Λίγες εβδομάδες πριν
Jacob's POV
Έσπασα το παράθυρο για να μπω μέσα.
Όταν άνοιξα την πόρτα του χώρου που συνεδρίαζαν με κοίταζαν έντρομοι.
Όλοι τους."Jacob;" Με ρώτησε ο Mitchell.
"Σας έλειψα;"
"Πώς μπήκες μέσα;" Με ρώτησε ένας που ποτέ δεν μπορούσα να θυμηθώ το όνομά του.
"Έσπασα το παράθυρο, ντα. Σοβαρά κλειδώσατε την πόρτα;"
Οι περίφημοι αρχηγοί του Mandale κλειδώνουν μια πόρτα για να την ασφάλειά τους.
Γελοίο."Τι θέλει το προβληματικό;"
"Άουτς. Αυτό πόνεσε Rose. Ίσως κάποια στιγμή σε πυροβολήσω γι'αυτό."
Άρχισα να γελάω εκείνη τη στιγμή.
Αλλά σε κανέναν άλλον δεν φάνηκε αστείο."Ξεκαρδιστικός."
Για κάποιο λόγο οι υπόλοιποι είχαν σταματήσει να μου μιλάνε.
Μόνο η Rose.Ένιωθα κάπως πληγωμένος που δεν με χαιρέτησε ο Lance.
Ο αγαπημένος μου από όλους αυτούς τους δήθεν."Μου αρέσει να κάνω τους άλλους χαρούμενους. Αρκεί να έχω κάτι να κερδίσω."
"Να φωνάξουμε κάποιον να τον πετάξει εκω;"
"Όχι. Άσε τον. Η τρέλα του είναι διασκεδαστική."
Αχ έκαναν και συζητήσεις μεταξύ τους. Πόσο γλυκό..
"Λοιπόν, δεν θα φανταστείτε από που γύρισα. Επειδή δεν θα το βρείτε θα σας πω. Προσπαθήστε να συγκρατηθείτε."
"Θα μιλήσεις ή όχι;" Μάλλον κάποιος θύμωσε. Ουπς.
"Κύριε Mitchell ηρεμήστε. Τα λεφτά που μου έδωσες για να βρω τον γιο σας και την Evelyn έπιασαν τόπο. Ξέρω τα πάντα."
"Δεν είναι γιος μου."
"Συγγνώμη από όσα είπα σε αυτό κόλλησες;"
"Μπορείς να μας διαφωτίσεις Jacob για αυτά που βρήκες;" Είπε η γλυκιά Rose.
Λάτρις των βασανιστηρίων.
Μου έμαθε πολλά όσο προσπαθούσαν να με κάνουν σαν αυτούς.Τότε δεν ήθελα.
"Και μπορώ και θέλω. Αλλά όπως σας είπα όταν δίνω ευχαρίστηση σε κάποιον θέλω και κάτι για αντάλλαγμα."
"Όπως;"
"Θέλω οι πέντε,ή τέσσερεις ή όσοι στον διάολο είστε, να υποκλιθείτε μπροστά στον αφέντη σας."
YOU ARE READING
lucent
Mystery / ThrillerΑυτό είναι, μάλλον, που φοβούνται οι άνθρωποι. Όχι τον θάνατο. Αλλά εκείνα τα τελευταία δευτερόλεπτα πριν αφήσεις αυτό τον κόσμο. Σε εκείνο τον ελάχιστο χρόνο που ξαναβλέπεις την ζωή σου. Ζεις ξανά όλες τις αποφάσεις σου. Καλές και κακές. Τότε που ν...