22

4.9K 288 24
                                    

Bunları okuduktan sonra gözlerimiz fal taşı gibi açılmıştı . Tae bana bakıp

-Şimdi napıcaz diyip yutkundu

Bende ona bakmadan
Bilmiyorum diyebildim ağzımdan sadece o çıktı of cidden napıcaktık

Zil çalınca teneffüsümüz bitmişti bizde günlüğü çantama koyup derslerimize gittik benim dersim ise bedendi eskiden severdim en azından bir kenarda oturur gerçek ders işlemezdim ama son dersten sonra zorla beden dersi yaptım yine burnumdan soluyarak soyunma odasına girdim üstümü değiştirip spor salonuna sıraya girdim . Spor hocamız da gelmişti .

-Evet çocuklar yine bir beden dersinde birlikteyiz şimdi hastayım bir yerim ağrıyor canım acıyor diyen varmı yine her zaman ki gibi ben el kaldırmıştım Eylül de benimle gelmeyi istemişti o yüzden o da kaldırdı oturmak için spor salonunda boş bir oda vardı bir kaç da sıra . Oraya geçip oturduk tabi çantamı da almıştım sınıfa girip oturduğumuzda Eylül'e endişeyle bakıp ,

-Eylül sana bir şey demem lazım

-Noldu bir sorun mu var ?

-Eylül Jisoo hakkında yeni bilgiler öğrendik ve başıma bir kaç şey daha geldi diyip olanların hepsini Eylül'e anlattım hatta Tae'nin bilmediği yastığımın altında bulduğum fotoğrafa kadar .

Eylül tabi hala şoktan çıkamamıştı,
-Ciddimisin?

Bende üzgün bir şekilde kafa salladım

-Ne diyorsun sen diye bağıran başka bir ses daha duymuştum.

O yöne baktığımda yalnız olmadığımızı farkettim kapıyı kapatmayı nasıl unuturuz aralık kalmış ve bu yüzden de Jimin herseyi duymuştu ya da belki duymamıştır (sonunda Eylül ❤Jimin bölümleri geldi)

Eylül,
-Sen utanmadan kapı mı dinliyorsun

Jimin içeri girip kapıyı sertçe kapattı
-Sence şuan benim kapıyı dinlemem mi önemli kapı aralıktı ben de yanlışlıkla kulak misafiri oldum

Eylül
-Yanlışlıkla mı ?

Daha fazla tartışmalarını dinleyemezdim
-Yeter susun Jimin sen her şeyi duydun mu ?

-Evet hem de her şeyi

-Bak sakına bu duyduklarını Jungkook'a söylemiyceksin hem hani sana güvenebilirdim.

-Ama bu çok önemli bir şey hatta fazla

Eylül,
-işte bu yüzden demiyceksin .

Jimin isteksizce kafa salladı
-Ama bir dakika Jisoo'nun sevdiği başka birisi mi varmış o zaman tespitlerimde doğru çıktım evet biliyordum o Chanyeol'u seviyordu Jungkook'u  değil .

Ben ise ona şaşkın şaşkın bakıyordum Chanyeol'dan Jungkook bir kaç kez bahsetmişti onlar da iyi arkadaşlardı ama ben o çocuğu hiç görmemiştim ya da görmüş de olabilirim mesela çatı katındaki kişi o olabilirdi ama o bu okula mı geçmişti ve Jisoo'nun sarıldığı çocukta o olmalıydı .

Eylül,
-Chanyeol da kim

Jimin:
-Eskiden bir arkadaşımızdı hatta Jisoo'yla aynı mahalledeydiler ama Chanyeol Jisoo'yla arkadaşlık kurmazdı bu yüzden Jungkook'la sevgili oldu demekki zaten bazı hareketlerinde şüphelenmiştim.

Ben,
-Sadece Jisoo suçlu değildi ama Chanyeol da eğer yanılmıyorsam onunlaydı Jisoo'yla onları hem sarılırken hem de daha yakın ken görmüştüm dedim .

Jimin,
-Eminmisin?

-Bilmiyorum eğer o gün sarıldığı kişi oysa ama çatı katında yanıma gelen kişi kimdi o da var

Jimin ensesini kaşıyarak bir şeyler düşünüyor gibi duruyordu

Eylül:
-Jimin o çocuk bu okula geldimi ki

Jimin dudağını ısırdı ve cevapladı
-Evet galiba duyduğuma göre bu aralar buraya kaydını aldırdı ama Jungkook'la karşılaşırsa kötü olur çünkü Chanyeol daha bizimle arkadaşlık etmek istemediğini söylemişti bizde hep nedenini merak etmişizdir.

Eylül'le biz ise birbirimize bakıp sesli bir şekilde yutkunduk. Bakışlarımızı kesen dışardaki bağrıma sesleri olmuştu bizde hemen spor salonuna geçtik Jungkook'la bir çocuk kavga ediyordu ama kim olduğunu tam olarak görememiştim taki bana bakana kadar ben bu gözleri nerde olsam tanırdım bu
oydu yani tahminlerimizde doğru çıkarsa Chanyeol'du yok artık o neden hem burda bizim sınıfımızda hemde şuan Jungkook'la kavga ediyordu Jimin hemen Jungkook'un kolundan tutup bizim gittiğimiz sınıfa götürdü Eylül de arkasından gitti ben ise hala Chanyeol'la bakışıyordum sonunda yanıma gelip elini uzattı .

-Merhaba ben Chanyeol ah dur tahmin edeyim sende Danbi

Bende bir eline bir de ona bakıp elimi uzatmadan yanından ayrıldım Jungkook'gilin yanına koştum odaya girdiğimde Jungkook duvarlara yumruk atıyordu çok sinirli gibi duruyordu bende bir köşeye Eylül'ün yanına geçip koluna sarıldım çünkü cidden birazdan burası yıkılacağa benziyordu .

Jimin,
-Jungkook sakinleş noluyor?

Sonunda Jungkook sakinleşmiş ve bir sıraya geçmişti bizde etrafına oturduk.

-Inanamıyorum çocuk yanıma gelip dalga geçerek Jisoo ölmüş başın saolsun dedi sert bir yumruğu sıraya geçirdi.

Eylül'le benim ise irkilmeme sebep olmuştu .

Jimin,
-Bundan sanane

Ah Jimin'in siniri geçmemişe benziyordu ve bu sözü söylerken bile çok duygusuzdu şuan haklı olarak Jisoo'ya çok sinirliydi ama Jungkook'a bunu belli etmemesi gerekiyordu of biraz daha kavga ederlerse Jimin ağzından bütün her şeyi kaçırıcaktı.

Jungkook
-Ne demek banane sen ne diyorsun Jimin iyimisin ah tabi bu iğrenç insanlar yüzünden Jisoo'ya sinirlendin dimi Danbi ve sözde yakın arkadaş modeli oynayan Eylül .

Bu iğrenç insanlar dediği kişiler biz oluyorduk bize nasıl böyle bir şey derdi bunu demesiyle üçümüzde ayağa kalkmıştık Jungkook hariç artık, o sakinleşmişti Eylül Jungkook'un yakalarına yapıştı ,

-Sen gibi iğrenç bir insan bunu bize nasıl der diye bağırdı .

Jungkook ise bileğini sertçe kavramış sıkıcaktıki benden önce biri daha hızlı davrandı ve Jungkook'un Eylül'ün bileğini bırakmasını sağladı bu Jimindi Jungkook'un eline sertçe vurmuş ve bırakmasını sağlamıştı Jungkook ise afallamıştı ,

-Noldu Jimin onların oyununa düştün sonrada Eylül'e aşık mı oldun ?

-Evet Eylül'e aşık oldum ve aşık olduğum kıza bunları diyemezsin

Herkes çok şaşırmıştı Jungkook histerik bir kahkaha atıp sınıftan hızla çıktı Jimin de sinirlenmişti sıkı bir yumruğunu duvara geçirip Jungkook'un ters istikametime doğru gitti Eylül de arkasından ben ise cidden sıkılmıştım hemen evime gidip sıcak bir duş almak ve yatağıma uzanmak istiyorum ayaklarım artık beni tutamadığı için kendimi sıraya bıraktım oturur pozisyona gelip kafamı sıraya kollarımın arasına gömdüm yanıma birinin oturduğunu hissetmiştim.

-Sevdiğin birinin başkasını sevdiğini görmek çok acı herhalde değil mi Danbi ?

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum ❤

Kaza/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin