3.15

619 49 13
                                    

Perspectief Laila.
1 week later.

Het is woensdag een saaie dag, Ik verveel me zo erg.Maar ik heb straks school, Ik doe nu een opleiding voor managment op het Hbo, Het bevalt me wel maar ik ken nog niet zoveel mensen naast een meisje genaamd Salma, Ze is heel aardig en we spreken vaak af.

Samir zijn huis is bijna af en ergens vind ik het wel jammer, Nu had ik altijd een excuus om hem te zien door te zeggen dat ik naar mijn oma ging.Hij gaat nu ook een stuk verder weg wonen, Maarja hij ziet me toch vast als een zusje dus wat maakt het uit?

Sinds ik terug ben ik Nederland ben ik Hamdouillah aangekomen, Ik krijg langzaam mijn lichaam terug waar ik trots op was.

Samir zijn bestevriend Soufian komt vandaag naar Nederland, Hij lijkt me wel aardig.

Het is tijd om op te staan, Ik sta op en neem een douche en ga bidden.Na het bidden kleed ik mij om, Ik krul mijn haar licht en doe een natural make up look.

Als ik klaar ben pak ik mijn tas en ga snel naar beneden.
Ik groet mijn familie en ontbijt even met ze voordat ik moet gaan naar mijn school.

Aangekomen op school kom ik Salma tegen,
'Goodmorning' roep ik naar haar, Ze glimlacht en loopt naar me toe.
'Goodmorning' roept een jongen me na, Hij glimlacht naar me, Ik negeer hem en loop met Salma mee.

'Ik zie je in de pauze' zegt ze, Ik knik totdat ik bots tegen een jongen,
'kijk uit waar je loopt' zegt hij chagrijnig en hij loopt weg, Ik kijk hem verbaasd na, Wat denkt hij wel niet?

Ik pak snel al mijn boeken en hoor de bel gaan, Ik ben nu al te laat.Ik zoek naar mijn klas en vind het,

'Alweer te laat Laila?' vraagt de docent.
'Sorry' zeg ik.Hij knikt en ik zie dat er alleen nog plek over is naast de jongen tegen wie ik botste.

Ik ga met tegenzin naast hem zitten en negeer hem.

'Deze periode zullen we een project maken die zal meetellen in je cijfer, Je werkt met de gene naast je' zegt de docent.

'Nee meneer dat wil ik niet' zeggen wij tegelijk, Hij kijkt me niet aan.
'Jammer want het moet' glimlacht de docent.Ik hoor de bel gaan, Ik pak mijn spullen en sta op om te gaan naar de volgende les,
Als ik wil weglopen pakt iemand mij vast zodat ik stil sta.

'Doe rustig mevrouwtje ik heb haast' zegt hij geirriteerd.
'Hou je mond meneertje ik ben ongesteld'
'Ik ben een man kan dat niet zijn' zegt hij.
'je gedrag zegt heel wat anders' zeg ik.

Hij zucht,
'Hier is me nummer, Dan kunnen we praten over het project.Kan je vandaag misschien al zodat we het snel af kunnen maken?' vraagt hij.

'Ja isgoed' zeg ik,
'Hoe heet je eigenlijk' vraag ik.
'Zakaria' zegt hij droog en hij loopt weer weg, Vreemd type.

Perspectief Zakaria.

Een project maken met een meisje genaamd Laila, Boeit me echt weinig.Ik haat meisjes,

Je kan je afvragen waarom, Maar dat is omdat mijn ex Dunia me heeft bedrogen, Ik wou haar handvragen.Alles was geregeld, Kennen jullie dat gevoel van bedrog? Het is pijnlijk en het maakt je kapot.

Flashback.

Het is Dunia's verjaardag, Ze had me verteld dat ze het met haar vriendinnen zou vieren in Van Der Valk.

Ze hadden een kamer genomen en zouden daar slapen voor 2nachten en allemaal meiden dingen doen had ze me verteld, Ik mocht niet komen maar ik zou haar verassen,

Vanavond precies om 00.00 zal ik haar ten huwelijk vragen, Leuk he?

De hele dag was ik nerveus, Ik checkte alles de hele tijd.Ik had een boekket met rozen en haar droomring gekocht met allemaal mooie cadeautjes van merken zoals Louis Vuitton of Gucci.

Ik app haar vriendinnen, Die zeggen dat Dunia daar is maar zij niet.Vreemd?

Ik loop naar haar hotelkamer en klop aan, Niemand doet open.De balie had me een pas meegegeven om de deur te openen.
Ik open de deur en zie overal rozenblaadjes en kaarsen,

Alles gaat goed totdat ik een mannenjas zie,
Ik hoor geluiden en zie dan Dunia in bed met een jongen, Allebij naakt op elkaar.

Ze merken me niet op en zijn druk bezig.Tranen spreiden over mijn wangen als ik het meisje waarvan ik het meest hield met een andere jongen zie.

'Dunia' zeg ik met een gebroken stem, Ze schrikken op en kijken mij aan.
'I-k kan het uitleggen' stotterd ze, Ik schud mijn hoofd en loop weg met alle cadeautjes.

Ik stap in mijn auto en rijd weg, Ik stop ergens even en huil het uit, Ja ik ben een man, En je ziet de meeste nooit huilen maar Dunia was mijn zwaktepunt.

Ik stuur haar een app,
'Ik wou je de mijne maken, Maar jij houd teveel van delen'

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu