Vergeet niet te stemmen!!!
Fijne ramadan ❤️
Ik heb lang niet gepost omdat ik me bezig wou houden met de Islam en meer kennis op te bouwen❤️
Perspectief Laila, 2 weken later.
De hele avond heb ik mij zelf in slaap gehuild, Ik ben in de war met mezelf.Ik denk dat ik er niet klaar voor ben om een relatie aan te gaan, Waar heb ik het uberhoud over? Samir zou mij toch nooit willen.
Het is raar, We waren eerst zo close en nu hebben we oppeens geen contact meer.Gevoelens verpesten een vriendschap echt, Ik heb er spijt van.
Hij mag lekker met zijn nieuwe barbie vriendin spelen.Zuchtend kijk ik op social media, Ik zie een bericht van Samir die hij een uur geleden heeft gestuurd.
'Laila ik heb besloten weg te gaan, Een lange wereldreis te maken.Misschien is het de laatste keer dat ik jou zie? Kom zsm naar schiphol..'
Ik schrik,
'Zal ik gaan?' vraag ik mij af.Ik denk niet na en ren naar beneden.'Laila waar ga je heen?' roept mijn moeder.
'NAAR SAMIR' roep ik terug.Ik haast me in mijn auto en start de auto, Zo snel mogelijk probeer ik naar schiphol te rijden.
Een kwartier later beland ik in de file,Zuchtend kijk ik om me heen,Wat moet ik doen?
Ik heb daarnaast ook me pyjama nog aan en badslippers..
Ik hou de toeter in en maak iedereen op de weg boos, Mensen maken plek en zo snel als ik kan rijd.
Met tranen in mijn ogen rijd ik verder, Ik rijd niet naar de parkeerplek maar gewoon voor de deur.Ik stop de auto en ren als een gek naar binnen.Mensen kijken me aan alsof ik een terrorist ben.
'SAMIR' schreeuw ik hard, Ik kijk om me heen maar zie hem nergens, Ik herhaal zijn naam.
Ik ren langs alle winkels en roep zijn naam, Er komen beveiligers op me aanrennen.
'Mevrouw we verzoeken u het vliegveld NU te vertrekken, U veroorzaakt onrust' zeggen ze.Ik schud mijn hoofd en ren weg, Ze achtervolgen me en pakken me vast.
Oppeens hoor ik mijn naam,
'LAILA' schreeuwt Samir.Ik zie hem mijn kant op rennen, Ik duw mezelf los en ren naar hem toe, Ik zeg niks maar knuffel hem huilend.'Sorry sorry sorry voor alles' huilt Samir.
Ik blijf stil, Hij trekt zichzelf uit de knuffel en kijkt me aan met waterige ogen.'Ga je echt weg' zeg ik huilend' hij is stil.
'Ik denk dat ik tijd nodig heb voor mezelf..' zegt hij.'Oh...Dus ik zie je nooit meer?' vraag ik met tranen in mijn ogen.
Hij knikt,
'Ik moet gaan..We zien elkaar sowieso en we houden In Sha Allah contact' zegt hij.'Zeiden me vrienden op basisschool ook hoor maar wollahme ik ken ze nog' zeg ik sarcastisch.Hij zucht en trekt me in een knuffel.
'Laat jongens je hart niet breken en doe je best! We zien elkaar nog wel In Sha Allah' zegt hij, Hij trekt zichzelf uit de knuffel en loopt weg..Mij huilend achter..
Perspectief Samir.
'Als ik je nu niet loslaat zal ik dat nooit kunnen' fluister ik zacht, Het doet me pijn haar zo te zien maar ik moet even tijd nemen voor mezelf..
Ik ga een wereldreis maken, En wie weet zie ik haar over een tijdje weer..
Perspectief Laila
Ik word gebeld door mijn moeder,
'Laila wat deed jij op schiphol ben je gek wat ga jij doen' zegt ze.'Sorry mama..Ik ging Samir uitzwaaien' zeg ik, Ze is even stil en zegt daarna 'Oke'. Ik hang op en loop met tranen in mijn ogen naar mijn auto, Ik rijd weg en huil zacht, Hij is echt weg..
JE LEEST
De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind
Storie d'amoreDE HOER DIE VERANDERDE, Deel 1 & 2 * Kopieer aub niks van dit boek! Als je iets zou willen kopieren of een soort van zelfde verhaallijn hebt stuur een berichtje dan aub❤️* Maak kennis met Soraya,Een bloedmooi meisje.Ze is half Colombiaans en half Ma...