41

1.9K 155 29
                                    

Vergeet niet te stemmen!💓
Ty voor 8k houu echt van jullie wollah❤️
Ik kreeg trouwens een vraag in me dm of ik een foto van mezelf wou laten zien,
Als jullie dat zouden willen zou ik het wel willen doen😛

Perspectief Soraya.

Snel sprint ik naar beneden en sla Brahim keihard op zijn wang.
'Voor wat was dat' zegt hij pijnlijk.Zijn hele wang is rood, Moest hij maar niet vreemdgaan.
'WAAROM BEDRIEG JE KAWTAR' roep ik boos.Hij kijkt me verschrikt aan.

'Ik was dronken..'
'Dus je drinkt ook nog?' Zeg ik vies.Hij spoort echt niet.Ik dacht dat hij anders was!

'Laat me uitpraten' zegt hij kalm.Ik zucht en hij begint,

'Ik was op een bedrijfsfeestje en Kenza was daar, Ze bood me wat te drinken aan.Ze zei dat het Cola was maar ze had er alchohol in gedaan' zegt hij.

Beschaamd kijk ik weg.

'WAT DOE JE HIER GA NAAR KAWTAR' roep ik.Hij kijkt geschrikt op, Mijn wisselende emoties maken hem bang zo te zien.Hij knikt en gaat weg.Zuchtend doe ik de deur dicht, En dan gaat de bel alweer, Ik doe de deur open en Suleyman staat daar.

'Kom mee jullie gaan bij ons wonen' zegt hij.
'Hebben jullie een huis dan in Nederland?' Vraag ik.Hij knikt en ik zie mijn schoonmoeder een beetje verdrietig kijken.Ik loop naar haar toe en knuffel haar.
'Bedankt Voor alles! Ik kom jullie nog vaak bezoeken' zeg ik glimlachend.Ze knipoogt en ik knuffel de rest ook even.

Ik loop naar boven en kleed me om in een trainingspak, Amine komt de kamer in.
'Ooit gehoord van kloppen?' Zeg ik.Hij lacht,
'Ongesteld?' Zegt hij plagend.Ik gooi een kussen naar zijn hoofd,
'Hou je bek gewoon' zeg ik chagrijnig.
'Oh ik snap het al je hebt te weinig chocola gegeten ' zegt hij.Ik zucht en plof op het bed.Hij duwt me op het bed en begint me te knuffelen.
'AMINE STOP' lachend gil ik het uit.Mijn mood veranderd niet normaal snel.

'Morgen gaan we uit eten jaa?' Zegt hij.
'Jaa leuk' zeg ik.Hij drukt een kusje op mijn wang en verlaat dan de kamer.Blozend doe ik mijn haar in een knot en dan komt Suleyman binnen.Hij pakt de koffers en dan verlaten we het huis na een tijdje.

||
We zijn inmiddels aangekomen in Amsterdam.Ik heb gehoord dat ze hier gaan wonen vanwege hun bedrijf.Het is nog steeds mijn droom om mijn eigen ziekenhuis op te starten.Maar voorlopig zit het het er nog niet in.

Mijn vader pakt mijn hand vast,
'Je bent prachtig benti, Ik ben zo trots op je' zegt hij.Een lach verschijnt op mijn gezicht.Ik druk een kus op zijn voorhoofd en ik zie Souhaib vies kijken. Wat is er mis met hem? Hij is zo chagrijnig, Alsof hij ongesteld is.Maar hij is boos op mij, Dat weet ik zeker.Anders doe je toch niet zo?

We stappen uit, De buurt is hier best rustig.We wonen een stuk van het centrum.Ik stap uit en volg Suleyman naar het huis die mijn kamer laat zien.Het is prachtig ingericht, Het huis heeft een vrolijke sfeer.Er hangen allemaal foto's.Op een van de foto's zie ik een prachtige vrouw,Ik lijk zoveel op haar.
'Dat is je moeder Salma' zegt Suleyman.Een traan verlaat zijn ooghoek.Ik veeg zijn traan weg en knuffel hem.

'Ik hou van je kleine' zegt hij.
'Ik ook van jou' zeg ik.Ik trek me terug uit de knuffel en vind dan mijn favoriete plek uit een huis,
De keuken!

De keuken is prachtig en groot.Hier kan ik zoveel lekker eten maken! Nu je het over eten hebt, Het is tijd om avond eten te koken.Wat zal ik maken?

Ik open de koelkast en haal alle benodigdheden eruit, Voor het avondeten ga ik tajine maken.Ik doe de muziek aan en begin te koken.

De tafel is gedekt, Nu nog iedereen roepen!
'Eten is klaar' roep ik door het huis.
'Ja wacht we komen over vijf minuten' roept Suleyman.Vijf minuten toch? Denk het niet.

Ze zitten zeker in de woonkamer fortnite te spelen,Ik loop de woonkamer in en ja ze zijn bezig hoor! Weetje ik ga ze even boos maken.
Ik trek de tv kabel eruit en zie ze me gelijk aankijken.Suleyman staat op en gooit me over zijn schouder.Hij rent de tuin in en ik zie dan een zwembad,
'NEE NIET DOEN ALSJEBLIEFT' gil ik.Hij wilt me in het zwembad gooien, Ik weet het zeker.

'Oke zeg maar dan, Suleyman is de liefste broer van de hele wereld'.Ik zucht,
'Suleyman is de liefste broer van de hele wereld!' Roep ik.Hij zet me neer.
'Maar Souhaib is toch liever omdat hij me niet in het water gooit! Zeg ik lachend.We lopen naar binnen en ik zie Souhaib chagrijnig kijken,Wat heeft hij toch?

Perspectief Souhaib.
Ja jullie denken vast,Waarom is hij zo chagrijnig? Nou ik voel me gewoon niet goed meer,Met alles wat ik doe heb ik hulp nodig.Wollah het doet me niet normaal veel pijn dat Suleyman en Soraya alles kunnen doen wat ze willen,

Ik kijk naar Suleyman die Soraya optilt.Vroeger zou ik dit ook kunnen doen,Ik ben de afgelopen dagen zo hard tegen haar geweest,Maar dit is omdat ik jaloers ben.Jaloers op de band die ze heeft met Suleyman, Ik wil haar ook blij maken,Optillen en haar kunnen beschermen! Dat is gewoon iets wat je wil doen als broer,

Ik rol met mijn rolstoel hun achterna en bekijk ze vanaf een afstandje.
'SULEYMAN IS DE LIEFSTE BROER VAN DE HELE WERELD' gilt ze blij.Ik draai me om en rol weg,Het doet me pijn.En dat meen ik.

Misschien vinden jullie dat ik overdrijf maar ik haat het dat ik niet kan lopen!

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu