Μια μέρα μας χώρισε.
Ήμουν μακριά της.
Αν και τα κελιά μας ήταν δίπλα το ένα από το άλλο.. ήμουν τόσο μακριά της..Αλλά ήξερα ότι κάποια στιγμή θα ήμασταν πάλι μαζί.
Είχα αρχίσει να ξεχνάω την φωνή μου..
Το μόνο που έκανα ήταν να την ακούω όταν μιλούσε στον Jacob..Ή μάλλον.. όταν ο Jacob της μιλούσε για το παρελθόν μου..
Για τότε που ήμασταν φίλοι."Ξέρεις Evelyn, ο Caleb δεν είναι αυτό που φαίνεται. Σου έχει πει για την περίοδο που κάναμε παρέα; Ναι, ήταν άσχημο. Θυμάμαι τότε που τον βοήθησα να θάψει το πρώτο του θύμα. Ζωντανό. Έκανες παιδί με έναν που μάλλον κρύβει περισσότερα από εμένα. Βασικά δεν κρύβω τίποτα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις."
"Γιατί μου τα λες όλα αυτά."
Η φωνή της δεν είχε γιατρευτεί από τότε που της είπα για τον Harry..
Γινόταν όλο και πιο αδύναμη.."Γιατί θέλω να με βοηθήσεις. Και για να με βοηθήσεις πρέπει να μάθεις την αλήθεια."
Evelyn's POV
"Όσο περνάει ο καιρός αρχίζω να εύχομαι να μην ήξερα μερικά πράγματα.."
"Ω έλα Evelyn. Αυτή είναι απάντηση για τους αδύναμους. Μπορείς να τα καταφέρεις."
"Jacob κάνε μου την χάρη και μην μου μιλάς σαν φίλος."
"Δεν θέλω να είμαστε φίλοι. Απλά ξέρω ότι δυνατή και αν μάθεις μερικά πράγματα ίσως... να μην αντέξεις."
"Είμαι όλη αφτιά."
"Ο Caleb μπορεί να κάνει ότι καλός τώρα αλλά κάποτε ήταν χειρότερος από εμένα."
"Δεν είναι τέρας.. "
"Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα άτομα έχασαν την ζωή τους στα χέρια του. Ήταν.. αδίστακτος. Είχε και μία περίεργη αγάπη για τα ψαλίδια.. Ήταν τόσο περίεργο."
"Όλοι κάνουμε λάθη."
"Λάθη.. Το να σκοτώνεις μια ολόκληρη οικογένεια.. όπου τα τρία από τα τέσσερα μέλη ήταν παιδιά... Δεν νομίζω ότι το λες λάθος."
"Ήταν μία ατυχή στιγμή."
"Συνεχίζεις να παίρνεις το μέρος του.. Σε έχει πονέσει τόσο πολύ και είσαι δίπλα του... Ξέρεις ότι σκότωσε τον φίλο σου... τον... Trevor;"
ESTÁS LEYENDO
lucent
Misterio / SuspensoΑυτό είναι, μάλλον, που φοβούνται οι άνθρωποι. Όχι τον θάνατο. Αλλά εκείνα τα τελευταία δευτερόλεπτα πριν αφήσεις αυτό τον κόσμο. Σε εκείνο τον ελάχιστο χρόνο που ξαναβλέπεις την ζωή σου. Ζεις ξανά όλες τις αποφάσεις σου. Καλές και κακές. Τότε που ν...