2

10.1K 437 108
                                    

Bu sefer alarmımla değil kendi kendime uyanmıştım heryerim ağrıyordu çok yorgun bir şekilde banyoya doğru yürüdüm aynanın karşısına geçtiğimde gözlerimin altı şişmiş ve yüzüm ağlamaktan solmuştu yani bitik bir görüntüm vardı nedenmi çünkü 2 hafta öncesinde o lanet olası kaza gerçekleşmiş ve hayatta ebeveynsiz kalmıştım artık ne bi annem nede babam vardı o kazada 2 kişi hayatta kalmıştı Jungkook ve ben 2 hayatta kalmaması gereken 2 kişi. Junkook ta bitik haldeydi beyfendinin sevgilisi ölmüştü ve beni her gördüğü yerden öfkeli bakışlar atıyordu hastanede de bana sizin yüzünüzden diye bağırmıştı ama unutuyor ki benim de BABAM ölmüştü ve daha önemliydi o yüzden onunla uğraşıcak halim yoktu ve şuan anannemgil le kalıyordum bizim evimizde çünkü evden gitmek istememiştim ve anannemgil de bu isteğimi olumlu karşılamışlardı  evde ben anannem dedem Teyzem ve Tae , Iseul la kalıyordum Teyzem bekardı Tae ve Iseulun annesi ölmüş ve babası denicek adam da onları terk etmişti buna rağmen çok iyilerdi anannem 2 kızını kaybetmenin acısıyla bizim için dayandı 3 torununa da bakması gerekiyordu ve mükemmel bir ananneydi Teyzem ise deli dolu bir insandı her hafta sevgili yapardı nerdeyse ama o bile kazadan sonra hiç sevgili yapmamıştı yani bakarsanız o kadar da acıncak durumda değildim belki ama Jungkook beyin hem annesi hem de babası yanındaydı sevgilisi ölmüştü ya beyfendinin hırsıni benden ve suçlu olarakta babamı gösteriyordu belki bencillik yapıyorum .Sevgilisiyle birbirlerine çok aşıklardı en azından Jungkook iğrenç sevgilisinin ne yaptığından haberi yoktu dahaca , olmasa da daha iyiydi galiba . Anannemin sesiyle kendime gelmiştim aşağıdan bağırıyor du babam avukat olduğu için oldukça büyük bir evimiz vardı ve hepimize de yetiyor du .

Anannem
-Hadi kızım kahvaltı hazır

-Tamam diyip aşağı indim .

Tae:
-Ooo benim en sevdiğim kuzenim de uyanmış .

Ona garip garip bakışlar atıp

-Zaten  sadece 1 tane kuzenin var Tae.


Tae
-Olabilir ama yinede seni seviyorum dedi.

Gülümseyip yerime geçtim Iseul ananneme yardım ediyordu mutfaktan çıktığında

-Danbi miz de uyanmışmıymış .

Yanağımı öptü Iseul çok iyi bir insandı ve onu herkes çok tatlı bulurdu ve o bizimle aynı yaşta olsa bile ona minicik Iseul deriz ,aşırı tatlıdır bunu demişmiydim.

Dedem ,
-Günaydın çocuklar.

Diyip yerine geçti o ise tamir veya uğraştırıcı işlere bayılırdı ama keşke yapabilseydi o çok sevse bile anannem ona bişeyi dokundurmazdı anannem de masaya oturduğunda bir kişi eksikti her zaman ki gibi Teyzem

Anannem :
-Ah bu kız beni öldürücek yine uyanamadi .

Ölüm lafı geçince aklımdan hiç çıkmayan şey geldi ve zaten düşmüş olan yüzüm daha da düştü artık her lafta babamı hatırlıyordum anannem yanındaki dolu bardağı alıp yukarı çıktı ve bi iki dakika sonra çığlık sesini duymamız bir oldu Tae ve Iseul kahkaha atmaya başladı.

Dedem
-Ab ah benden böyle bir kız nasıl çıktı .

Tae ise yine Geveze ağzını çalıştırıp .
-Senden değil anannemden çıktı.

Iseul daha çok gülmeye başlamıştı . Ben ise gülümsemiştim.

Dedi
-Yapım aşamasında yardımım  olmadı mı?

Diyip tek kaşını kaldırdı artık hepimiz gülüyorduk ve teyzem sinirli bir şekilde masaya oturdu .

Teyzem ,
-Bir milletin annesine bide bizimkine bak ya dedi anannem de masaya oturunca

Anannem.
-Bir şey mi dedin tatlım!

Teyzem
-Ah benim aşırı tatlı yeğenlerime ve babama Günaydın  diyordum annecim.

Sonunda yemeğe başlamıştık .

Dedem
-Danbicim artık okula bir kaç gün sonra başlamalısın hem Tae ve Iseulun da kaydını buraya aldırdik aynı sınıfta olamıycaksınız ama sen b onlar -a- da olucak zaten.

Iseul
-Aynen zaten her teneffüs yanındayız dedi . Tae:

-Evet sınıfta da su Türk kız eylül var zaten en azından okulda senden başka güzel kız varmış yavşamalık iyi dedi (arkadaslar tae benim biasim  yani Tae benimde kitapta kitap gidişatı eylülun oldu 😂 zaten onları birlikte yapmıycam Tae sap kalicak hikayemde)

Dedem öksürüp
-Ne dedi !

Tae
-Yani dedecim arkadaş olmalık

Iseul:
-Eminim öyledir Tae .

Anannem de artık bana söz hakkı vermeyi hatırlıyıp
-Ee Danbi sen ne diyorsun Jungkook la aynı okulda olmak seni  için sorun değil dimi ?

Tabikide sorun ananne bu da sorumu!

-Yok hayır zaten artık başlamalıyız dersleri telafi etmeliyim
Anannem:

-Tamam o zaman  tatlım

Diyip masayı kaldırmaya başladı .

Teyzem,
-O zaman okul alışveriş başladı dedi hadi bakalım üstümüzu giyip gidelim dedi .

-Aynen siz gidin dedim .

Iseul
-Saçmalama tabikide sende geliyorsun beni alışveriş canavarları ile yalnız bırakmıycaksın dimi !

Iseul alışverişten nefret ederdi .

Teyzem :
-Tabikide  sende geliyorsun Danbi

bende ama demeye kalmadan,

Tae:
-Kesinlikle geliyorsun Danbi!

-Tamam giyiniyip geliyorum .

Bunu demek zorunda kalmıştım işlerini iyi bilirlerdi gelceksin dedilerse zorla götürürlerdi.

Odama çıktım Iseulun kapalı alan da tek kalmadığı için benimle kalıyor aslında odada tek kalabilir de geceleri tekte kalmadığı için bütün korkular üstüne gelince normal olarak birlikte kalıyoruz Tae karşı Odamızda onun yanında da teyzemin odası vardı tabi Tae saolsun her gece odamıza gelip sevgilerini anlatırdı .Üstünü giyiniyip aşağı indim üstüme kot şort ve beyaz kısa kollu giyip üstüme kapşonlumu giydim omuzlarıma düşen saçlarım açık ve bukleliydi

Teyzem
-Hadi hazırsak çıkalım o zman diyip taxsiye binmek yerine yürüyerek AVM ye gittik bi 15 dkk arası vardı zaten . Tae ve Iseul forma denerken her zamanki gibi Iseul cıdırıyordu teyzem ve Tae de deli gibi kıyafet deniyorlardi bende WC ye gitmek için izin alip oraya doğru yürüdüm bulmuştum tam köşeyi dönüyordum ki kolumun acısıyla duvara yapıştırıldım...

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum 🔮

Kaza/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin