Eylül ,
- Çok güzel senin sürtük sevgilin yüzünden 3 gün uzaklaştırma aldık .Jimin ,
- Sen niye saldırıyorsun hem senin yüzünden okuldan kovulmadığımıza dua edin .Ben ise Jimin'in sürtük lafını takmamasına şaşırmıştım ,
- Sen neden sürtük lafına bir şey demedin ki .Oda yutkunup ,
- Çok duymadım sen benim sevgilime sürtük diyemezsin .Eylül,
- Derim .Jimin ,
- Diyemezsin .Eylül ,
- De-Jungkook ,
- Yeter susun hadi herkes evlere .Üçümüzde aynı anda
- Neee !Hepimiz Jungkook'a şaşkınca bakınca omuz silkti.
Jungkook, .
- Ne söylemiycekmisiniz ailelerinize.Hepimiz ondan gözünü kaçırıp başka yönlere baktık .
Jungkook,
- Saçmalamayın dedi şaşkınca .Eylül,
- Babam beni keser büyük bir ihtimalle annemde duyar seni ben böyle mi yetiştirdim diye söylenmeye başlar .Jimin ,
-Annem de beni keser .- Ben demiyorum bile anannem beni kesin keser . Bu sefer elinden dedem bile kurtaramaz.
Jungkook
- Cidden 3 gün boyunca saklaya bilceğinizi mi sanıyorsunuz.Eylül ,
- Denemeye değer .Bizde aynen anlamında kafa salladık .
Jungkook ,
- Hadi siz ikiniz saklaya bilirsiniz , ya sen Danbi seni deden okula götürüyor .- Birinci gün Eylül de kalıcam derim sonraki günleri de bir şekilde atlatırım. Iseul ve Tae zaten asla demezler.
Jungkook
- Okula gitmeyip dışarda boş boş dolaşıcaksınız yani .Jimin ,
- Hayır ben sende kalırım zaten sürekli kaldığım için sorun olmaz ama kızlar gündüz ne yapar bilemem.
Eylül ,
-Merak etme bakarız biz başımızın çaresine gündüzleri kütüphane de test çözeriz olur biter zaten sınava hazırlanıyoruz.Jimin ,
-Iyi hadi Jungkook bizde gidelim daha sevgilime bakıcam.Jungkook da tamam anlamında kafa sallayıp bize el sallayıp gittiler .
Eylül
-Doho sovgolomo bokocom (daha sevgilime bakıcam )Ben ise gülüp kafasına hafif bir şekilde vurdum . Oda bana dönüp sinsi bir şekilde gülümsedi .
-Bugün bizim günümüz Danbi diyip elimden tutarak koşmaya başladı .
Ah tabi tam bizim günümüz .
⌚⌚⌚
-Bu muydu Eylül şuan cidden bu muydu .
Eylül ,
- Yah Danbi ne biliyim böyle olcağını.Bu tarafı süpürdüğüm için diğer tarafı süpürmeye başladım.
Şuan ne mi yapıyorduk Lu Han'ın bir arkadaşının kafesine gelmiştik çocuk ise Eylül'le bana işleri kakalıyıp kaçtı yoksa Eylül'ün babasına dermiş.Ne kadar da iyi bir arkadaş ama .
- Eylül bitti bura ben Tae ve Iseul'a haber veriyim .
Diyip Iseul'u aradım . Telefon 2. çalışta açtı .
Iseul ,
- Valla malsın sen .Telefonu başka biri aldı bu Tae'ydi .
- Şu sana saldıran çocuk eve gitmiş merak etme ben onu iyi benzetirim .Iseul ,
- Asıl anannem seni iyi benzeticek Danbi .Oflayıp olayı anlatmaya başladım .
-...........Konu bittikten sonra telefonu kapattım .
Eylül ,
- Sonunda Iseul'a hesap vermen bitti diyip kıkırdadı.Bende gülümsedim içeceklerimizi alıp masaya geçtik galiba bu kafenin tek iyi yönü para vermeden bir şeyler yiyip içebiliyorduk bugün Eylül'gilde kalacağımı ananneme belki bana izin vermez diye Iseul ve Tae'den yardım istemiştim onlarda beni kırmayıp tamam demişlerdi bugün baya yalvarıcaklardı zaten anannem de benim Eylül'e çoktan gittiğimi bildiği için izin vermek zorunda kalıcaktı akşamları burda canlı müzik olduğunu öğrenince Iseul da gelmeye karar verdi Tae'nin çok uykusu olduğu için o uyumak istedi .
Sonun da kafenin asıl sahibide gelmişti Eylül'le ona sinirli bir şekilde bakmaya başladık .
- Ne! işim vardı .Bu arada kızlar kafe çok temiz olmuş .
Biz ise ona daha sinirli bakmamızı sürdürdük.
Bu bölüm biraz kısa olmuş olabilir üzgünüm
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaza/JJK
Fanfictionİnsanları bilerek sebep olmadıkları şeylere karşı suçlayıp yargılar mısınız? Ben böyle bir kişi tanıyorum işte aşık olduğum adam Jeon Jungkook... Ben onun düşmemesi için uğraşırken bana çelme takmakla meşguldü👎 (Kitapta fazla yazım yanlışı var yaz...