Perspectief Soraya.
Mijn ex Ilias staat voor de deur,Mijn ex die me had betrapt dat ik naar lounge ging enzo.Wat doet hij hier? En hoe kent hij mijn familie! Straks verteld hij alles nog aan mijn ouders? Mijn hart klopt steeds harder.Hij kijkt me vies aan en loopt terug het huis in.
'Wat is er met hem?' Vraagt Brahim.Ik zeg dat ik het niet weet en doe mijn schoenen en jas uit.
Ik neem diep adem en loop dan naar binnen.
'Hoi...' zeg ik zacht.Iedereen word stil en kijkt me aan.
'Heb je niet leren groeten' zegt mijn broer.Mijn moeder kijkt hem boos aan.Hij houd meteen zijn mond dicht.Anders die slipper je weet zelf.
Ik sla mijn armen om mijn moeder heen en geef haar een kus op haar voorhoofd.
Ik ben misschien wel iemand die vaak uitgaat,Maar mijn moeder is wel mijn alles.
'Soraya vertel ons alles!' Ik slik,Wat moet ik nu vertellen?
Het blijft een tijdje stil.Mijn vader staat op.
'Laat haar,Ze is vast moe van de reis,Kom we gaan eten' zegt hij.Ik knik en de mannen gaan naar de eetkamer,Wij blijven hier met de vrouwen omdat we willen kletsen over vrouwenzaken.
'Soraya hoe gaat het?' Vraagt mijn zusje.Ik kijk haar vies aan.Ik mag haar echt niet! Ze is echt een hoer!
'Gaat wel' zeg ik nep glimlachend.
'Je hoeft niet nep te doen' zegt zo sissend.
Ik walg echt van haar.Ik kijk naar haar hand.Een ring? Gaat zij trouwen? Wie wil er nou met een hoer als haar!
'Ga je trouwen?' Vraag ik haar.Ze knikt en lacht blij.
'Met wie ga je trouwen dan?' Vraag ik haar.
'Met Ilias,Die jongen die de deur opendeed'
Mijn ogen worden groot.Hoe durft hij? Wat heeft hij? Hoe kan iemand Nisrine leuk vinden!
Zij bedekt zichzelf je ziet niet eens haar lichaam en ze wil amper zoenen! Ik heb een perfect lichaam waar hij elk moment aan zou kunnen voelen! Jongens tegenwoordig!
Ik knik en naam plaats aan tafel.Iedereen kletst,Maar ik ben toch afwezig.Mijn ilias gaat trouwen met mijn zusje! Moet ze zelf weten,Hij is toch een fuckboy.Het is nu 12uur s'nachts,Iedereen slaapt en ik verveel me echt heel erg! Ik pak mijn telefoon en zoek 'Clubs in Denhaag' Al snel verschijnen er een paar leuke clubs.Ik grijns en kleed me snel om en krul mijn haar.
Als mijn broer me zag in deze kleding zou hij me af maken!
Ik pak snel nog wat geld en doe het raam zachtjes open.
Als ik via de voordeur zou gaan zouden ze me door hebben.Ik kijk naar beneden,Het is niet heel hoog.Ik doe mijn hakken uit en gooi ze naar beneden alvast.
Ik laat mezelf hangen aan het raam en laat me zachtjes vallen.
Mijn enkel doet wel wat pijn maar ik heb het ervoor over!
Ik ren snel de straat uit en bel een uber als ik een paar straten verder op ben.
Na een paar minuten komt mijn uber,Ik geef hem het adres en na een kwartier ben ik er.Ik fluister iets in de chauffeur zijn oor en hij laat me gaan zonder te betalen.
Ik grijns en loop naar binnen.De bewaker houd me tegen.
Net ben ik bang dat hij me Id gaat vragen.Slaat hij op me kont en knipoogt hij.Ik lach verleidelijk en loop naar binnen.
Binnen zie ik al een jongen die mij goed zou kunnen vermaken!
Ik dans een beetje en zie hem al
Loeren.Ik schud mijn krullen en ga steeds een stukje dichter bij hem dansen.Hij loopt naar me toe en zet zijn handen op mijn heupen.
Ik begin tegen hem aan te dansen en vermaak me de hele avond.De details bespaar ik jullie.Na ongeveer drie uurtjes bel ik snel een taxi en rijd naar huis.Ik betaal de taxi en kijk naar het raam.Mijn raam staat nog open gelukkig! Ik doe mijn hakken uit en hou ze vast met één hand.Met de andere hand klim ik omhoog,Ja ik kan best goed klimmen.Ik klim mijn kamer in en loop snel naar mijn tafeltje.Ik doe snel al mijn make up af en doe mijn haar in een knot.Ik kleed me om in mijn pyjama en ga dan in bed liggen.
'Soraya?' Hoor ik mijn broer vanuit de gang roepen.Ik schrik,Wat moet ik doen?Perspectief Anoniem.
Zo zo lieve Soraya..Vanavond dacht je slim te zijn en naar een club te gaan? Maar wist je ook dat ik je heb gefotografeerd? Even kijken wat je broer hiervan gaat vinden!________________________________
Ewaa mensen! Wie is die Anoniem? En wat wil die gene van Soraya? Is de broer van Soraya er achter gekomen?
Deel & Reageer & Stem aub 💋
JE LEEST
De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind
RomanceDE HOER DIE VERANDERDE, Deel 1 & 2 * Kopieer aub niks van dit boek! Als je iets zou willen kopieren of een soort van zelfde verhaallijn hebt stuur een berichtje dan aub❤️* Maak kennis met Soraya,Een bloedmooi meisje.Ze is half Colombiaans en half Ma...