Iseul ,
- Lu Han şunu da götür.Chanyeol içeceğinden bir yudum aldıktan sonra ,
- Lu Han bana da bir dondurma getirirsen sevinirim .Lu han sinirle ofladı,
- Neden bütün işi ben yapıyorum .Iseul ,
- Çünkü biz bütün gece çalıştık o yüzden yorulduk .Lu Han ,
- Peki!Diyip yanımızdan uzaklaştı . Eun-Woo koltukta daha çok yayıldı ,
-Çok yoruldum .Chanyeol,
- Sanki bir şey yaptın .Eun-Woo
- Hey sürekli Eylül'ün peşinden koşmak daha yorucuydu.Eylül de onun omzuna yavaşça vurdu kafede ki son müşteri de şimdi gitmişti. Jungkook'u merak ediyorsanız bana söylediklerinden sonra bir şey demememle ikimizde ordan kalktık vedalaştıktan sonra o kendi evine bende kafeye gelmiştim . Neden bilmiyordum ama o an hiç kalbim yerinden çıkıcak gibi atmamıştı. Aşık değilmiydim ? Hayır asla hala ona çok fazla aşıktım ama bana o kadar duygusuz gelmişti ki en sonunda şu karara varmıştım bence duygu karmaşıklığı yaşıyordu . O yüzden boş yere umuda kapılmamıştım.
Iseul ise Lu Han'a hala çok sinirli olduğu için sürekli iş yaptırıyordu bence de Iseul fazlasıyla haklıydı . Lu Han'ın neden öyle yaptığı hala belirsizdi. Lu Han ellerindekini bırakıp yanımıza geldi .
Lu Han,
- Hadi Eylül kalkalım Danbi sende bizimlesin zatenDiğerlerine bakıp
-Sızi de götürebilirim dedi .Iseul ,
- Hayır ben teyzemi çağırıcam o götürücek bizi .Lu han ,
- Boş yere çağırmayın ben götürürüm .Iseul
- Hayır teşekkürler biz kendimiz gidebiliriz . Hadi Chanyeol .Lu Han derin bir iç çekip ,
- Peki dedi .Lu Han
- Dışarda bekliyorum. Siz kıyafetlerinizi alıp gelinBizde kafa sallayıp eşyalarımızı toparlayarak elimize aldık .
-Eun-Woo sen gelmiyor musun ?
- Danbicim benim evim zaten burda üst kat .
Gülümsedim hayatını küçük bir yerde tutmak istiyordu galiba ne diyim güzel di bence . Kapıya çıktığımız da teyzem daha gelmemişti . Vedalaştıktan sonra tam arabaya biniyordum ki telefonumun çalmasıyla durdum telefonu çıkardıktan sonra ekranda anannem yazısını görmeyi beklemiyordum . Diğerlerine korkulu gözlerle bakıp telefonu açtım kulağıma geri götürür götürmez çekmem de bir oldu.
Anannem telefonun diğer ucundan sert cir şekilde ,
- ÇABUK EVE GEL !Diye bağırmıştı . Ölüm fermanım da gelmişti galiba .
🔮🔮🔮
Anannem ,
- Bu sene noldu acaba sana hanımefendi öğretmenlerinin gözdesi olan kıza ne oldu ? Ben sana böyle mi öğretim Danbi?Tae ,
- Ama ananne ...Anannem ,
- Sen hiç konuşma siz nasıl bana bir şey demezsiniz sizde iyice yalancı oldunuz . Artık katı ananne vakti . Danbi müdürle konuştum ve ikna ettim seni sevdiği için karşı gelmedi yarın okula gidiyorsunuz . Şimdi beni takip edin .Diyip üst kata yöneldi , Tae'nin odasının önünde durunca kapıyı açtı Tae'yi masaya oturttu . Önünde bir sürü test kitabı vardı.
Anannem,
-Bu test kitaplarından uyumadan her gün 500 soru çözüceksin test kitapların bitmiş olucak bana gelip ananne bitti bidaha alalım diyceksin zaten kontrol etmiş olucam .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaza/JJK
Fanfictionİnsanları bilerek sebep olmadıkları şeylere karşı suçlayıp yargılar mısınız? Ben böyle bir kişi tanıyorum işte aşık olduğum adam Jeon Jungkook... Ben onun düşmemesi için uğraşırken bana çelme takmakla meşguldü👎 (Kitapta fazla yazım yanlışı var yaz...