1

19.9K 552 268
                                    

Ah lanet olsun yine iğrenç bi güne bu iğrenç alarmın sesiyle uyanıyorum . Ve benim için yine vazgeçilmez hayatım başlıyordu, kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra  aşağı indim babam kalkmıştı bile kahvaltı yapıyordu.

- Günaydın Hea teyze günaydın baba

Hea teyze 50 yaşlarında ve küçüklüğümden beri evimizin yardımcısı olan bi melekti annemi sorarsanız bana doğum yaparken vefat etmişti o yüzden bu evde 3 kişi geçinip giderdik tabi anannemgil ve teyzemde bizi hiç yalnız bırakmazlardi.

-Günaydın tatlım

Dedi ikiside gülümseyerek bende onlara gülümsedikten sonra yerime geçtim.

-Bugün napmayı düşünüyorsun kızım .

-Kütüphaneye gidicem ödevim var araştırma yapmam lazım.

-Ah ne kadar da çok ödev veriyorlar size öyle sende sürekli çalışıp durma kızım git biraz eğlen gençliğini yaşa

-3 arkadaşım var baba ikisi kuzenim oluyor zaten biride bildiğin gibi eylül .

Eylül Türkiye den gelmişti annesi Türk babası buralıydı ve oda babasıyla kalıyor du babası evli ve yeni eşinin de önceden boşandığı adamdan çocuğu vardı adı Lu han eylül le öyle kötü üvey kardeş değillerdi tersine gayet iyi anlaşırlar ve öz kardeş gibi görürlerdi birbirlerini  eylül benim okuldaki tek arkadaşım dı ve sınıfta da oturduğum kişi neden başka arkadaşının yok derseniz ben böyleydim işte o yapmacık insanlardan uzakta durmayı tercih eden biri.

-Aaa Jungkook ta var siz küçüklüğünüzde çok iyi arkadaştınız noldu size ?

Diyip çayını yudumladı.

-Herkesin başına gelicek şey baba sevgilisi oldu.

Bir de şu vardı ben onu severken...

-Hımm

-Neyse ben çıkıyorum akşam görüşürüz .

Diyip ağzındakileri çabucak yedim .

-Anannengile gidicez geç kalma tatlım.

-Tamam baba .

Hea teyzeyi ve babamı öpüp kapıya doğru yürüdüm. Spor ayakkabılarımı  giyip çantamı aldıktan sonra dışarı çıktım , lanet olsun junkook ve sevgilisi karşımda duruyordu ve yine mutlu mutlu evden çıkıyorlardı ne tatlı bir çift ama göz devirip yürümeye devam ettim nolur beni gormesinler dememle aşırı tatlı jungkookun sevgilisi jisoo nun sesini duymak bir oldu .

-Hey Danbi günaydın diyip gülümsedi

Bu kadar sahte olma bari ya !

Yapmacık bir gülümsemeyle
-Günaydın

-Nereye?

-Kütüphane

-Yah ne kadar çok çalışıyorsun biraz hayata karış .

Jungkook'u elimden almasaydın yanımda arkadaş bırakmış olucaktın.

-Yok ya böyle hayat güzel .

-Hadi artık gidelim dedi konuşmaya tenezzül eden jungkook en azından konuşmuştu gülümseyip ters istikametime doğru gittiler.

Bende kütüphaneye doğru yürümeye başladım ve sonunda gelmiştim 2. Evim sayılırdı. Içeri girip en köşeye geçmeye karar verdiğimde rafları karıştırıp ödevime göre kitap bulunca masama oturdum 3 saatin sonunda saate baktığımda 3 e geliyordu yolda biraz da market alışverişi yapıp eve geçtim babam hazırlanmıştı bile ne yani bu saatte mi gidicez saate baktığımda 5 e geliyordu waow bu kadar zaman ayırmıştım demek markette ve yolda sürekli bir yerlere sapmamla 2 saat yürümüştüm .

-Hadi tatlım hazırsan çıkalım.

Tamam eşyalarımı bırakıp ve üstümü giyip geliyorum dedim bugün anannemin doğum günüydü canım anannem iyiki hayatımdaydı. Elbisemi giyip aşağı indim .

-Yine çok güzelsin kızım.

Eliyle mükemmel işareti yaptı oda takım elbisenin içinde zaten yakışıklıyken daha yakışıklı duruyordu arabaya binmek için dışarı çıkarken yine Jungkook'la karşılaşmıştık daha 17 yaşında olmamıza rağmen Jungkook'un babasının arabasını ödünç alıp sürmesine alışmıştim bile Jisoo da ordaydı ve ikiside gayet şık görünüyorlardi babam:

-Iyi akşamlar çok şıksınız nereye böyle?

Ah baba bizene ki !

Jungkook
-Bugün Jösoo nun doğum günü efendim o yüzden yemeğe çıkıyoruz.

Babam
-Aa jisoo doğum günün kutlu olsun .

Jisoo
-Teşekkürler efendim

Ben bir şey dememiştim babam da bunu anlamış olucak ki .

-Neyse bizde gidelim diyip boyun eğdi onlarda aynısını yaptıktan sonra arabalara geçtik. Ne yani bizede çok şık olmuşsunuz diyebilirdi neyse diyip dışarıyi izlemeye başladım babam gülümseyip ,

-Senin gibi bir kızım olduğu için çok şanslıyım seni çok seviyorum kızım.

Bende ona garip garip bakışlar attım durup dururken duygusallığı tutuyordu .

-Yah baba bende seni çok seviyorum ve iyiki varsın sen olmasan napardım bilmiyorum.

Ikimizde birbirimize bakıp gülümsedik tam kavşaktan dönücekken hızla bize doğru gelen bi tır vardı çığlık atmamla babam direksiyonu kırdığında başka bir arabaya çarpmıştık , baya kötü bir şekilde çarptığımız için gerisini hatırlamıyordum. Ama artık güzel şeyler olmuycağı kesindi nasıl hayata tutunurdum bilmiyordum belkide ilk defa bu kadar çok şey bilmiyordum ama bildiğim tek şey vardı ne annem ne babam yoktu yanımda.

Ilk yazdığım zamanlar olduğu için çok yanlışım vardı sonradan düzenlediğim de daha iyi bir hal aldı !

Iyi okumalar

Kaza/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin