48

1.9K 145 21
                                    

Vergeet niet te stemmen!❤️
MIJN TELEFOON WAS GEBLOKT WOLLAHH HET SPIJT ME DAT IK JULLIE ZONDER DEEL LIETTT😒

Perspectief Soraya.

Kun je mij met rust laten? Dankjewel.
Als hij het heeft gelezen blokkeer ik hem en leg mijn telefoon weg,

Ik snap niet waarom we dit nu hebben gedaan en hierheen zijn gekomen maar ik wou even een dagje met Kawtar doorbrengen voordat ik ging trouwen.

We stappen vermoeid het bed in, We gaan natuurlijk niet slapen maar bijpraten.

'Soraya ik kan niet geloven dat je volgende maand al trouwt' zucht ze.
'Ja jij de maand erna' zeg ik zacht.

'Ik ga je echt missen, Maar het komt wel goed' vervolg ik, Ze lacht en knikt.We knuffelen elkaar en gaan na een uur slapen, Morgen gaan we allemaal leuke dingen doen.

-

Een aantal uur later word ik wakker door onze wekker, Ja we moesten helaas een wekker zetten want we moeten vroeg wakker zijn vandaag.
'Word wakker' fluister ik in Kawtar haar oor, Ze word langzaam wakker en ik doe de gordijnen open, Ik maak een foto van ons uitzicht en stuur het naar Amine,

Ik ben je niet vergeten hoor schatje, Ik zie je morgen
X Je Vrouwtje

Ik druk op verzenden en ga dan naar de badkamer, Terwijl Kawtar nog een beetje uitrust ga ik even snel douchen, Na mij gaat Kawtar en ik ga me dan omkleden.

Ik doe mijn haar en mijn make up, We pakken onze tassen en gaan dan naar het open buffet waar we gaan ontbijten,

'Ik heb er echt geen spijt van dat we hierheen zijn gekomen' lacht ze, Ik knik en schep wat eten op en we kiezen dan een tafel uit.We beginnen aan ons ontbijt en kletsen over wat we gaan doen vandaag.Tuurlijk ken ik het hier als geen ander, Ik ben in deze buurt gaan wonen voor een paar jaar.

Het is inmiddels al twee uur later, We hebben wat geshopt en zitten nu onder de eiffeltoren te picknicken, De zon schijnt echt fel en het zijn de laatste paar dagen voor de ramadan.Ik hoop dat het weer niet al te heet gaat worden.

'Zullen we rond vijf uur vertrekken?' Vraag ik aan Kawtar.Ze knikt en we genieten nog even van de zon en kletsen.

Perspectief Amine.
Het komt ons eigenlijk echt heel goed uit dat Soraya weg is naar Frankrijk samen met Kawtar.Nu kunnen wij zonder dat hun het weten aan ons plan werken, Dit plan moet echt flekken loos werken.Één fout en we kunnen gelijk al gewoon stoppen.

Ik zie Dylan een beetje afwezig zitten,
'Wat is er? Lang niet geneukt?' Zeg ik lachend.Hij schud zijn hoofd, Dylan en ik zijn totaal verschillend.Hij gaat uit en neukt meisjes terwijl ik nog maagd ben.

'Nee ik zag een meisje..en ze-' ik laat hem niet uitpraten en geef hem een duwtje,
'Geen Mob meer merk ik' zeg ik.
'Ik denk het' zegt hij.

Ik zit misschien wel in de onderwereld, Maar ik doe niks anders dan dealen.Vandaag gaat Achraf de jongen die eigenlijk voor Anissa werkte haar hele plan aan ons uitleggen, Wat wij gaan doen is,

Wij gaan naar Anissa toe en lokken haar met behulp van Achraf hier naar toe.Verder word ze hier opgesloten en gaan dan Dylan en zijn vrienden wat pleziertjes beleven met haar.

'Achraf je weet wat je moet doen he' zeg ik nog een keer voor bevestiging.Hij knikt en alleen Dylan gaat met hem mee, Mij kent ze dus ze zal me waarschijnlijk meteen gaan herkennen.Dylan richt zijn pistool op Achraf in de auto en ze rijden weg naar Anissa, Laten we hopen dat dit goed gaat lukken.

Perspectief Dylan.
Met mijn gedachtes half bij het meisje van de bijenkorf rijden we weg, Ze is prachtig en ik zal haar mijn vrouw maken.Ik zag wel een ring om haar vinger, Laten we hopen dat het geen trouwring is.Ze lijkt me wel een beetje jong om te trouwen.

In stilte rijden we verder en we komen dan aan bij een verlaten fabriek.
'Zeg dat je Appie heet ja?' Zegt Achraf.Ik knik en hij rijd naar binnen.Ik doe mijn zonnebril op en doe mijn pet goed op, Ze zal me niet herkennen maar je weet het maar nooit, Amine heeft veel voor mij gedaan dus ik ga het ook voor hem doen.

Wel jammer dat Amine binnekort trouwt, Ik weet alleen nog steeds niet met wie.Maar ik gun hem alle geluk in de wereld wollah.

Binnen aangekomen zie ik een meisje dat Amine mij had laten zien op een foto, Dat is Anissa zeker.Achraf stopt de auto en Anissa loopt naar ons toe,
'Wie is dit' zegt ze droog tegen hem.High Class hoor, Zal ze goed zijn in bed?

'Is Appie me neef uit België, Stap je in we gaan naar Mac' zegt hij.Ze knikt en stapt in.Als we een tijdje aan het rijden zijn doe ik de deuren van de auto opslot,
'Wat doe jij? Achraf stop de auto nu' zegt ze boos.Achraf rijd negerend haar verder.Net als ze wil opstaan om hem te slaan pak ik een spuitje en spuit het in haar, Een sterk slaapmiddel zal ons goed helpen hierbij.

Wanneer we zijn aangekomen kijkt Amine grijnzend naar ons,
'Laten we het plan starten' zeg ik lachend.

We tillen Anissa de auto uit en brengen haar naar een kamer, We hebben hier ook binnen een paar meisjes die neuken voor geld, Er komen vaak mannen hier om met hun te neuken.Klinkt heftig, Is het ook.

We leggen haar neer op het bed, In de kast ligt er allemaal lingerie wat zij aan kan doen.
'Gaan we advertentie plaatsen op marktplaats?' Vraagt Achraf, Hij is echt nieuw in deze shit merk ik..

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu