri aranızı bozmak istedi. Amacı ne bilmiyorum. Ama eğer amacı sensen, benim arkaşımdan uzak durun ! Onun canını yakmayın !
Atakan: Neşe, ben hiç Meryem'i üzebilir miyim ? O benim canım. Sende gördün bu resmen tuzak ! Beni çekti öptü. Ben bir şey yapmadım. Bana ayağım ağrıyor dedi.
Neşe: Atakan. Bak bu kız çok tehlikeli bundan uzak dur.
Atakan: Sen hiç merak etme. Onun son biletini ben kendi ellerimle kesicem.
Neşe arkasını dönüp ilerlerken Atakan arkasından seslendi.
Atakan: Bir dakika Neşe. Bu gördüklerini, Meryem'e anlatacak mısın ?
Neşe: Sence ?
Atakan: Lütfen anlatma.
Neşe: Böyle bir şeyi ondan nasıl saklarım Atakan ?
Atakan: Neşe aramız mı bozulsun ? Nisan'ın istediğide bu değil miydi ?
Neşe: Bak benim kafam şuan çok karışık tamam mı ? Hadi şimdi odana git. Benim bunları unutmam zaman alıcak.
Neşe odaya girdiğinde Meryem'in yanına uzanır. Ve ona uyurken bakar. Meryem gözlerini hafif açar.
Meryem: Neşe sen daha uyumadın mı ?
Neşe: Uyku tutmadı canım. Ama birazdan yatarım bende.
Meryem: Kötü bir şey mi oldu ? İyi görünmüyorsun.
Neşe: Yok, gayet iyiyim. Hadi sen uyu.
Meryem: Ya ben seni bilmem mi hiç, noldu söyle. Fatih'le mi kavga ettiniz ?
Neşe: Ha evet. Hallolur şeyler ya, barışırız sabah.
Meryem: Bende şimdi şuraya iki dakka uyuya kaldım ya. Rüyamda ne gördüm biliyor musun ?
Neşe: Ne gördün canım ?
Meryem: Atakan beni İbrahim'in eline bırakıp başka bir kızın elini tutup gidiyordu.
Neşe: Kabus görmüşsün. Atakan seni çok seviyor. Hiç bırakır mı ?
Meryem: Bırakmaz değil mi ? Ben zaten ona o kadar çok güveniyorum ki. Kimse beni ondan ayıramaz. İbrahim bile. Kim ne derse desin ben bir tek Atakan'a inanırım. Tıpkı sana inandığım gibi Neşe. İkinizde benim değerlimsiniz. Bana asla yalan söylemeyen iki insansınız.
Neşe hafif yutkunur. Terlemeye başlar. Kızarır..
Meryem: Neşe iyi misin ? Kıpkırmızı oldun.
Neşe: İyiyim. İyiyim ben, hadi sen uyu. Benimde çok uykum geldi birden. İyi geceler.
Meryem: İyi geceler canım kardeşim.
Neşe içinde sakladığı bu sırrı Meryem'den saklarken oldukça zorluk çeker. Kendine çok kızar. Çünkü bu zamana kadar Meryem'den hiç bir şey saklamamıştır.
Ertesi gün herkes kahvaltı salonunda buluşup güzel bir kahvaltı yaparlar.
Fatih: Aşkım sen iyi misin ? Uykusuz görünüyorsun, dün uyumadın mı ?
Neşe: Uyudum aslında ama bilmiyorum kendimi biraz yorgun hissediyorum.
Meryem: Canım istersen bir hastaneye gidelim.
Neşe: İyiyim ben Meryem.
Atakan: Meryem ben Bilal'i almak için çıkcam birazdan. Benimle gelmek ister misin ?
Meryem: Olur gelirim.
O sırada Nisan gelir.
Nisan: Herkese günaydın.
Fatih: Günaydın.
Meryem: Günaydın, gelsene.
Neşe ve Atakan yüzünü asar.
Atakan: Her şeyini bizimle yapmak zorunda mısın Nisan ? Bak bütün masalar boş.
Meryem: Atakan sen ne diyorsun ? Bizim arkadaşımız o. Tabiki bizimle yiyecek. Nisan sende öyle uzak durma gel otur. Bak Atakan'ın diğer yanındaki sandalye boş.
Neşe: Allah'ım ya şimdi deliricem. Birde pişkin pişkin Atakan'ın yanına mı oturacak ?
Fatih: Aşkım sakin ol, noluyor ?
Meryem: Ya sizin bir probleminiz mi var ? Ne bu gerginlik ?
Atakan: Meryem hadi bitirdiysen kahvaltını kalkalım.
Meryem: Hemen mi ?
Atakan: Hemen Meryem, hemen !
Meryem: Nisan'da bizimle gelsin o zaman.
Atakan: Neee..?
Nisan: Çok iyi olur, biraz yürümüş olurum. Bacaklarım açılır.
Neşe: Açıcam ben senin bacaklarını. Ortadan ikiye açıcam hemde !
Meryem: Neşe ne diyosun sen ? Nisan'la barışır mısınız artık, bitsin bu gerginlik. Çok ayıp ama, hepimiz arkadaşız sonuçta.
Atakan: Tamam yeter ! Gidiyoruz Meryem.
Diyerek elini tutup onu ordan götürür. Hemen peşlerinden Nisan koşar.
Bilal: Nerde kaldınız abi ?
Atakan: Geldik işte. Parayı çektin mi ?
Bilal: Evet. Neşe için güzel bir gelinlik alalım. Kardeşimizede damatlık. Fatih yalnız değil. Ona destek olalım.
Atakan: Hay yaşa be kardeşim. Süper fikir.
Dördü büyük bir Avm'ye girerek alışveriş yapmaya başlarlar. Meryem, Neşe'nin bedenini bildiği için ona uygun bir gelinlik bulur. Bir yandanda hayran hayran gelinlikleri izler.
Atakan: Sevgilimmm..
Meryem: Canımm..
Atakan: Sanada çok yakışacağına eminim.
Meryem: Banada giymek nasip olur mu acaba ?
Atakan: Olucak. Sen dünyanın en güzel gelini olacaksın. Benim gelinim gelinim olucaksın.
Diyerek alnından öper. O sırada Nisan yanlarına gelir.
Nisan: Atakan bi gelir misin ?
Atakan ve Meryem göz göze gelir. Atakan oldukça gergindir. Üstünde bir suçluluk duygusu hisseder.
Meryem: Canım gitsene, kız seni çağırıyor.
Atakan, Meryem'in bu masum hallerini gördükçe daha çok kahrolur. Nisan'ı bir kenara çeker.
Atakan: Ne var Nisan, ne var ?
Nisan: Atakan ben dünle alakalı konuşuruz diye düşündüm.
Atakan: Ne konuşucaz ? Yaptığın yanlışı mı ?!
Nisan: Yaşadığımız sence yanlış mıydı ?
Atakan: Kızım bak elimde kalacaksın ! Delirtme beni defol git hayatımdan !
Nisan: Asla !
Atakan: Bak beni zorlama Nisan !
Nisan: Zorlarsam ne yaparsın ?
Atakan: Uzak dur ! Çık hayatımızdan !
Nisan: Bence sen bu yaşadıklarımızı Meryem'e bir an önce söylemeye bak. Yoksa ben sana yardımcı olabilirim.
Atakan: Nisannn..!
Bilal: Gençler hadi daha damatlık bakıcaz. Nisan, bir problem yok değil mi ?
Nisan: Hayır yok. Gidelim mi ?
Bilal: Olur.
Atakan sinirle elini duvara vurur. Bilal'in hissettiklerini anlayan Atakan bir an önce bir şeyler yapmazsa herkes bu yaşananlardan payını alacaktır.
Alışveriş bitince Fatih ve Neşe'nin yanına dönerler. Neşe ellerindeki paketi görünce şaşırır.
Neşe: Meryemmm.. Siz ne yaptınız böyle ?
Meryem: Umarım beğenirsin. Sana çok yakışacak. Bir kere gelin olucaksın, gelinlik olmadan nasıl evlenicektin ?
Neşe: Ya Meryemmm..
Fatih: Canım kardeşlerim. Ne diyeceğimi bilemiyorum.
Bilal: Hadi hazırlanın artık. Akşam üzeri nikah var. Nisan bence sen hiç hazırlanma gelin hanıma haksızlık olmasın. Zaten yeterince çok güzelsin.
Nisan: Teşekkür ederim Bilal, çok naziksin.
Meryem: Şunlara bak Atakan, ne kadar tatlılar değil mi ?
Atakan: Ya ya öyleler.
Nikah için hazırlanmaya çıkan Fatih ve Neşe artık hazırdır.
Meryem: Neşeee.. Çok güzel oldun.
Neşe: Yaaa.. Ağlama ama Meryem. Bak şuan benim senden başka kimsem yok güçlü durur musun lütfen.
Meryem: Ya sen bana bakma. Hah kapı çalıyor. Fatih seni almaya geldi galiba.
Meryem kapıyı açar fakat kapıdaki Fatih değildir. Peki gelen kimdi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇÜZ KARDEŞLER
Novela JuvenilKardeş demek hayat demektir. Kimi zaman aldığın nefeste kardeşim diyebilmek, kimi zaman üzüldüğüm anda karşında bulabilmek. Ne olursa olsun kardeş olunmaktan asla vazgeçilmeyecektir. Yolun sonu uçurumsa, kardeşim geri dön.. İlk adım benimdir ! Birb...