33

2.2K 161 13
                                    

Perspectief Soraya.
Ik open de deur en zie een mandje liggen met iets erin.Ik doe een stap naar buiten en zie niemand.Ik pak de mand en er zit een witte envelop in.

'Ik beloof je dat je gelukkig zal worden' staat erin,Er zitten ook rozen in.Ik pak het op en als ik me omdraai zie ik Amine.Ik lach en hij trekt me in een knuffel.Hij kan me altijd laten lachen als ik down ben.

'Amine wil je me helpen om ze te vinden?' Vraag ik nadat hij zich terug trekt.Hij knikt en pakt mijn hand.Ik rust mijn hoofd op zijn schouder en we genieten stil van de zonsondergang.

Een maand later,Back in Nederland

Ik ren naar Nisrine en knuffel haar stevig.Ze is ons komen ophalen met haar man zo aardig! Het hoefde niet maar ze dwong erop.Ik heb mijn zus zo erg gemist.We houden elkaar nog even stevig vast en dan groet ik Ilias,Haar man met een hand.Ik heb besloten alles achter me te laten en mijn echte vader en broer te zoeken.Maar voor nu ga ik verder met mijn leven.
'Hoe was je vlucht schat?' Vraagt ze.Ik vertel haar over alles.Imane,Nahid en Irem zijn nog in Spanje.We hebben elkaar beloofd om te afspreken als ze terug komen.

(Voorlopig geen poep met kip he imane😂)

We stappen de auto in en Ilias begint te rijden.We kletsen even bij en na een tijdje zie ik dat ze een andere afslag nemen.
'Waar gaan we heen?' Vraag ik.Nisrine lacht,
'Surprise' zegt Ilias.Ik zucht,Ik heb soms echt een hekel aan subprise's, Ik wil gewoon weten wat het is!

Na een kwartier zijn we aangekomen in een leuk restaurant.We nemen plaats en de ober komt langslopen.Hij geeft ons de menu kaarten en knipoogt naar mij.Ik merk dat Amine het niet zo leuk vond van de ober en zich inhoud.
'Amine skot' zeg ik zacht.Hij knikt en we kijken even naar de kaart.Wat zal ik bestellen? Twijfelend lees ik de kaart af en uiteindelijk kies ik voor een schotel.Het is een gezellig Marokkaans restaurantje.We wachten af op ons eten.

'Mag ik je nummer?' Fluistert de ober als hij mijn eten brengt.Amine heeft het gehoord en hij staat op.
'Vraag haar nog één ding en je gaat zien' zegt hij boos.Hij is helemaal rood,Echt schattig eigenlijk.De ober knikt bang en loopt haastig weg.Ik lach en Amine kijkt me scheef aan.Ik lach en na het eten staan we op en rekenen we af.

Amine pakt mijn hand en ik kijk hem verbaasd aan.Ik draai me om om te kijken of Souhaib kijkt.Je weet maar nooit of je broer iets wel goed vind, Wil natuurlijk geen klappen krijgen vanavond.Als ik merk dat er niemand is geeft het me een zenuwachtig gevoel.Ik heb het gevoel dat er iets gaat gebeuren,Maar wat? We lopen hand in hand en we komen uiteindelijk aan bij een mooi meer versierd met allemaal rozen bladen en zwanen die er rondzwemmen.Het is er zo mooi, Dit droomde ik altijd al vanaf kleins af aan.Ik kijk Amine aan in zijn ogen.Ik kan echt verdrinken in zijn ogen,Ze zijn zo mooi Ma Sha Allah.

Hij doet een plukje haar achter mijn oor en dan gaat hij op zijn hurken zitten.
Ik sla mijn handen om mijn mond en krijg tranen.Ik kan dit echt niet geloven.

'Soraya ik..Ik ben normaal echt slecht in zulke dingen, Maar voor jou heb ik zoveel over.Je bent zoveel waard, En jij bent zo mooi en sterk geworden.Het is echt niet normaal hoeveel ik van jou hou,Ik heb sinds de eerste dag al gevoelens voor jou.Wist je nog vroeger? Ik was toen al verlieft op jou.Je bent prachtig van binnen en buiten Ma Sha Allah.Ik kan me geen betere vrouw dan jou wensen.Jij Soraya,Ik wil met jou een toekomst opbouwen' zegt hij.Ik sta er versteld van.

'I-k' zeg ik ik shock.Hij lacht en pakt het doosje erbij met de ring erin.

'Soraya,Wil je met me trouwen?' Zegt hij.
Ik knik en roep heel hard ja,Ik spring in zijn armen en dan komen Nisrine en de rest te voor schijn.
Niemand kan mijn geluk nu breken.

_____________________________
SORRY WOLLAH
Dat ik zolang niks heb geplaatst
Ik was zo moe en gestresst heb echt slecht geslapen de laatste dagen en ik vast vandaag dus had niet heel veel energie maar toch even een kort deeltje❤️

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu