35

5K 272 73
                                    

-Jungkook aç şu kapıyı !

Eylül ,
- Danbi yeter açmıyor gidelim .

Chanyeol sıkılmış bir sesle ,
- Aynen dedi .

Benim ise onlara bakıp ,
-Siz gidebilirsiniz ben ne yapmaya çalıştığını öğrenmeden gitmiyceğim.

Jimin ,
- Demin anlattım ya Danbi .

Evet demin önce Jimin bana her şeyi anlatmıştı ve emin olun sizde bu çocuğun ne yapmaya çalıştığını anlamıycaksınız. 

- Ama neden bunları yaptığını anlatmadın Jimin . Hem sende anahtar yokmu ?

Jimin,
- Yok demiştim ya çıkarken evde kaldı .

Ben ise biraz düşünüp aklıma bir fikrin gelmesiyle sinsi bir şekilde gülümsedim .

Bağırarak
- Peki Jungkook sen bilirsin biz gidelim dedim .

Sonrada bahçeden çıktım arkamdan diğerleri de gelince koşarak ve görünmeden arka sokağa geçtim onlar ise yanıma koşarak geldiğinde nefes nefeseydiler. 

Eylül ,
- Napıyorsun Danbi kafayı mı yedin?

- Aklımda çok iyi bir fikir var Eylül Jungkook'un arka odadaki penceresini bir kaç kez açık görmüştüm ordan atlıycağız .

Eylül de bana sırıtarak baktı diğerleri ise pek emin değilmiş gibi baktı ama sorun yoktu zaten onlar gelmesede bir şey olmazdı . En sonunda arka bahçeye geçip pencerenin önüne geldik Chanyeol gelmiycekti. Jimin ben önce çıkıyım  hem sizi tutarım diyip bizden yardım alarak çıkmaya başladı .

Eylül ,
- Ne kadar ağırsın diyip ellerini çırptı. 

Jimin ise pencereden bakarak tek kaşını kaldırdı .
- Onlar kilo değil kas .

Hepimiz ise ona göz devirdik . Sıra da Eylül çıktı Chanyeol ve benim elime basıp çıktı Jimin ise onu tuttu ama bir patırtı koptu ikiside düşmüştü ben ise zaman kaybetmemek için Chanyeol'dan yardım alarak çıktım ve sonuç o iki romantik gencin üstüne düşmüştüm birbirlerine romantik bir şekilde bakarken üstlerine benim düşmem onları sinirlendirmiş olucak ki ikiside bana söylenmeye başladı şuan ki pozisyonumuz Eylül Jimin'in üstüne ben de Eylül'ün üstüne düşmüştüm Eylül elini  Jimin'in başı çarpmasın diye kafasının altına koymuştu Jimin de Eylül'ü belinden sıkı sıkı tutuyordu ben mi cidden şuan acıncak halde olan bendim ama şahsen en rahat olan yerde benimkiydi beni kimsenin tuttuğu yoktu ama onların üstüne düşmüştüm Jungkook ise hemen burda bitmişti . Kapının önüne geldiğinde bizi görünce ilk şaşırsa da sonradan kollarını birbirine bağlayıp kapıya yaslandı . Ben masum bir bakış attım Eylül ve Jimin  ise hala bana söyleniyorlardı. Onlarda sonunda Jungkook'u fark ettiklerinde hemen yerden toparlandık ve süt dökmüş kedi gibi ona bakmaya başladık . Jungkook ise eliyle  benimle gelin işareti yaptı .

Eylül ,
- Sıçtık. 

Jimin ise ona şaşkınca bakıp ,
- Ne kadar ayıp hanfendi bir kız için dedi .

Eylül ise ona bakıp göz devirdi salona geçtiğimizde üçümüzde tekli koltuğa oturduk o ise ayakta hala kolları birbirine bağlı bize bakıyordu .

Ben ,
- Hiç bize öyle bakma hep senin yüzünden kapıyı açsaydın böyle olmazdı .

Dedim o ise tek kaşını kaldırıp bana baktı .

Eylül ,
- Aynen senin yüzünden eğer Danbi'yi o adamın elinden biraz da ben işkence ettiriyim diye alıp onu kurtarmak için yaptığını söyleseydin böyle olmazdı .

Jungkook ise Eylül'e şaşkınca bakıp hemen gözlerini sinirle Jimin'e çevirdi. Bu arada öğrendiniz inana biliyormusunuz Jungkook beni o adamın elinden kurtarmıştı Chanyeol'u aramış ve Danbi'yi benim elimden kaçırmış gibi yapın demiş . Chanyeol bunu bana dememişti çünkü Jungkook onu tembihlemiş sakına Danbi'ye deme diye sanki dese nolurdu .

Jimin ,
- Hiç bana öyle bakma hepsi senin suçun kendini o gün Danbi'ye kötü diye tanıttın aslında hem iyilik yaptın hemde Jisoo'nun babasının adamlarından bir ton dayak yedik .

Eylül,  hemen lafa atlayıp Jimin'e endişeyle baktı ,
- Çok mu acıdı Jimin .

Jimin,
- Yok ya o kadar değil sadece adamlar çoktu o yüzden dövemedim hem ben zaten hep Jungkook'u korumaya çalıştım dövülürken yoksa döverdim.

Jungkook ise Jimin'e sırıtarak yalancı bakışı atmıştı . 

Eylül ,
- Seni korumak için sevgilim dayak yedi Jungkook .

Jimin ,
- Yok ben dövü- NEEE!

Bende Jimin gibi şok olup Eylül'e ne diye bağırmıştım . Demin önce ne demişti o Eylül ise dediğinin farkına varınca zaten ortamızdaydı iyice arkasına yaslanıp yavaş yavaş küçülüyor gibi olmuştu .

Eylül ,
- Şey ya ciddiye almayın yanlışlıkla dedim hani Jimin arkadaşım ya sevgilim değil yani sevdiğim arkadaşım olucaktı . Yoksa biz ve Jimin ne sevgilisi saçma olurduk heralde yani .

Ne diyor bu kız ya demin önce aşkını itiraf etti şimdi de iyice saçmalıyor ve gayette fazla fazla yakışıyorlar.

Jimin kırgın bir sesle ,
- Saçma mı olurduk Eylül diyip ayağa kalktı .

Eylül ise umursamaz bir şekilde ,
- Evet sen ve ben hah saçma .

Jimin ise sinirle ona bağırınca ben bile irkilmiştim .
- Neden saçma olalım .

Eylül ,
- Senin gibi hergün başka kızla dolaşan biriyle mi sevgili olucam . Diyip oda sinirle ayağa kalktı .

Jimin
-Son bir kaç aydır kiminle dolaşıyorum hiç baktın mı? 

Eylül ,
- Sen değil miydin Iseul'la şaka için birlikte olan .

Jimin ,
- Aptal o seninle olabilmek içindi .

Diyince Eylül ne alaka der gibi bakınca Jungkook bir kahkaha patlattı . Malmı bu çocuk ne diye sürekli bu konu açılınca gülüyor . Jimin ve Eylül de ona sinirle dönünce Jungkook sesini kesti evet galiba korkmuştu kabul etmeliyim bu hali çok tatlıydı .

Eylül ,
- Iseul'la sevgili olunca beni kazana bildinmi?

Hey hey bir dakika buraya benim meselem için gelmiştik ama .

Jimin ise ona acıyla bakıp hızla evden çıktı Eylül ise yanında duran sürahiyi alarak sinirle yere fırlattı ben ise hemen onun yanına yaklaşıp kolunu tuttum o ise beni itip koşarak evden çıktı tam ben de yanına gidicektim ki Jungkook kolumdan tuttu .

- Konuşmamız gerekmiyor muydu ?

Ben ise bir ona birde kapıya baktım . Jungkook beni bırakcağa benzemiyordu bende karşısına dikilip kollarımı birleştirdim .

- Evet seni dinliyorum Jungkook neden benden nefret ederken kurtardın hem neden kurtardığını söylemedin .

Jungkook sırıtarak ,
- Demek ki ölmeni istemedim diyince gözlerimi büyütüp ona baktım . O ise beni kendine daha çok çekince ne yapıcağını şuan hiç anlayamıyordum ne yapmaya çalışıyordu bu
çocuk. Çok yakın olduğumuzda nefes alamıyordum resmen nefesim kesilmiş gözlerine bakıyordum o ise gözlerini gözlerimden çekip dudaklarıma sabitledi . Ben ise sesli bir şekilde yutkundum ...

Bu arada grip oldum  cok kötü bir şey 😣 o yüzden evde dinlenirken yaza biliyorum ☺
Aklımda cidden çok iyi fikirler var . Bu arada ikililerim çok tatlı değil mi 😂

Danbi ❤ Jungkook
EylülJimin
Iseul ❤ Lu han
Tae ❤ yazar 😂

Kaza/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin