24

4.8K 295 15
                                    

Bunu demesiyle hepimiz Chanyeol'a baktık bana zarar vermek isteyen bir kişi vardı oda Jungkook'tu bunu hepimiz biliyorduk tabi bide işin içine ne yapmaya çalıştığını anlamadığımız Chanyeol çıkmıştı .

-Biliyorum Jungkook zarar vermek istiyor .

Tae ve Iseul da onayladılar .

-Bilmediğiniz şeylerde var Jisoo'nun babasını neden hesaba hiç takmadınız cenaze törenine gelmemesi neden hiç garibinize gitmedi .

Tabi ya bir ara düşünmüştüm neden babası gelmedi diye annesinin öldüğünü biliyordum fakat babası neden gelmedi diye çok düşünmüştüm .

-Babası mı benimle uğraşan peki neden cenaze törenine gelmedi . Bunları söylerken gözlerim büyüyerek söylemiştim.

-Anlaşılan ailen sana hiç bir şeyi anlamamış o gün Jisoo'nun babası dedene silah çekmişti karakoldaydı sana zarar vericekti .

Bunu duymamla göz yaşlarımı tutamamıştım ve gözümden bir damla yaş düşmüştü bu nasıl olurdu anlamsızca bunu yapanın Jungkook olduğunu sanmış ve ailemi çok büyük bir belaya sokmuştum.  Tamam belki ben hiç bir şey yapmamıştım ama babamın yaptığı şeyi asla babamın üstüne atamazdım babam neyden sorumluysa benden onun sorumluluğunu alıcaktım o kaza da babam suçlu bile değildi o tır şoförünün suçuydu neden trafik kurallarına uymazsın be adam ondan nefret ediyordum . Artık kendimi tutamamıştım aileme de zarar gelirse dayanamazdım bu sefer yapamazdım ayağa kalkıp ,

-O adamın evi nerde

-Ne diyorsun sen o adam çok tehlikeli

Öbürleride ayağa kalkmıştı .

Tae kolumdan tutup
-Ne diyorsun sen saçmalama

Iseul,
-Danbi o adama yaklaşmıycaksın.

Eylül,
-Danbi sağlıklı düşünemiyorsun

-Kapatın çenenizi bana karışmayın o adamı bulucam.  Ilk defa onlara bu kadar kötü konuşmuştum gerçekten yaptığım çok yanlıştı ama daha fazla yanlış yapmamak için o adamı bulmalıydım .

Hepsi bana üzgün  bir şekilde bakıyordu . Bende üstelersem eğer anannemgilede söylüyceklerini biliyordum o yüzden bu işi gizli bir şekilde yapmalıydım.

-Uff tamam gitmiycem adamın yanına diyip sinirle kalkıp diğer dersimizin olduğu sınıfa gittim zil çalınca sınıfa çıkıp çantamı bıraktım sonrada levobaya gitmek için kalktım Eylül tam soruyordu ki levobaya diye onu susturdum koridorda Chanyeol'u görünce onu geri çevirip kenara çektim .

-Bana adresi ver .

-Hani vazgeçmiştin.

-Sana adamın adresini ver dedim .

-Bir şartla bende gelicem .

Tamam demek zorunda kaldım.

-Tamam nerde buluşalım

-Seni evinin yakınlarında alırım evini biliyorum merak etme diyip el sallayarak yanımdan ayrıldı .

Artık o kadar çok şey oluyordu ki buna bile şaşırmadım bende tam gidiyordum ki bir vücuta çarpmamla durdum kafamı kaldırdığımda kişiyi görmüştüm.

-Çekilsene Jungkook diyip ona umursamaz gözlerle baktım .

Oda bana kuşkuyla bakıp çekildi tam gidiyordum ki bileğimden tutmasıyla durdum .

-Bana bir daha emir verme .

-Tamam

Bunu dememe şaşırmış olmalıydı çünkü genelde onunla hep zıtlaşırdım bana şaşkın bir şekilde baktıktan sonra bileğimi bıraktı bende yanından ayrıldım ...

Okulu bitirdiğimde dedem bizi almaya gelmişti beni morelsiz görünce de çok konuşmadı bugün cidden ne olucaktı acaba . Eve vardığımızda odama geçtim akşam Busan'a gidicektik benimde az vaktim olduğu için o adama hemen gitmem gerekiyordu . Üstümü giyip Iseul banyoda olduğu için gizli gizli aşağı indim yavaşça kapıdan çıkıp Chanyeol'un beni beklediği yere geçtim motorla beni bekliyordu motoru güzeldi simsiyah bir motordu kafasıyla motorun arkasını gösterince bindim iyiki altıma siyah kot pantolonumu giymiştim. Büyük bir evin önüne gelince motordan inip eve bakmaya başladık ev güzel ve aşırı büyüktü bizim evimizdende büyüktü derin bir nefes alıp içeri geçtik dışarda korumalık olarak siyah takım elbiseli bayağı bir adam vardı onlarla Chanyeol konuşunca geçtik evinin içine geçtiğinde bizi bir odaya yönlendirdiler odanın kapısını yavaşça açıp içeri girdik çalışma odasıydı burası burda da her şey siyahtı sandalye dönük olduğu için adamın yüzünü görememiştim sandalye döndüğünde bu adamın yüzünü bir yerden tanıyordum .

Bana sinsi bir şekilde gülümseyip
-Hoşgeldin güzel kız dedi

Ben ise ona soğuk soğuk bakışlarımı yolladım
-Aileme dokunma

O ise histerik bir kahkaha atıp konuşmaya devam etti
-Ne kadar da babana benziyorsun güzel kız diyip sandalyeden kalkıp karşıma geldi bahtın babana benzemese bari diyicem ama üzgünüm ama benziycek , diyip sırıttı .

Bende çok anlamsız bir yere konuyu çektim çünkü vericek bir cevabım yoktu bende zekice oynamaya başladım
-Ben sizi daha önce bir yerde gördüm mü ?

Adam daha çok sırıttı
-Ah evet babanı bir kere tehdit ederken yanında sende vardın kazadan bir gün önce yemeğe gitmiştiniz hani baban da bizi arkadaş olarak tanıtmıştı ah ne güzel de bir anıydı ama ( gülmeye başladı sonra hemen ciddileşti ) ertesi gün kızımı öldürdü önceki gün de benim için çok önemli olan bir davayı kaybettirdi bana .

-Babam işte hep kazanır , diyip gülümsedim

Oda bana gülümseyerek
-Bu sefer kazanamıycağa benziyor

-Babam hep kazanır diyip gülümsedim

Bunu dememle kapıdan davetsiz bir misafir daha geldi hepimiz o yöne baktığımız da bu kişinin Jungkook olduğunu gördük . Jungkook ise eğilip selam verdi ,

-Merhaba efendim bir misafiriniz varmış duyduğuma göre bir günlük benim misafirim olabilirmi ?

Adam ise hoşnutça sırıttı ,
-Tabiki bu senin de hakkın bu oyuncağı başkalarıyla da paylaşmalıyım değilmi !

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum ❤

Kaza/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin