38.BÖLÜM

31 3 0
                                    

Bu veda çabuk fark edilir. Mektubu gören Meryem, hemen Fatih'i arar.
Fatih koşarak eve gelir.
Meryem: Mektubu sana yazmış. Açtım okudum, gitmiş Fatih ! Veda etmiş.
Fatih mektubu okuyunca üzüntüden dizleri tutmaz bir köşeye çökerek oturur.
Fatih: Neşee.. Hayır beni bırakmaz. O beni bırakamaz ki. Bırakmaz beniii..! Hayır, hayır gitmemiştirr..! Neşeee...!
Gözlerinin beyazı kıpkırmızı olan Fatih'in gözünden akan yaşlar Neşe'nin yazdığı mektuba damlar.
Meryem'de dayamayarak bir köşeye oturup ellerini başına koyarak ağlamaya başlar.
Haberi sonradan duyan herkes büyük bir üzünce boğulur. Fatih, Neşe'yi bulmak için her yere gider.
Ne yazık ki hiç bir yerden ne haber gelir ne de Neşe bulunur. Artık herkes ümidini kesmeye başlar. Ama Fatih hiç yorulmaz, hiç bir zaman vazgeçmez.
Meryem: Ya kafayı yemek üzereyim. Nereye gider bu kız bir başına ?
Atakan: Sakin ol.
Nihal: Belki kendi döner.
Meryem: Sanmam. Dönmez o biliyorum. Ne inatçıdır benim kardeşim bilirim.
Bilal: Şuan için yapacağımız bir şey yok.
Meryem: Elimiz kolumuz bağlı otururuz öyle mi ?
Atakan: Başka ne yapabiliriz Meryem ?
Nihal: Hadi biraz kendini toparla Meryem. Yeter gözlerin şişti.
Meryem: Yanında biz yokuz, şuan kendini çok yalnız hissediyordur.
Bilal: Fatih hiç durmuyor. Bütün firmalara gidip araştırıyor.
Meryem: Zaten her şey onun yüzünden olmadı mı ?!
Nihal: Şş.. Tamam hadi gel biraz dinlen.
Tam bir hafta geçer. Fatih ve Neşe'nin boşanma davasının olduğu gün. Fatih, Neşe olmadığı için mahkemeye gitmek istemez. Nasıl olsa erteleneceğini bilir. Ama avukatı Fatih'i arar.
Fatih: Alo.
"Fatih Bey eşiniz burda. Mahkemeye gelmiş. Lütfen sizde gelin."
Fatih: Neşe orda mı ?!
"Evet."
Fatih hemen hazırlanıp çıkarken Merve'yle karşılaşır.
Merve: Nereye ?
Fatih: Karımın yanına !
Merve: Dönmüş mü ?
Fatih: Bu seni ne ilgilendirir ki ?
Merve: Fatih, bıraktı o seni. Artık vazgeç. Senin ailen biziz. İnci ve benn..
Fatih: Benden uzak dur Merve ! Benden artık uzak dur ! Yoksa kendimi tutmayıp yapmamam gereken şeyleri yapıcam.
Fatih koşarak mahkemeye gider. Fatih, Atakan'larada haber verince Meryem, Nihal, Bilal'de gelir.
Merve tabiki bu fırsatı kaçırmaz o da gizlice olur.
Fatih etrafına bakarken Neşe'yi uzatan geldiğini görür duraksar. Öyle çok özlemiştir ki, yüzünde hafif bir tebessüm olur. Gözlerini bir dakika bile üzerinden ayırmaz. İçi gider ama ona dokunamaz. Birbirlerine öyle uzaktan bakarlar. Neşe yüzünü çevirir.
Meryem: Neşee..!
Diyerek koşarak sarılır.
Neşe: Meryem, canımm..
Meryem: Çok özledim seni. Neden haber vermedin ?
Neşe: Veremezdim Meryem, biliyorsun.
Atakan: Hoş geldin Neşe.
Neşe: Hoş bulduk Atakan.
Nihal: Senin için çok endişelendik.
Neşe: Gördüğünüz gibi çok iyiyim.
Bilal: Döndüğüne sevindik.
Neşe: Sağolun ama geri dönücem. Mahkeme için geldim.
Meryem: Saçmalama nereye ?
Neşe: Ben düzenimi kurdum Meryem. Yakında babamıda yanıma alıcam.
Meryem: Beni hiç düşünmüyor musun ?
Neşe: Düşünmez olur muyum hiç, düğününüze gelicem. Ben sizin hakkınızı nasıl öderim ?
Atakan: Bizim için senin mutluluğun önemli Neşe.
Neşe: Sağol Atakan.
Bilal: Neşe bir kez daha düşün. Fatih'i o kıza mı bırakıcaksın ?
Nihal: Bilal çok haklı. Sen hep demez miydin, sevdiğin için mücadele et diye.
Neşe: Bizim geri dönüşümüz yok.
Der ve Fatih'e bakar. Perişan halini görür. Bir an olsun içi cız eder. Atakan'lar onları son bir kez konuşmaları için yalnız bırakır. Fatih, Neşe'nin yanına gelir.
Fatih: Hoş geldin.
Neşe: Hoş bulduk.
Fatih: Nasılsın ?
Neşe: İyiyim, emin ol çok daha iyiyim.
Fatih: Sevindim.
Ufak bir suskunluk olur. Aslında birbirlerinin gözlerinin içine bakarak konuşurlar. Fatih içinden şunları geçirir.
Fatih (iç sesi): Bir an, sadece bir an yüzünü görmeye geldim. Beni sevip, sevmediğini. İsteyip, istemediğini görmeye geldim.. Elinden tutup seni evimize götürmeye geldim..
Fatih bunları içinden söylerken Neşe'nin gözlerine bakarken gözleri dolar.
Neşe (iç sesi): Hiç gelmezsin sanmıştım. Gözlerine bir daha bakamam sanmıştım. Ama şimdi daha zor.. Nasıl veda ederim sana ? Nasıl ? Ama bunu yapmak zorundayım Fatih. Yapmak zorundayım.. Biz artık birlikte olamayız !
Neşe'nin de gözleri dolar ama kendini tutar.
Fatih: İnsan istemediği şeyi yapmamalı demiştin.
Neşe: Hem de ne olursa olsun.
Fatih: Artık benimle kalmak istemiyorum musun ?
Neşe: Kalamam Fatih.
Fatih: Gitmee..
Neşe: Giderim.
Fatih: Bırakmam !
Neşe: Bırakacaksın Fatih.
Fatih: Dururum önünde gidemezsin.
Neşe: Durma !
Fatih: Dağları dizerim, geçemezsin.
Neşe: Dizme, geçerim !
Fatih: Yolları çekip alırım ayağının altından !
Neşe: Alma, aşarım !
Fatih: Bana güzel bir şey söyle !
Neşe: Unut beni Fatih..
Fatih: Gitmiyorum, gitmiyorummm..! Benden böyle bir şey isteme, seni unutamam..
Neşe: Sevme beni, vazgeç..
Fatih: Seviyorum, seviyorum. Seni çok seviyorum Neşe, senden geçemiyorum ! Sende beni seviyorsun. Biliyorum, gözlerin bana her baktığında bambaşka oluyorsun. Affet beni, ben seni hiç bir zaman üzmek istemedim.
Neşe: Ben artık seni sevmiyorum Fatih. Ben senden vazgeçtim ! Sende vazgeç, bırak beni.
Fatih: İnanmıyorum ! Sana inanmıyorum, yalan konuşuyorsun. Hiç mi özlemedin mi ?
Neşe: Hiçç..
Fatih, Neşe'ye sımsıkı sarılır. Fakat Neşe kollarını kaldırıp ona sarılmaz. Öylece durur. Gözlerinden hafif yaş süzülür. Sessizce kokusunu içine çeker.
Fatih: Bırakma beni Neşe.
Mahkeme salonuna çağrılırlar. Neşe hiç bir şey söylemeden salona geçer. Mahkeme başlar. Hakim Neşe'nin ağladığını fark eder.
"Kızım ikinizde daha çok gençsiniz. Bak anlamışsın, belli ki eşini seviyorsun. İstersen biraz daha düşünün."
Neşe: Hayır Hakim Bey. Ben kararlıyım, boşanmak istiyorum.
Fatih: Ben eşimi seviyorum Hakim Bey. Boşanmak istemiyorum.
"Ben davayı ertelemek istiyorum. Davanın süresince iyice düşünmenizi istiyorum."
Diyerek mahkemeyi sonlandırır. Neşe sinirli bir şekilde çıkar.
Neşe: Ben bi düzen kurmaya çalışıyorum. Sürekli İstanbul'a gelemem. Bitsin artık ! Oluru yok Fatih anla !
O sırada kapının önünde Merve'yi görürler. Merve takılmadan edemez.
Merve: Bu kadar yüzsüz olduğunu bilmiyordum. Boşanmamak için elinden gelini yapıyorsun değil mi ?
Neşe: Ne diyosun sen ya ?!
Fatih: Merve defol git şurdan !
Merve: İstesen bi iftirayla kocam beni dövüyor desen boşanırsın. Ama sen boşanmak istemiyorsun.
Neşe: Ben sen miyim, iftira atayım !
Merve: Sen ne yüzsüz çıktın ya ! Beni öğrenmene rağmen çocuğun peşini bırakmıyorsun ! Bi defol hayatımızdan istersen..
Meryem kendini daha fazla tutamayıp Merve'nin saçlarına yapışır. Atakan zar zor Meryem'i ordan uzaklaştırmaya çalışır.
Meryem: Seninle işim bitmedi Merve ! Kardeşimin yuvasını yıktın ! Bunun hesabını ödeyeceksin..
Merve: Manyaklar ! Tehdit ediyor bir de adliye sarayının önünde.
Neşe: Değmezsin buna gerçekten. Biliyor musun ? Sana çok acıyorum. Senin bu hissettiklerin aşk değil, tamamen hırs. Sen Fatih'i sevmiyorsun bile. Seni bıraktığı için hırslısın. Çok yazık..
Diyerek, Meryem'in koluna girip gitmek isterken hafif başı döner.
Meryem: İyi misin ?
Neşe: İyiyim hadi gidelim.
İyiyim desede bir süre yürüdükten sonra oturmak zorunda kalır.
Meryem: Neşe noldu, hastaneye gidelim mi ?
Neşe: İyiyim gerçekten. Biraz midem kötü de.
Meryem: Dur bende mide ilacı vardı vereyim iç.
Neşe: İçmem.
Meryem: Neden ? Bana çok iyi geliyor bir şey olmaz ya.
Neşe: Olmaz Meryem.
Meryem: Ya kıvranma iç işte.
Neşe: Ya bana zararlı olursa.
Meryem: O zaman doktora gidelim bi baksın ona göre sanada bi ilaç yazsın.
Neşe: Of gitmeme gerek yok. Ben biliyorum neden olduğunu.
Meryem: Nedenmiş ?
Neşe: Ben bebeği aldırmadım !
Meryem: Nee..?!

ÜÇÜZ KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin