Tae
- Bu adam kafayı yemiş .Isuel
- Katılıyorum !Normalde ağzımı açar adama bir güzel söverdim ama malum konuşmak istemediğim için konuşmama kararı almıştım .
Tae
- Danbi yorulmadın mı ?Olumlu anlamda kafa salladım .
Iseul
- Adam Eylül'gile sarmışken kaçsak mı acaba lavaboya gitmemiz gerekti falan deriz .Hepimiz durup birbirimize baktık galiba bu en mantıklı şeydi . Hem psikolojinin düzelmesi ve koşmak ne alakaydı!
Kafamızı olumlu anlamda sallayıp karşı taraftan gelen sesleri duyduğumuzda hemen geri koşup kafeye girdik .
Tae
-Onlar koşar buraya gelince de bitirdiğimizi söyleriz.Isuel
- Aynen mantıklı bir şey söylediğine inanamıyorum Tae !Tae göz devirip hepimize içecek söyledi bir yarım saat sonra içeri gelenlerle gözlerimizi onlara çevirdik .
Doktor
- Siz ne ara buraya geldiniz ?Tae
- Biz baya iyi koşucuyuzdur!Sonra içeceğinden bir yudum aldı. Öyle olmadığımız halde havaya girmişti bile ah bu çocuk !
Jungkook'la gözlerimiz birleşince bana şüpheyle bakıyordu .
Jungkook
- Danbi de mi bu kadar hızlı koştu ?Onun bunu demesine sadece göz devirmiştim .
Iseul
- Evet biraz stresi vardı atmış oldu !Doktor
-Ah bak ne güzel bu çözümün ise yarıycağını biliyordum !🔮
Sokağın başına girince Isuel kafasını bana çevirdi .
Isuel
- Hadi biz önden gidelim siz arkadan gelirsiniz .Ah Jungkook'la konuşturmaya çalıyordu ondan nefret ediyordum neden kimse anlamıyordu.
Tae
- Ah bizde yanlarından gidelim işte niye boş yere yalnız kalıyor ?Tae'nin anlamamazlığı ilk defa işime yaramıştı.
Isuel
- Hayır Tae biz eve koşarak gidelim hemen şeyi hazırlayalım şeyi ... Ah evet rameni hemde acı yarışı yaparız hadi .Tae kare gülümsemesini yapıp Iseul'la birlikte koşmaya başladı . Bende hızlı yürümeye başlamıştım ama ne yazık ki Jungkook da benimle aynı hızda yürüyordu .
Jungkook
- Danbi şeyy...Cevap vermiyceğimi bile bile konuşuyordu bu ahmaklık!
Jungkook
- Bak Danbi fazlasıyla hatalıyım biliyorum ama seninde bilmediğin şeyler var o gün bizi duyduğun gün sonunu dinlemeden gittin büyük ihtimalle ...Tam devam edicekti ki tek elimi susması için kaldırıp konuşmasını engelledim . Ona dönüp öfkeli gözlerimle her şeyi fazlasıyla anlatıyordum. Oda zaten sustu . Kapının önüne geldiğimizde veda etmeden içeri girdim .
Anannem
- Hoşgeldin Danbi nasıl geçti günün .Olumlu anlamda kafa sallayıp yukarı çıktım . Ramenimi bile yememiştim. Kafamı yatağın başlığına koyup düşünmeye başladım .
Isuel , Tae veya anannemgilin bir suçu yoktu ki neden onlar için üzülürürken onları daha çok üzüyordum. Güzel geçmesi gereken bir sınavım vardı aslında sınavımız vardı peki ben ne yaptım Iseul'un hafızasını kaybetmesine neden oldum . Onun hafızasını yerine getirmem gerekiyordu ne kadar üzülürsem üzüliyim geçmişte kalanlar geri gelmiycekti. Aileme zarar vermekten başka ise yaramıyordum. Ama artık önemli bir karar vermiştim hem ailem ve çevrem için hemde Jungkook için başından beri beni kovmaya çalışan Jungkook'un başından çekiliyordum. Artık beni üzemezdi...
Bir kaç gündür uzak kaldığım yatağıma sonunda kavuşmuştum kafamı diğer yanıma çevrdiğim de Iseul'u görememiştim . Bu kız erken uyanırmıydı ya ?
Ayaklarımı yataktan sarkıtıp saçımı karıştırdım. Banyoda da işlerimi hallettiğimde aşağı indim .
Sofrada herkes kahvaltısını yaparken merdiven sesleri gelince bana baktılar .
Tae tam ağzına kaşığı götürüyordu ki beni görünce kaşığı ağzına götürmeden durdurdu . Isuel da telefonunu bırakıp bana döndü . Dedem gazetesinden teyzem de dergisini okumayı bitirip bana şaşkın bir şekilde baktılar .
Gülümsedim .
- Günaydın !Sonrasında kaşık düşme sesi ...
🔮
Doktor
- Ee Danbicim konuşmaya başlamışsın daha iyisidir umarım.Olumlu anlamda kafa salladım
- Evet .Jimin , Eylül ,Lu Han ve Jungkook da bana mutlulukla gülümsediler sanki hayatımda ilk defa gülümsedim.
Doktor
- Size çok güzel bir haberim var biliyorsunuz ki 2 gün sonra okula başlıyorsunuz raporunuzun günü doldu . Bende güzel bir şey düşündüm ve bugün yola çıkmak üzere sizi kampa götürücem .Bir bu eksikti !
Finale az kaldı! Bu kitabı nasıl final yapıcam emin olun bende bilmiyorum 😟
Medya 💦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaza/JJK
Fanfictionİnsanları bilerek sebep olmadıkları şeylere karşı suçlayıp yargılar mısınız? Ben böyle bir kişi tanıyorum işte aşık olduğum adam Jeon Jungkook... Ben onun düşmemesi için uğraşırken bana çelme takmakla meşguldü👎 (Kitapta fazla yazım yanlışı var yaz...