31

4.6K 277 38
                                    

Of neden sürekli beni öldürücekmiş gibi bakıyor ah neden acaba şuan bir restaurant da Chanyeol'un annesi ve babasına sevgiliyiz diye yalan söylemiş ve şansımıza Jungkook ile Chanyeol'un babası ortak olmuş Jungkook'gil de bugün onlarla yemeğe çıkmıştı. Chanyeol ile yalan söyleme nedenimiz ise Chanyeol Jisoo'yla çıkarken anne ve babası tanışmak istemiş ama Jisoo olduğunu bilmiyorlarmış şöyle de bir şey vardı ki  Jisoo ile Jungkook'un sevgili olduğunu biliyorlardı.  Zeki Chanyeol da sevgilisi diye beni yutturdu.  Jungkook ise karşım da oturmuş her an beni öldürebilir gibi bakıyordu .

Chanyeol'un annesi
-Ah tatlım demek şu gizemli kız sensin. 

Jungkook fısıldayarak
-Hangisi , demişti ama bunu sadece ben ve büyük bir ihtimalle Chanyeol duymuştu .

Jungkook'un annesi
-Danbi'yi küçüklüğünden beri tanırız çok iyi ve akıllı bir kızdır .

Chanyeol'un babası
-Ah demek Jungkook'la çok yakın arkadaşlar .

Jungkook'un ailesi , Jungkook ve ben ne diyceğimizi bilemez bir halde kalmıştık . Çünkü Jungkook'un anne ve babası da kaza olayını normal olarak biliyorlardı . Jungkook'un benden nefret ettiğini de .

Jungkook
-Hayır .

Dediğinde herkes susmuş önüne dönmüştü . Çünkü ne diyceklerini bilmiyorlardı muhtemelen Chanyeol'un anne ve babası da kazayı biliyorlardı ama bizi bir ihtimal hala iyi arkadaş sanıyorlardı .

Kaza olmadan önce de zaten arkadaşlığımız Jisoo sayesinde bitmişti çok saolsun elinden geleni y5apmıştı . Chanyeol ise masanın altından elimi tuttuğun da ona bakmamı sağlamıştı , bana en sıcak olan gülümsemelerinden birini gönderiyordu son 2 gündür çok iyi anlamıştık çok iyi bir arkadaş olmuştu bana. Sürekli beni Jungkook'un aksine güldürüyordu. Jungkook ise bizi gördüğünde sürekli kötü bakışlarını üstümüze yolluyordu.  Her ne kadar Jisoo olayı olsada ben o Jisoo cadısından her şeyi bekliyorum hem Jungkook ihanete uğradı diye artık onun için üzülmüycektim çünkü benim babam öldüğünde bana neler yaptığını unutmamıştım hala yapıyordu ama o sefer babamın Jisoo'yu öldürdüğünü kastediyordu ama şimdi Jisoo'dan nefret ettiği için kaza olayı iyiki olmuş bile diyor olabilirdi . Şimdiki ızdırap çektirme nedeni ise Jisoo'nun onu aldattığını söylememiş olmamdı ama ben orda bile onu düşünmüştüm . Lavaboya gitmek için izin isteyip oraya doğru ilerledim restaurant da olduğumuz için köşeyi dönünce içeri girmeyip kenarda bekledim telefonum haber bekleyen 3 kişi tarafından cevapsız aramalarla dolmuştu bende sonunda onlara geri dönmüştüm . 2. çalışta açılmıştı ,

Tae
-Sonunda

Başka biri telefonu eline almıştı .

Eylül
-Çatlıyoruz meraktan Jungkook da burda diye mesaj atmışsın.

Telefonu başka biri aldı ,

Iseul
-Jungkook'u kurtarmak için yaptın ama büyük bir ihtimal Jungkook seni bu sefer öldürücek .

Dedikten sonra hepsi aynı anda konuştuğu için anlayamıyordum. 

- Uff susun Chanyeol'un müdürle konuşup Jungkook'un okuldan gitmemesi için bunu yapmalıyım.

Dediğimi dinlerken sonunda susmuşlardı ama tabiki bu bir 5 saniye falan sürmüştü yine aynı anda konuşmaya başlamışlardı bende sonunda kapatıp telefonu sessize aldım telefonu çantama atıp arkama döndüm .

An itibariyle SİKTİR  (çok örnek bir yazarım 😊)

Jungkook bana masada otururkenkinden daha sinirli bakıyordu lanet olsun ki burda kaçılcak bir yerde yoktu . Jungkook'a teslim olmuş bulunmaktaydım kolumdan sertçe tutup beni sürüklemeye başladı içeri geçtiğimizde ise beni hala kolumdan tutarak sürüklüyordu. Acaba duymama gibi bir ihtimal varmıydı. Herkes de bize bakıyordu Jungkook ile Chanyeol'un ailesi ve bir adet sinirli Chanyeol. Hepsi ayağa kalkmıştı Jungkook ise onları takmayarak yürümeye devam etmişti . Dışarı çıktığımda onlarda koşturarak yanımıza gelmişlerdi Chanyeol diğer kolumu yakalıp beni tutmuştu .

Chanyeol
-Jungkook ne yaptığını sanıyorsun bırak Danbi'yi.

Jungkook
-Kapa çeneni ve çek elini .

Ben
-Jungkook cidden bırak .

Chanyeol
-Çekmiyorum sen çek şu elini , istemeyen birini zorla bir yere götürmezsin .

Jungkook
- Haklısın , diyip kolumu bıraktı .

Haklısın mı dedi o bu işte bir şey var dememe gerek bile yoktu , kesin bir şey vardı . Chanyeol da kalmıştı beni kendine doğru çekmişti Jungkook ise restaurantın önünde bekleyen arabasının arka kapısını açıp hızla bize doğru yürüyüp Chanyeol'a sert yumruğunu geçirdi o kadar kötü vurmuştu ki Chanyeol yere düşmüştü . Jungkook ise bu sefer beni kolumdan tutmamış kucağına alıp arka koltuğa atmıştı kendide öne binip hızla burdan uzaklaştı .

Sonunda attın dediğinizi duyar gibiyim😂❤

Evet sonunda attım  inanın bende çok mutluyum bu saatler içinde bir tane daha bölüm atabilirim hepinizi çok seviyorum

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum ❤

Kaza/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin