36

2.1K 165 15
                                    

Stem aub❤️
Perspectief Soraya.

'Wat doe jij hier' zeg ik tegen Kenza.Ik zie dat ze tranen heeft in haar ogen.Ze wil me een knuffel geven maar ik duw haar weg.Ze kijkt me raar aan.
'Soraya?' Vraagt ze.Ik schud mijn hoofd,
'Ga naar Anissa en Hamza' zeg ik hoofdschuddend.Ze kijkt me betrapt aan en Samir kijkt haar aan.

'Wie is Hamza?' Vraagt hij.Ik kijk ze raar aan.
' Wat is Kenza van je?' Vraag ik.
'Ons zusje?' Zegt hij.Ik kan dit echt niet volhouden.Is Kenza nu serieus? Heeft ze over alles gelogen letterlijk.

'Ga uit dit huis nu' zegt Souhaib.Ze knikken bang en pakken hun koffers en gaan weg.Het boeit me echt niet waar ze heen gaan,Als ze maar hier wegzijn.

Het huis is heel mooi ingericht,
'Waar is mijn kamer?' Vraag ik nieuwsgierig.Hij lacht en loopt naar boven,Jk volg hem en we komen aan bij een gang met allemaal deuren.Hij wijst naar de derde deur.
'Ik ga de koffers halen blijf hier' zegt hij.Ik knik en open de deur,

Het is zo groot! Veel groter dan mijn oude kamer, En die was al groot.Hij is al ingericht, Ik ga er niks meer aan doen want ik ga toch trouwen binnenkort.Ik plof neer op het bed en besluit even een dutje te doen,Ik sluit mijn ogen en val in slaap.

Een uur later word ik uitgerust wakker.Een dutje doet echt wonderen mensen.De bel gaat,Zuchtend sta ik op.Ik rek even uit en loop dan naar beneden.

'Ik kom al' zeg ik als de bel nog een keer overgaat.Ik doe open en zie dat het Amine is,Hij heeft een bos rozen in zijn handen.
Mijn wangen kleuren gelijk rood,Hij is te lief voor deze wereld! Ik meen het echt oprecht.

'Maak je klaar we gaan uiteten' zegt hij en hij knipoogt.Ik kijk hem sprakeloos aan.Is hij wel 100 in zijn hoofd? Ik moet me nog klaarmaken hoor, Weet hij eigenlijk wel hoelang dat duurt als een meisje? Volgensmij niet.

Ik ren de trap op en maak mezelf
Snel klaar.Ik kies voor een zwarte jurk en rode louboutin hakken.Snel krul ik mijn haar en doe wat make up op.Ik kijk nog een keer in de spiegel en pak dan mijn tas.Snel prop ik de meest benodigde spullen erin.Nog een laatste spuitje parfum en ik ben klaar! Het gaat echt gezellig worden dat weet ik nu al, Ik kan me echt goed vermaken met Amine.

'Wow' is mijn eerste reactie als we aankomen bij het restaurant.Het is echt heel mooi.Het is een vijf sterren restaurant.Dat hij dit allemaal doet voor me! Zonder hem zou ik echt niet weten wat liefde is.Dat meen ik oprecht.Hij behandeld me echt met respect en weet hoe hij me kan opvrolijken.Ik hou zoveel van hem, Niet normaal.

Er komt een serveerster,Ze doet onderweg haar witte blouse zijn knoopjes los van de bovenkant.Ik heb al door wat ze wil doen,Ze denkt echt dat ze kans maakt bij Amine ofzo?

'Wat mag het zijn voor u ?' Zegt ze terwijl ze bijna met haar borsten in Amine's gezicht zit.
'Uhm WIJ weten het nog niet' zegt hij met de nadruk op de wij.Ze knikt en loopt heupwiegend weg,Hoezo hebben ze haar hier aangenomen? Zuchtend kijk ik naar de menu kaart.Mijn keuze word al snel gemaakt, Pizza.

De serveerster komt terug,

'Wat zou je willen lekkerding? Gezellig nachtje of mijn nummer?' Zegt ze verleidelijk.

'Je naam graag' zegt hij.Ik begrijp hem echt niet.Gaat hij nu haar kiezen boven mij?

'Marwa Hizoune' zegt ze.
'Zusje van Zair?' Zegt hij.Marwa knikt.
'Ik zou alvast weglopen als ik jou was, Breng een nieuwe serveerster' zegt hij.Ze knikt bang en loopt weg.

Hij is zo lief! Even later komt er een andere en we bestellen ons eten en genieten dan van de avond totdat ik een belletje van het ziekenhuis krijg.

Perspectief Souhaib.
Ik heb alle koffers even beneden gelegd en ik ga nu naar Kenza.Ik moet weten wat Kenza weet.Ze houd echt heel veel verborgen.Ik vertrouw dat meisje echt niet.Zijn Samir en Wassim haar echte broers? Hoe kon ik hun uberhoud vertrouwen? Ik gaf ze onderdak en eten en geld.Maar er speelt hier gewoon iets, Dat weet ik zeker.

Ik stap in mijn auto en start hem,Met vol gas rijd ik weg.

Precies wanneer ik wil rijden draait het stoplicht op rood,Ik kijk uit het raam en zie Nahid zoenen met een ander.Hoe kon ze? Ja we hebben een relatie, Wollah geen een meisje is te vertrouwen.Ik stap uit en precies als ik naar haar wil lopen rijd er een vrachtwagen kei hard tegen me aan.Ik spreek de shadada uit en sluit mijn ogen.

Perspectief Soraya.

'Ik kom er zo snel mogelijk aan' zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen lopen.

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu