30

4.8K 271 43
                                    

Gözlerimi açtığımda revirdeydim sadece bayıldığım için hastaneye götürmemiş olmalılar .

- Tanrıya şükür uyandın Danbi .

Iseul bunu diyince onlara döndüm Iseul, Tae , Eylül ve Jimin başımda bekliyordu . Aklıma gelen şeyle hemen yerimden doğruldum .

- Jungkook !

Eylül;
-Dur sakin ol müdürün odasındalar. 

Jimin:
-Öğrendimi Danbi ?

Bende olumlu anlamda kafa salladım .

Iseul;
-Şimdi burda neler olduğunu bana anlatıyorsunuz .

Herkes Iseul'a neler olmadıki gibi bakış atıp anlatmaya başladık ...

Müdürün kapısının önüne geldiğimizde Chanyeol da çıkmıştı.  Yanıma gelip telaşlı ve mahçup  bir şekilde ,

- Özür dilerim Danbi gerçekten yapmak istememiştim. 

Bende ona içinin rahatlaması için gülümseyerek,
- Önemli değil bana vurmak istemediğini biliyordum .

Oda bana teşekkür edercesine gülümsedi . Bir 5 dakika sonrada sonunda Jungkook da çıkmıştı . Jimin Jungkook'u durdurup ,

- Jungkook noldu ne dedi müdür ?

Hepimiz merakla onlara bakıyorduk Jungkook bana bakarak cevap verdiğinde gözlerim fal taşı gibi açılmıştı .

- Okuldan atılıyorum. 

- Ama baban .

Jungkook ona dönüp gözleriyle susturmuştu âdeta ama ben duyucağımı duymuştum çoktan . Jungkook'un babasını tanırdım sevimsiz bir adamdı eşine de kötü davrandığını duymuştum . Jungkook ile Jimin uzaklaştığın da odaya daldım arkamdan tutmaya çalışmışlardı ama ben onlardan kurtulmayı başarmıştım . Kapıyı da kapattığım da müdürle karşı karşıya gelmiştik . Müdür beni gördüğün de endişeli bir şekilde ,

- Danbi kızım iyimisin duyduğuma göre sende yaralanmışsın.  O serserilerden uzak durmanı tavsiye ederim .

Müdürün gözde öğrencilerinden biriydim o yüzden beni severdi lafı fazla uzatmak istemediğim için direk konuya girdim .

- Hocam Jungkook'un atılmasını istemiyorum o kavga da bende vardım ve gerçekten çok sinirliydi lütfen bu seferlik onu bağışlayın .

Elini çenesine götürüp ovmaya başladı .

- Anlıyorum Danbicim fakat Chanyeol affetmediği sürece bir şey yapamam bu kavga büyük bir kavgaydı ve bir daha böyle bir şey olmasını istemem .

- Hocam bir daha olmuycak Chanyeol da affederse gitmiyebilir dimi lütfen  sizden ilk defa bir şey istiyorum kabul edin son senemiz olduğu için bir daha böyle bir şey olamaz.

- Ah Danbicim Chanyeol affederse düşünürüm.

90 derece boyun eğip sevinçle çıktım şimdi tek sorun vardı oda Chanyeol nasıl affedicek. Hepsi yine beni bekliyordu Chanyeol da vardı . Bana merakla bakıyorlardı hepsinin aklında da tek bir soru vardı noldu ?

Chanyeol'un yanına doğru gittim ve 32 dişimi göstererek sırıttım .
- Chanyeol ..

- Özür dilerse affederim. 

Tabi ne istiyceğimi hemen anlamıştı akıllı çocuk .

- Öyle bir şey yapmıycağına göre başka bir seçenek . Hem unutma kafam hala acıyor . Diyip tek kaşımı kaldırdım .

Kaza/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin