40

4.6K 281 19
                                    

Kesin okuyun şuan koyuyla yazılanları !

Bir kaç gündür bölüm atmama sebebim her gün 1 bölüm geldiğinde zaman geldikçe sıkılıcak ve zaman geçtikçe kitabı unutucaktınız bu bir kaç gündür boş durmadım ve yazdığım kadar yazdım bugün 4 bölüm attım o yüzden bu 4 bölümü ayrı bir heyecanla okuycaksınız sizin için çok önemli şeyler yazdım !

Iyi okumalar

Jimin ,
- Saçmalamayın sınıf içerisinde yapamıycağımı sizde biliyorsunuz hem ben dışarda zaten fazlasıyla yapıyorum diyip dudağının bir kenarını kıvırdı. 

Kız ,
- Yah o zaman yanağından öp .

Jimin tamam anlamında kafa salladı sevgilisi sırıtarak yanağını ona çevirdi.  Jimin'in gözlerinin  bir an için Eylül'ü bulduğuna eminim. Jimin yutkunup dudaklarını kızın yanağına dokundurup geri çekti çok duygusuz öpmüştü.  Bunu sadece yakınları anlayabilirdi. 

Eylül ,
- Hadi oyun bitti sıramızı terkedin diyip çantasında ki test kitabını çıkardı herkes kalktığında Chanyeol da benden yol isteyip arka sıraya geçti .

🔮🔮🔮

Chanyeol,
- Danbi...

Önüme çıkan taşa ayak vurduktan sonra ona baktım .
- Efendim Chanyeol .

Chanyeol ,
- Ben uzun zamandır ilk defa kendimi mutlu hissediyorum sizle cidden eğleniyorum hatta içimdeki kötü Chanyeol uçup gidiyor .

Ona bakarak güldüm ve boynundan tutup boyunu kendi boyuma indirip saçlarını karıştırdım .
- Ah Chanyeol bizde seni seviyoruz .

Chanyeol ise kendini benden kurtaramaya çalışıyordu ki ilerideki Jimin'i görünce Chanyeol'u bıraktım .

- Chanyeol sen git benim işim var .

Bunu duyunca benim baktığım tarafa baktı Jimin'i görünce mevzuyu anlamıştı .

Chanyeol ,
- Ah evet şu Jimin ne saçmalıyor git bak .

Bende gülüp parmak uçlarıma yükselerek saçlarını bir kez daha karıştırdım . Sonra hemen koşarak kaçtım . Chanyeol'un  arkamdan sövdüğüne eminim .

Jimin'in yanına ulaştığımda yanın da durdum biraz nefes alıp verdikten sonra gülümseyerek ona baktım.
- Selam .

Jimin gülümseyerek
- Selam .

Ona ayak uydurarak yolda yürümeye devam ettim .

Jimin ,
- Teksin .

- Evet Tae okulda basketbol oynuyor Iseul ve Eylül de kütüphaneye gittiler benim ise sevgili anannem yüzünden katılmam gereken bir düğün töreni var . Diyip dudak büzdüm. 

Jimin .
-Üzücü .

Kafa sallayıp yeniden kafamı ona döndürdüm. 
- Jimin şu sevgilin ...onu gerçekten seviyor musun ?

Jimin bakışlarını benden kaçırmış kafasını  yola çevirmişti.

- Bana güvenebilirsin .

Jimin kafasını yine bana çevirdi.

Jimin ,
- Aramızda kalacağını biliyorum

- Emin olabilirsin .

Kaza/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin