3

8.5K 409 80
                                    

Karşımdaki kişiyi görmemle kolumun acısını unutup şoka girmiştim .Karşımda suan tam olarak Jeon Jungkook vardı veya hayal görüyor olabilirmiydim. Sonunda konuşmayı basarabilmiştim.

- Junn-gko-okk napıyorsun? 

Lanet olsun sesim titremişti ama Jungkook hiç yüzünü değiştirmeden konuşmaya devam etmişti ,

-Ne mi oldu sevgilim elimden alındı mesela !

-Ne demek istiyorsun !

Artık benimde yüzüm sinirli bir şekil almıştı .

- Senin lanet baban o tırın altında kalabilir di ama o bizi öldürmeyi seçti neden alakamız yokken ve Jisoo'nun doğum günüyken ölüm günü oldu hepsi sizin yüzünüzden babanın yüzünden oldu, ama baban hem Jisoo'nun hemde benim canımı alıp öbür dünyaya gitti, ya burda kalanlar. Senin baban 1 canı alıp öbür canı almayı beceremedi işini madem yapıyordu neden yarım yamalak yapti (artık bağırıyor du köşede olsak bile bazı insanlar bize bakmıştı ) artık baban yoksa canı acıyamazsa bende öbür canını yani kızının canını acıtırım dedi ve aniden kolumu bıraktı .

Ne olmuştu bu çocuğa böyle nasıl melek gibi bir insanın içinden böyle biri çıkar hem de o bilmese bile Jisoo ona ihanet etmişken nasıl babamı suçlayabilirdi !

-Sen nasıl babamı suçlayabilirsin babamı nasıl katil olarak göre bilirsin sence oda böyle olsun istermiydi babamı hiç mi tanımadın diyip yanından hızlıca koşar adımlarla ilerlemiştim .

Kendimi lavaboya zor atmıştım içeri girdiğim an hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım Jungkook'un sözleri umrumda değildi sadece benim babam asla bir katil değildi ve artık hayatta da değildi zaten en ufak bir şey olsa ağlıycak durumda olan ben ,bunda yıkılmıştım içerdeki birkaç kişi bana bakıyordu bazıları kolumdan tutup çeşme'de elimi yüzümü yıkamaya çalışıyordu sonunda Iseul gelmiş ve beni öyle görünce hemen sarılmıştı

-Ne oldu sana diyordu, sürekli

Benim ise hiç cevap vericek halim yoktu

-Burdan gidelim hemen !

Iseul da tamam tamam diyip hemen uzaklaştırdı beni buradan Tae ve teyzem beni görünce şaşırlsalarda artık ağlamama alıştıklari için hemen eşyaları alıp mağazadan çıktık eve geldiğimde direk odama atmıştım kendimi banyoya girip güzel bi duş aldıktan sonra şortlu pijamalarimi giyip sıcak yatağıma girdim iyi gelmişti tam  yanımda ki kitabı alıyordum ki Iseul odaya girip
yatağıma atlayana kadar

- Hemen anlatıyorsun ve eminim bir şey oldu Danbi !

-Evet oldu.

Şaşkınca bana bakıyordu genelde ısrar ettikten sonra söylerdim ilk defa böyle olmuştu.

-Jungkook'la karşılaştım ve kolumu tutup köşeye sıkıştırdi,  bana babamın katil olduğunu sevgilisinin bizim yüzümüzden öldüğünü ve madem babandan intikam alamıyorum diyip benden alıcağını söyledi ama unuttuğu bir şey vardı benimde babam ölmüştü artık ne yaparda canımı daha fazla acıtır bilmiyorum ve Jisoo ona ihanet etmişken onun için bizi suçlaması saçma ah doğru Jungkook'un hiç birşeyden haberi yoktu dimi Jisoo benim bildiğimi aynı şekilde  söylemiyceğimi bildiği için Jungkook la beni uzaklaştırdı .

Iseul, ağzı açık bana bakıyordu

-1. Jungkook kim oluyorda seni sıkıştırıp baban hakkında böyle konuşur 2. Jisooyla hani birbirlerine sırılsıklam aşıklardı ? 3. Sen malmısın  neden Jisoo'nun ihanet ettiğini söylemedin ?

Bütün sorularını geçip direk bir soruya yöneldim

-Söylemedim çünkü Jungkook çok aşıktı söylesem yıkılırdı ve bende Jungkook'a aşık olduğum için onun üzülmesine  dayanamadım

-Peki Jisoo senin sevdiğini nerden biliyordu ?

-Biz Eylül'le neden yakın arkadaş olduk hatırla bakalım !

-Ah doğru jisoo senin Jungkook'u sevdiğini öğrenip okula yaymıştı ve Eylülde arkadaşının nasıl bir pislik olduğunu öğrenip onun söylediği şeyi yanlış anladı diye düzeltip seni korumuş ve Jisoo'nun Jungkook'a aşık diye bir yalan uydurmuştu bu her ne kadar seni kurtarsada başına bela olcağını bilemezdik.

-Aynen öyle şimdi kitabımı okuyabilirmiyim Iseulcum ?

-Tabikide Danbicim.

Ikimizde yataklarımıza geçip kitap okumaya başlamıştık Tae bugün yanımıza gelmemişti neden ini tahmin ediyordum Iseulun derdimi öğrenmesi içindi . Iseul'a  baktığımda çoktan uyumuştu üstünü örtüp elindeki kitabı kenara bırakıp bende yattım. 2 gün sonra okul vardı 2 hafta iznim vardı ama 2 gün sonra başlıyordu malesef, göz kapaklarım kapanınca annemi fotoraflardan dolayı  babamı da zaten bildiğim için hayal edip uyudum .

2 gün sonra
 
Herkeste bi panik vardı hem hazırlanıp hemde anannemin ağzımıza verdiği şeyler vardı Tae hem anannemden besleniyor hemde çoraplarını giymeye çalışıyordu Iseul ise her yer de sabahtan beri telefonunu arıyordu teyzem ise uyanık olduğundan emin olmadığım bir şekilde kahvaltı yapıyordu dedem de arabayla ilgileniyordu bugün o bizi bırakıcaktı ben ise Eylül'le telefonda konuşuyordum o da sonunda bugün gelicegim için mutluydu zaten nerdeyse hergün bize ziyarete geliyordu Tae de her zaman ki gibi Eylül'e yavşıyordu Eylül de buldu yakışıklı çocuğu oda yavşamıyor değil ama cidden aralarında öyle ciddi bir şey yoktu kendi aralarında eğleniyorlardı içeri girip hadi çocuklar araba hazır demişti dedem , tamam diyip ayakkabilarimizi giyiniyip arabaya geçtik teyzem önde biz ise arkada ben ve Iseul köşede Tae ise ortada oturuyordu .

Tae ;
-Bir dahaki sefer sende ortada oturma sırası Danbi !

-Biliyorum Tae yolda giderken baya bir söyledin .

Dedem ;
-Hadi çocuklar geldik inin bakalım diyip bize okulu gösterdi

Teyzem de :
-Hadi bakalım çocuklar , Tae disiplin istemiyorum Iseul yine derste uyuya kalma Danbi sende sürekli asık suratla dolaşıp insanları tersleme annemin sözlerini tekrar ettiğime göre cevap olarak ne alıyorum, hepimiz aynı anda

-Tamam teyze dedik kelimeleri uzatarak

-Süper o zaman diyip teker teker öptü bizi dedemede bay bay diyip indik okulun önünde durup yine saçma sapan bir gün bizi bekliyor dedik içeri girer girmez zaten gözler üzerimizde olmuştu yanımızda Tae gibi bi taş olursa tabi gözler üzerinizde olur Tae'yi şuan dıştan görsem çok havalı biri sanarım ama gelin bide içine bakın, farklı sınıflara geçiceğimiz zaman durup birbirimize şans diledik ve sınıflara doğru yol aldık onlar sınıflarına  geçmişti bile tam kapıyı açıp içeri adım atmıştım ki bi kova suyun üstüme dökülmesi bir oldu

Iyi okumalar begenmediginiz bir bölüm varsa söyleye bilirsiniz vote ve yorumlarını bekliyorum ❤ 

Kaza/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin