Δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτό το βιβλίο τελείωσε.
Σκέφτηκα την ιστορία στην πιο άσχετη στιγμή και πέρασα μερικούς υπέροχους μήνες για να την γράψω.
Αυτό το βιβλίο και όλοι οι χαρακτήρες του με έχουν βοηθήσει πάρα πολύ σε διάφορα θέματα και είμαι ευγνώμων για την βοήθειά τους.
Ακούγεται κάπως ρηχό να είσαι ευγνώμων για κάτι που έχεις κάνει ο ίδιος αλλά είμαι περίεργος άνθρωπος.Η ιστορία θα μπορούσε να είναι καλύτερη αλλά έπρεπε να τελειώσει.
Ήταν κάτι που χρειαζόμουν.Υπάρχουν τόσα πράγματα που θα ήθελα να κάνω στην ιστορία.
Αν της έδινα μια ευκαιρία για να είναι μεγαλύτερη πιστεύω ότι ίσως δεν θα άρεσε σε μερικούς.
Θα ήταν ενδιαφέρον αλλά όχι αυτό κατέληξε να είναι η ιστορία.Αν την έκανα πχ 5 κεφάλαια (και να αποτελείται κάθε ένα από δύο μέρη, όπως το 3ο κεφάλαιο) θα ήθελα να παίξω με την ιδέα να μην υπάρχει ο Harry ή ότι υπάρχει και είναι γιος του Jacob.
Δεν ξέρω.
Υπάρχουν τόσα που θα μπορούσα να κάνω.
Θα ήθελα να περιγράψω περισσότερο κάποιες καταστάσεις.
Να φέρω την δασκάλα του Caleb.
Να δώσω ευκαιρίες σε χαρακτήρες που δεν κατάφεραν να ζήσουν ή να προσθέσω και άλλους.
Να φέρω περισσότερη συγκίνηση.
Να χρησιμοποιήσω περισσότερο το σκοτάδι του Caleb.
Να αναφερθώ περισσότερο στην κατάθλιψη και στο selfharm.
Να προσπαθούσα να φτιάξω τη σχέση της Evelyn με την μητέρα της ή τουλάχιστον να δείξω περισσότερα
Θα ήθελα να έδινα και ένα ν αδερφό στην Evelyn. Βασικά όχι αυτό. Δεν θα βοηθούσε σε τίποτα.
Να κάνω πιο βασικό χαρακτήρα τον Jacob( αλλά έτσι θα γινόταν ερωτικό τρίγωνο η ιστορία και δεν ήταν αυτός ο σκοπός της ιστορίας. Γιατί αρχικά δεν υπήρχε καν ο Jacob. Τον έβαλα τυχαία και απλά αποφάσισα να παίξω λίγο μαζί του.)
Θα ήθελα να κάνω τόσα πολλά με αυτό το βιβλίο.Υπάρχουν τόσες ιδέες.
Τόσες περιπτώσεις.
Τόσοι διαφορετικοί δρόμοι που θα μπορούσα να ακολουθήσω.
Δεν ξέρω αν διάλεξα τον καλύτερο.
Αλλά διάλεξα αυτόν που θα έδινε μία ας πούμε εξιλέωση στους τρεις χαρακτήρες.Σας ευχαριστώ όλους που με στηρίξατε.
Ελπίζω να σας άρεσε το πρώτο βιβλίο που ολοκλήρωσα.Με πολύ χαρά, ενθουσιασμό και αγάπη,
Evan Fisher
YOU ARE READING
lucent
Mystery / ThrillerΑυτό είναι, μάλλον, που φοβούνται οι άνθρωποι. Όχι τον θάνατο. Αλλά εκείνα τα τελευταία δευτερόλεπτα πριν αφήσεις αυτό τον κόσμο. Σε εκείνο τον ελάχιστο χρόνο που ξαναβλέπεις την ζωή σου. Ζεις ξανά όλες τις αποφάσεις σου. Καλές και κακές. Τότε που ν...