Vergeet niet te stemmen!!❤️
Perspectief Faissal.
Ik zoek morgen wel meer informatie, Maar wie is die Soraya? Als zij mijn moeder is waarom weet ik dat niet? Waarom heeft ze mij nooit gezocht..
Zuchtend loop ik naar het huis van Zakaria, Zakaria is mijn beste vriend en eigenlijk ook mijn enige vriend, Hij heeft me altijd gesteund als het slecht met me ging, Hij voelt echt als een broer voor mij wollah, Aangekomen bij zijn huis bel ik aan, Zijn moeder doet open en schrikt als ze mijn koffers ziet,
'Faissal? Wat is er gebeurd' vraagt ze snel, Ik schud mijn hoofd,
'Ik ben uit huis gegooid, Mag ik 1 nachtje hier blijven slapen?' Vraag ik.Ze knikt gauw en ik doe mijn schoenen uit.
'Dank u wel' zeg ik beleefd en loop snel naar de kamer van Zakaria, Tijdens het oplopen van de trap bedenk ik me dat ik morgen naar Nederland vertrek, En mijn ouders zullen daar zijn.'Ewa' zegt Zakaria en hij geeft me een box, Hij was fortnite aan het spelen,
'Join je me?' Vraagt hij terwijl hij de joystick naar me gooit, Ik schud mijn hoofd en hij zet het spel op pauze.
'Is er iets?' Vraagt hij, Ik zucht en vertel hem alles wat Kenza tegen me zei en ook over dat ik naar Nederland ga,'Noo ga je me verlaten?' Zegt hij, Ik knik en het is even stil,
'Hoe heet je echte moeder dan' vraagt hij,
'Soraya' zeg ik zacht, Hij pakt zijn telefoon en zoekt wat op, Hij geeft me zijn telefoon en ik zie dat hij dit heeft opgezocht ,
Vermist Faissal.We zien allemaal oude nieuwsberichten van 17 jaar geleden, En dan lezen we er een.
Faissal Idrissi, De zoon van Soraya en Amine Idrissi is al ondertussen 1 jaar vermist, Of Faissal overleden is weten we niet, Volgens bronnen zou hij ontvoerd moeten zijn toen hij met zijn broertje Nassim aan het spelen was,
....
De rest lezen we niet verder en dan scrol ik helemaal naar beneden, Er staat een telefoonnummer bij waarmee je Soraya en Amine kan bellen, het is zo raar om zo te praten, Ik ben al 12 jaar vermist en ik wist er niks van, Hun zijn mijn ouders...
'Zal ik het nummer bellen?' zeg ik twijfelend.Zaka toetst het nummer in,
'Doe het broer wollah, Ik ben er voor je' zegt hij.Perspectief Soraya.
Lang geleden he! Het gaat met mij goed Hamdoulillah, Mijn kinderen zijn gezond en gaan naar school, We hebben laatst een nieuw Hotel laten bouwen en de zaken gaan goed!Maar er ontbreekt altijd iemand, En dat is Faissal.We praten er thuis nooit over, Ik heb geen idee of de kinderen Faissal kennen, Nassim misschien wel, Ik mis hem enorm.We zijn rijk en bezitten meerdere huizen, Maar zonder Faissal voelt dit niet goed, Ik weet niet hoe het met hem gaat, Ik doe altijd extra dua's om hem ooit te zien.
Het is ondertussen elf uur in de ochtend, Amine is gaan werken en de kinderen zijn naar school, Ik ben net klaar met schoonmaken eindelijk, En dan gaat de telefoon af, Een nummer uit Spanje?
Telefoongesprek Faisal en Soraya.
F = Faissal.
S = Soraya.S = Met Soraya Idrissi, Wie spreek ik?
F = M-Mama? (trillende stem)
S = Nassim?
F = Nee Yemma ik ben het..Faissal.En dan hoor ik hem huilen, En ik huil ook, En dan word er opgehangen, Huilend zak ik op de grond en de tranen stoppen maar niet...
Ik moet hem spreken..
Perspectief Faissal.
Huilend hang ik op, Bij het horen van haar stem kon ik het niet meer aan, Zakaria weet niet wat hij moet doen, En dat begrijp ik ook.Ik moet haar opnieuw bellen,Ik toets het nummer opnieuw in en bel haar nog een keer, Er word gelijk opgenomen.
S = Faissal..
F : Mama..Bent u dat echt
S = Ja Faissal..Ik ben het je moeder, Hoe gaat het? Waar ben je? Ben je veilig?
F = Mama..Wie is Kenza
S = Ben je meegenomen door Kenza al die tijd al?
F = Ja..Wie is zij? En waarom?
S : luister nu goed, Ga nu weg van daar, Ik stuur je nu een adres en je gaat daar zo snel mogelijk naar toe, Ja?
F : Saff Mama..Ik hou van u
S = Ik ook van jou mijn zoon, Beslama..Huilend hangen we beiden op, Ik sta op.
'Zaka ik moet gaan' zeg ik trillend,
'Het is goed, We zien elkaar ooit nog wel broertje' zegt hij, Hij geeft me een broederlijke knuffel en loopt met me mee naar beneden, Ik geef zijn moeder een knuffel en een kus op haar hoofd en bedank haar, Een nummer stuurt me een adres en ik sla het adres op, Ik loop naar buiten en bel een taxi,De taxi zet me af en ik betaal hem, Er is niks hier, Ik ben aangekomen in een verlaten gebouw, En dan zie ik een prive jet aanvliegen..Wow ze zijn wel heel rijk..
Perspectief Soraya.
Ik heb de privejet gestuurd naar hem..Mijn zoon! Mijn zoon komt terug!Amine tilt me blij op en we gaan even voetballen als altijd, We worden nooit te oud.
JE LEEST
De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind
RomantiekDE HOER DIE VERANDERDE, Deel 1 & 2 * Kopieer aub niks van dit boek! Als je iets zou willen kopieren of een soort van zelfde verhaallijn hebt stuur een berichtje dan aub❤️* Maak kennis met Soraya,Een bloedmooi meisje.Ze is half Colombiaans en half Ma...