Chapter 3q-α- Death's Little Bitch

43 6 19
                                    

"Θα με σκότωνες;"

"Γιατί ρωτάς;"

"Είπες ότι θα μπορούσες να με σκοτώσεις και να φύγεις."

"Δεν σκοτώνω άτομα που δεν θέλω."

"Πόσο μακριά μπορείς να φτάσεις;"

"Πολύ.. Συνήθως χωρίς γυρισμό."

"Πώς είναι να χάνεις τον έλεγχο;"

"Γλύκα δεν χάνω τον έλεγχο. Γιατί δεν έχω έλεγχο. Δεν έχω τίποτα."

"Δεν φοβάσαι;"

"Φοβάται αυτός που έχει κάτι να χάσει."

"Τότε γιατί δεν με έχεις σκοτώσει για να φύγεις; Και να πεθάνω δεν θα αλλάξει κάτι στην ζωή σου."

"Γιατί τώρα που.. ούτε εγώ πιστεύω ότι μπορώ.. ή αξίζω να σωθώ, μου έδωσες μια ευκαιρία."

"Ίσως να θέλω να πάρω κάτι από εσένα."

"Όπως σου είπα.. Δεν έχω τίποτα."

"Ναι, αλλά με έχεις αφήσει να πάρω αυτό που θέλω. Και συνεχίζεις να με αφήνεις."

"Δεν θες να μάθεις για το σκοτάδι σου;"

"Στιγμές. Αυτό θέλω. Στιγμές που να μην νιώθω λάθος. Θες να το πεις σκοτάδι; Πες το."

"Πώς σε κάνουν να νιώθεις αυτές οι στιγμές;"

"Ελεύθερος. Εγώ. Αυτό ήθελα μόνο από την ζωή μου. Να καταλάβω ότι όλα αυτά που νιώθω δεν είναι.."

Η φωνή του ήταν αδύναμη.
Έσπαγε.
Σαν να ήταν έτοιμος να κλάψει.
Έκρυψε το πρόσωπό του στην αγκαλιά μου.

"Τρέλες;"

"Ναι.."

"Αυτή η λέξη.. Θα περίμενες πως μία λέξη δεν μπορεί να σε πονέσει. Αλλά αυτό κάνουν οι λέξεις. Πονάνε. Χρόνια τώρα είναι το μόνο που ακούω. Και το πιστεύεις; Με πειράζει. Ποιος άνθρωπος σαν εμένα έχει τέτοιες σκέψεις; "

"Πονάς Jacob Andrew Conrad. Αυτό σε κάνει ξεχωριστό."

"Ο πόνος με κάνει ξεχωριστό;"

"Το ότι μπορείς να νιώθεις ακόμα.., ενώ προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου και τους άλλους.., σε κάνει ξεχωριστό."

"Πώς μπορεί να νιώσει ένας άνθρωπος; Φυσιολογικός άνθρωπος."

"Δεν είμαι φυσιολογικός για να ξέρω. Αλλά λένε ότι υπάρχουν τα αρνητικά όπως ο πόνος, η θλίψη, ο θυμός.."

"Άρα όλα όσα μπορώ να νιώσω." Τον διέκοψα.

".. Ναι.. αλλά υπάρχουν και θετικά. Η χαρά, όλα αυτά που σε γεμίζουν. Το να νιώθεις ζωντανός. Το να είσαι ελεύθερος. Το να γεμίζεις στιγμές που σε κάνουν να νιώθεις υπερήφανος για την ζωή που έκανες, τις στιγμές που έζησες. Το να αγαπάς. Αυτό που σε κάνει άνθρωπο. Που σου δίνει ζωή αλλά μπορεί και να σε καταστρέψει."

lucentWhere stories live. Discover now