2.20

1.6K 123 36
                                    

Vergeet niet te stemmen!
So sorryy lady's! Had wat problemen de afgelopen dagen waardoor ik niet kon updaten,

Ziggo had een storing en mijn wifi werkt nogsteeds niet dus ik heb heel wat problemen!

Krijg trouwens vaak vragen of ik ooit live wil gaan en dan vragen wil beantwoorden van jullie over het boek, Als dat jullie leuk lijkt wil ik het wel proberen.

Perspectief Marwa, 2 maanden later.

'Ben je er klaar voor?' Vraagt Tasnim.Ik schud mijn hoofd,
'Mag ik nog even 10 minuten alleen zijn? Ik kom er zometeen aan' glimlach ik.Ze knikt en verlaat de kleedkamer.

Hier zit ik dan, Nogsteeds in een rolstoel en in mijn trouwjurk.Vroeger toen ik een klein meisje was droomde ik ervan hoe ik er uit zou zien op mijn trouwdag, Nooit had ik me voorgesteld dat ik in een rolstoel zou zitten.
Maar ik ben nogsteeds gelukkig, En de laatste tijden kan ik al kleine stapjes maken van 2 meter, Het gaat langzaam maar het lukt me ooit wel.

Al de bezittingen van Marouan heb ik verkocht en gedoneerd aan verschillende goede doelen zoals drinkwater voor afrika en onderwijs voor in landen als syrie,afghanistan en andere landen.Ook heb ik tijdens Eid 100 schapen en 20 koeien geslacht en gestuurd naar arme gezinnen over de hele wereld, Wat moet ik anders doen met Marouan zijn geld?

Het geld van Marouan is nogsteeds niet op en ik doneer nogsteeds heel vaak aan goede doelen, Het maakt me blij om al die kinderen te zien lachen door mijn donatie.Nogsteeds twijfel ik soms wel over mij zelf, Ben ik wel goed genoeg voor Faissal? Maar hij maakt me altijd duidelijk dat het zo is, Hij is zo lief.

En vandaag gaan we trouwen, Na een moeilijke periode van pijn en verdriet ga ik toch gelukkig worden, Samen met Faissal.We hebben besloten om allemaal te gaan verhuizen, Weg uit Nederland.De hele familie van Faissal verhuist met ons mee naar Dubai omdat we daar een veel betere toekomst zullen hebben insha allah.

Ook draag ik sinds kort een hoofddoek, En ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt.Laila is gelukkig en nogsteeds even gek als altijd, Maar nu is de tijd toch gekomen om naar de zaal te gaan.

'Bismillah' fluister ik zacht en dan hoor ik iemand kloppen op de deur,
'Marwa?' Hoor ik mijn moeder Fluisteren als ze de kamer binnenloopt, Ze heeft tranen in haar ogen.

'Marwa je bent zo prachtig' huilt mijn moeder en ze rent naar mij toe, Ze omhelst mij en ik voel de tranen stromen over mijn wangen.
'Wie heeft jou dit aangedaan?' Zegt ze als ze me ziet zitten,

'Marouan' zeg ik met tranen in mijn ogen, Mijn hele make up is nu ondertussen al verpest, Ze huilt en knuffelt mij zo stevig alsof ze mij nooit meer kwijt wil gaan raken.
'Benti het spijt mij ik was er nooit voor jou' huilt ze, Na alles wat we hebben meegemaakt kan ik er toch niet tegen dat mijn moeder huilt,

'Yemma niet huilen alsjeblieft' zeg ik, Ze schud haar hoofd.
'Je bent uitgegroeid tot een prachtvrouw ma sha allah het spijt me dat ik er niet was voor jou en laila' zegt ze.Ze veegt mijn tranen weg en ik die van haar.

'Ik houd van je mama' fluister ik als ze me knuffelt, Ze veegt alle make up weg van mijn gezicht.
'Je bent veel mooier zo' glimlacht ze.Ik knik en ze rolt mij met de rolstoel de kleedkamer uit.Ze begeleid mij naar de zaal en ik zie iedereen ons aankijken met een lach,

Faissal geeft mij een kusje op mijn voorhoofd,
'Je bent zo prachtig ma sha allah' zegt hij, Ik bloos lichtjes en we hebben de hele avond plezier met de hele familie gehad, en dan komt er iemand binnen, Ik zie Faissal woedend kijken en hij begint al te schreeuwen..

Wie is zij?

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu