-Git başımdan Chanyeol
-Yah Danbi bak çok özür dilerim o an çok sinirlenmiştim ayaklarına kapanmamı istermisin ?
Göz devirip kütüphaneye doğru yürümeye devam ettim .
Ah ne mi olmuştu tokat attıktan sonra gözümden yaş gele gele dışarı çıkmıştım. Eylül'le Jimin de peşimden gelmişti . Bende olayı anlatmak istemediğim için sinirlendirdi dedim Eylül , Jimin var diye konuyu uzatmamıştı. Ama akşam telefon yağmuruna tutacağı belliydi .
Chanyeol,
- Iseul sen de bir şey desene nolur affetsin beni.Iseul telefondan başını kaldırmadan,
- Gidin başımdan dedi .Bu bir kaç gündür sürekli telefonla oynuyordu Chanyeol da bunu farkettiği için birbirimize bakıp sinsi gülüş attık ama ben sonra hemen yüzümü kızgın Danbi'ye çevirdim oda bana göz devirip Iseul'un yanına geçti bende öbür tarafındaydım Iseul telefona bakıp mal mal sırıtıyordu biz mesajlarını okusak okuycaktık da başka birinin telefonunun okunmuycağını da biliyorduk . Hepsi yalan sırf Chanyeol var eğer önemli bir şeyse Iseul onun görmesini istemiyor olabilirdi Chanyeol terbiyeli bir çocuk olduğu için bakmıyordu zaten ama akşam Tae'yle birlikte okuycağımıza emindim. Tae basketbol oynamaya kaldığı için bizimle gelememişti. Iseul sadece telefona adapte olduğu için ne desek evet derdi kesin bunu şans bilen Chanyeol konuşmaya başladı .
Chanyeol ,
- Iseul Danbi beni affetsin dimi .Iseul
- Evet evetFırsatçı Chanyeol bende hemen arkada kalmadan Iseul lafımı attım .
- Iseul Chanyeol'la artık hayatım boyunca küsmeliyim dimiIseul ,
- Aynen aynen kesinlikle .Chanyeol'a zafer gülüşümü attım o ise hemen konuşmaya devam etti .
-Iseul Danbi beni şuan hemen affetmeli dimi .Iseul telefona bakarak sırıtmaya devam ediyordu bu sefer Chanyeol'la ikimiz aynı anda konuştuk .
- Iseul sen aşık oldun dimi .
Iseul
- Hemde çok .Biz Chanyeol'la birbirimize bakıp kahkaha atmaya başladık Iseul da sonradan ne dediğini anlamış olucakki hemen bir şaşkınca baktı .
- Hayır yok öyle bir şey Danbi ! Chanyeol ! Kesin sesinizi .
Biz ise gülmeye devam ediyorduk . Yanımızda bir araba durunca sesimizi kestik arabadan inen kişiyi görmemle gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Chanyeol'un kulağına yaklaşıp Iseul'un aşık olduğu kişide geldi dedim o ise önce bana gözlerini büyütüp baktı, sonrada oda benim gibi dudaklarını birbirine bastırdı.
Lu han,
- Selam .Iseul da gülümseyerek selam dedi valla hiç okuduğum kitaplardaki veya dizilerde ki gibi olmadı veya Iseul'un demin önce telefona sırıtarak bakması gibi tabi Lu Han'ın karşısında soğuk kanlı oluyordu yeme bizi Iseul nasıl sırıttığını daha demin önce gördüm bizde kafamızla selam verdik .
Lu han ensesini kaşıyarak ,
- Iseul biraz konuşabilirmiyiz?Iseul tam bizi bahane edicekti ki Chanyeol konuya atlayıp ,
- Ah evet Iseul sen git Danbi bana Coğrafya çalıştırıcaktı.Bende onları dinlemeyi çok istiyordum kabul ediyroum çok meraklı bir insandım hem ben Chanyeol'a ders çalıştırmıycaktım ki nerden çıktı bu .
- YooChanyeol ise dirseğiyle beni dürtüp ordan uzaklaştırdı .
- Off ben dinlemek istiyordum Chanyeol .- Ah sorma Danbi bende meraktan çatlıyorum ama biz olsaydık hiç konuşamazlardı.
Bende doğru anlamında kafamı salladım sonra ona karşı tribime devam ettim . O ise hala kendini affettirmeye çalışıyordu . Kütüphanenin önüne geldiğimizde susmuştu bari kütüphaneye saygısı vardı merdivenlerden çıkıp üst kata çıktığımız da
Chanyeol ,
- DANBİ BENİ AFFET.diye bağrınca ağzım açık kalmıştı lanet olsun görevli bugün kütüphane sahibinin büyük oğluydu bu kaç kere görmüştüm bu adamı bizle arasında 6 ,7 yaş fark vardı bir kere sırf çocuk öksürdü diye dövmüştü şimdi kim bilir bize ne yapardı adam dibimizde bittiğinde Chanyeol'u yakalarından tutup havaya kaldırdı . Chanyeol da ne olduğunu anlamamıştı bende adamın ne yapacağını bildiğim için adamın ayıp bölgesine tekmemi geçirince Chanyeol'u bırakmak zorunda kalıp acıyla sızlanmıştı ben ise Chanyeol'u kolundan tutup kaçmaya başladık . Sonunda baya uzaklaşınca duvara yaslanıp derin derin nefesler verdik . Sonra da aynı anda gülmeye başladık .
- Salaksın Chanyeol .
- Nerden biliyim adamın beni dövüceğini diyince , yine gülmeye başladım ben güldüğüm için Chanyeol da gülmeye başladı .
Bu mutluluk elbetteki fazla sürmedi karşımızda sinirli bir Jungkook görünce sesimizi kestik o ise anında yanımıza gelip beni yakalarımdan tuttu ve duvara yapıştırdı .
Jungkook
- Günlük nerde ?Dediğinde şaşkın bir şekilde ona baktım Chanyeol ise hemen onu kolundan tutup geri itmeye çalıştı ama ne yazık ki Jungkook daha güçlüydü Chanyeol'u yumruğuyla yere düşürdü bukadar yeterli artık Jungkook canavarlaşmıştı.
- Yeter artık Jungkook diye bağırmıştım benim yanımda Chanyeol'a zarar vermezsin Jisoo gitti artık onu hiç bir kuvvet buraya getiremez aklına sok aldatıldığın için etrafındaki insanlara zarar vermeyi kes helede benim sevdiklerime yaptıkların artık cidden yeter bir canavara dönüştün ama bunun farkında bile değilsin ama senin kurbanların biz olmuycağız bir daha sakına Chanyeol'a zarar vermiyceksin .
Laflarımı Jungkook'un üzerine kusmuştum resmen o ise bana iğrenir gibi bakıp yanımızdan hızla gitti . Hemen Chanyeol'un dudağına baktım o ise bana samimi bir şekilde gülümsedi . Karşıdan koşarak bize gelenlere baktığımda Eylül ve Jimin olduğunu anladım . Jimin yanımızda bitince nefes nefese şu soruyu sordu .
- Jungkook'la konuştun mu ?
- Evet hatta yaptığı hareketlerinin bedelini ödedi .
Onlar ise bana naptın sen der gibi baktı lar ne yapmıştım ki ben doğru olanı yapmışım yoksa yanlış mıydı?
Dün atamadığım için çok üzgünüm eğer bana sövdüyseniz bu benim hatam değil ınternetimin suçuydu tekrar Özür dilerim sizi seviyorum ❤
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaza/JJK
Fanfictionİnsanları bilerek sebep olmadıkları şeylere karşı suçlayıp yargılar mısınız? Ben böyle bir kişi tanıyorum işte aşık olduğum adam Jeon Jungkook... Ben onun düşmemesi için uğraşırken bana çelme takmakla meşguldü👎 (Kitapta fazla yazım yanlışı var yaz...