47

4.1K 262 43
                                    

3 Gün sonra ...

-Açmıyor mu ?

Tae
- Hayır .

Herkesin suratı yine düşmüştü . Jimin'in heyecanla bize Danbi'nin uyandığını söyleyip taburcu olalı tak tamına 3 gün olmuştu .

Ve elde ne mi vardı ? Hiçbir şey ! Danbi'nin söylediği tek şey uyandığında doktorlara Isuel ve Eylül nasıl demesi olmuş ondan sonra da kimse konuşturamamıştı. Taburcu olduğumuzdan beri hergün burdaydık Lu han , Jimin hatta Jungkook bile ama Jungkook Danbi'nin yüzünü görmeye cesaret edemiyor zaten Danbi de odasından çıkmadığı için pardon Tae'nin odasından çıkmadığı için yüzünü göremiyorduk sadece anannesi yemek getiriyor başka hiç bir şekilde kimseyi odaya sokmuyordu!  

Tabi bir de Iseul vardı hala hiç bir şey hatırlamadığı için neler olduğunu tam anlamıyor doktor bu kısa sürede aklını karıştırmayın diyor o yüzden Isuel soru sorunca cevabımız sus ! oluyordu .

Jimin
- Ne yapıcaz ?

Isuel
-Aslında bana ne olduğunu anlatır-

Cümlesi bitmeden hepimiz bir ağızdan
- Sus !

O ise omuz silkip kollarını birbirine bağladı ve koltuğa daha çok yaslandı. Ona kaza olaylarını falan anlatmıyorduk  Danbi'nin babasının ölümünü falan iş gezisi falan diyip geçiştiriyorduk sadece anılarımızı anlatıp hatırlatmaya çalışıyorduk. 

Lu Han
- Iseul bana yine bakar mısın ? Bak yandan , bide düz .

Bunları derken aynı zamanda kafasını da sürekli çevirip duruyordu . Iseul göz devirip ofladı artık oda bıkmıştı Lu han hergün ona kendini hatırlatmaya çalışıyordu .

Lu Han
- Iseul ?

Isuel
-Hayııır! 

Lu Han'ın suratı düşmüştü bile . Onları izlemeyi bırakıp Jungkook'a baktım bir kaç gündür perişandı. Eliyle çenesini ovarken yerinden hemen doğruldu ve ayağa kalktı . Biz onun ani tavrına şaşırmış gibi bakarken bizi takmayıp Tae'ye döndü .

Jungkook
- Tae gel !

Başka hiç bir şey demeden evi terketti Tae de bu hareketine şaşırmıştı . Ama oda bir şey demeden evden koşarak çıktı .

Bizde bir şey demeyip yemek hazır olduğu için masaya geçtik .

Yemekler bittiğinde masadan kalmış salona geçmiştik ki bahçeden gelen seslerle hepimiz pencereden baktık Jungkook önde yanında da bir kız vardı arkalarında ise enstrüman olan bir kaç kişi bunları daha önce sahilde görmüştüm şimdi niye buraya gelmişlerdi ki şarkı başlamış Tae dans etmeye Jungkook da şarkı söylemeye başlamıştı bir dakika Jungkook'un bu kadar muhteşem sesi olduğunu tahmin etmiyordum .

Hepimiz koşarak bahçeye çıkmıştık . Hepimiz kenarda onları izliyorduk . Jungkook'un söylediği şarkı Danbi'nin en sevdiği şarkıydı . Jungkook bunu nerden biliyordu . Ananne ve dedeleri de çıktığında elleriyle alkış yaparak onları  izlemeye başladılar.

Şarkı bittiğinde Jimin yanıma gelip bir kolunu boynuna doladı  ve diğer elini belime bende ona gülümseyerek sarıldım . Lu han ise hemen Iseul'un yanın da durdu . Tae ise yine bir kız bulmuş onun yanındaydı.

Hepimiz Danbi diye bağırdık bir kaç saniye sonra üst balkonun açılma sesi geldi ve Danbi çıktı . Jungkook Danbi'yi  görünce kafasını bize çevirip mutlulukla gülümsedi epeyidir gülümsemiyordu onun adına mutlu olmuştum ama nerden bilebilirdik bu mutlu anın kafasından aşağı inen bir kova suyla , sesli ve sinirli olduğunu her halinden gösteren balkon kapısının kapanma sesinin bozacağını...

Bunu Danbi yapmıştı dimi daha demin bu hareketi Danbi yapmıştı hani içinde kin ve siniri çok besleyemeyen ama beslediğindede tam bir kinci olabilecek Danbi galiba bu sefer işimiz bayağı bir zordu !

Çok güzel olmadıysa Üzgünüm ...

Sizin için uyumadım ve bölüm yazdım değerlisiniz sizde beni beklediniz uyumayıp sizi seviyorum

Kaza/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin