52

3.9K 264 28
                                    

Tae
- AAA!

Tae'nin bilmem kaçıncı kez bağırmasından sonra yine ona döndüm.

- Ne oldu yine Tae ?

Tae
- Ayağıma bir şey değdi galiba... yılan !

Tek ayağının üstünde sekiyor ve kolumu yapışmış bir şekilde havaya bakıyordu . Göz devirip yere eğildim gördüğüm şeyle sırıtıp elime aldım .

-Ah inanamıyorum bir yılan !

Tae
- Neee!

Arkasına bile bakmadan koşarken bende gülmeye başladım uzun zamandır böyle gülmüyordum.  Elimde sözde yılan olan çubuğu diğer elime topladığım çubukların arasına koydum . Herkese görev verilmişti Tae'yle benimki de çalı çırpı toplamaktı. Sallana sallana yürüyordum ki sağımda çalıların arasından ses gelince ürkmüştüm.  Yavaş bir şekilde yaklaştım .

- Kim var orda ?

Ses gelmeyince tırsmıştım. 

- Tae bak şaka yapıyorsan komik değil çık ordan !

Ses gelmeyince yavaşça geriye yürüdüm . Tam bağırmak için ağzımı açmıştım ki arkamdan ağzımın kapanmasıyla çırpınmaya başladım . Sırtım sert bir vücuda değiyordu.  Tanıdığım sesle çırpınmamı bıraktım .

Jungkook
- Hey sakin ol benim !

Beni bırakınca sinirle ona döndüm .
- Ne yaptığını sanıyorsun sen !

Jungkook 
- Aslında doğal bir şey yapıyordum bunun için bana kızamazsın çünkü sende yapıyorsun .

Elini ensesine götürüp gülümsedi  . Kollarımı birbirine bağlayıp bilmiş bir şekilde ona baktım . Boyuna gelebilmek için parmak uçlarımın üzerine çıktım .

-Ben senin yaptığın hiç bir şeyi yapmam !

Jungkook'la yakın olduğumuz için birbirimize bakmaya başlamıştık . Jungkook sesli bir şekilde yutkunup dudaklarını yaladıktan sonra gözlerini dudaklarıma dikti . Bende gözlerine bakmaya devam ediyordum . Her baktığımda onu öpme isteğim daha çok bedenimi ele geçiriyordu. 

Jungkook
- İhtiyacımı gideriyordum

Dediği şeyler şuan bir kulağımdan giriyor diğerinden çıkıyordu.

- Hımm...

Bir dakika bir dakika o ne dedi yani çalıların arasın da demin önce mu yapıyordu! Onu geç ben ne dedim çocuğu hala yiycek gibi bakıyorum .

- Nee!

Jungkook sırıttıp gözlerini dudaklarımdan çekti.
- Sende yapıyorsun onu !

Geri çekilip sinirle göz devirdim . Onu geçip önden yürümeye başladım . Jungkook'un arkadan gülme seslerini duyuyordum. Dişlerimi sinirle sıktım. 

Jungkook arkadan koşar adımlarla yanım gelip gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdığını hissediyordum .

Jungkook
- Hey çok hızlısın .

- Kapa çeneni !

Kamp alanına geldiğimizde Tae bana ölümcül bakışlar atıyordu . Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıp yanına gittim .

Tae
- Burda yılan olmazmış Danbi !

Elimdeki çubuğu havaya kaldırdım .
- Aaa bak sen şu işe bende bunu yılan sandım ...

Tae sinirle bana yürürken bende geri geri gitmekle meşguldüm.  Sonra koşmaya başladık ... Yakalarsa iyi gıdıklanıcaktım.

🔮

Tae
- Ben acıktım !

Oturduğumuz yerden kalktım .
- Bende acıkmıştım sıcak su ve ramen olması lazım ben hazırlıyıp geliyorum . İsteyen başka varmı ?

Eylül kafası Jimin'in omzundayken el kaldırdı sizi gidi çifte  kumrular ... Herkes el kaldırdığın da bende çadıra doğru  ilerlemeye başladım. Arkadan duyduğum sese kulak verdim.

Jungkook
- SENİN ELİNDEN RAMEN ÇOK GÜZEL OLUCAK! 

-AH JUNGKOOK SANA ÖZEL HAZIRLIYCAĞIM! 

Çadıra girdiğimde akşama yakın olduğu için tam karanlık kısmamıştı o yüzden rahatlıkla yemek yapabilirdim.  Diğerlerinin rameni hazır olduğunda sıra en özel ramene yani Jungkook'un ramenine gelmişti . Jungkook acılı rameni daha çok seviyordu . O zaman buna biraz fazla atalım ... Ayy elim kaydı ne kadar da fazla gitti acıdan ölme olasılığı çok fazlaydı ah yazık !

Tepsinin üzerine koyduğum da yardım için Tae geldi birlikte götürdüğümüzde herkese dağıttık en son Jungkook kaldığında önüne geçip tabağı uzattım .

-Senin için özel Jungkook !

Jungkook gülümseyip elimden aldı . Bende yerime geçip ramenimi ağzıma götürdüm .

Jungkook
- Hayatımın sonuna kadar yemeden saklayabilirim. Bana ramen yaptın !

Gülümsediğinde bende ağzımdakini yutup ona baktım .

- Sen iste seve seve yaparım Jungkookcum!

Jungkook rameni çubuklarına dolayıp geri çekti baya da fazla aldı keşke o kadar almasaydı yazık ! Ağzına götürdüğünde gülümseyerek onu izliyordum . Oda bana mutlulukla bakarak rameni ağzına götürdü . Yüzündeki mutluluk bir an ekşi bir yüze döndüğünde ona daha çok gülümseyerek baktım .

Jungkook
-AAAA!

Jungkook seni yerim pwoowoskks💕

Sizi seviyorum okuyucularım yorumlarınızı bekliyorum 💕

Kaza/JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin