2.10

1.6K 144 57
                                    

Vergeet niet te stemmen!

Perspectief Marwa. 1 week later.

Ik hoor dat de deur opengaat, Ik heb mij de hele dag verveeld en Faissal niet gesproken.Ik weet niet waarom maar ik mis zijn aanwezigheid en wil het liefst de hele dag samen met hem zijn.Het is drie uur, Ik moest allang al Laila gaan ophalen van school!

Snel sta ik op en ren tegen Faissal en Laila aan, Huh hij heeft haar al opgehaald? Zo lief!
'Faissal dankje wel wollah!' Glimlach ik.Hij schud lachend zijn hoofd.
'Het is niks, Ik reed er langs en zag jou daar niet' zegt hij.Ik knik en til Laila op en geef haar een kusje.Ze gaat naar boven en ik blijf nog even staan.

'Wat wil je eten vanavond?' Vraag ik aan Faissal, Hij schud zijn hoofd.
'Je hoeft niet te koken, Ik ga uiteten' zegt hij.
'Met wie?' Vraag ik, Shit ik moest het niet vragen..

'Gaat jou niks aan, Jij werkt hier alleen en voor de rest bemoei je je niet over mijn persoonlijke leven' zegt hij.Ik knik beschaamd en loop weg, Wat heeft hij nou weer?

Perspectief Faissal.

Waarom deed ik dat? Waarom reageerde ik zo tegen haar.Marwa weet nog steeds niet dat ik nu 'verloofd' ben.Ik wil niet eens met Romaissa zijn! Ik praat al een week met haar maar het is allang vriendschappelijk voor mij.Ik ga Marwa hier pijn mee doen denk ik..

Vandaag ga ik afspreken met Romaissa.We hebben besloten om te trouwen na de zomervakantie.De zomervakantie begint over 3 weken dus nog ongeveer 3maanden en dan gaan wij trouwen.

Ik wil dit niet, Waarom zei ik niet gewoon nee? Ze zouden me niet opeten ofzo.Maar mijn moeder zou teleurgesteld zijn en dat begrijp ik wel, Ze wilt gewoon dat ik ga trouwen.

Vandaag ga ik shoppen met Romaissa en daarna gaan wij uiteten.Ook al heb ik geen gevoelens voor haar, Ik betaal wel alles wat ze wil vandaag.Dit doe ik alleen voor mijn moeder.

Liefde bestaat toch niet, Dus wat boeit het met wie ik ga trouwen? Marwa houd toch niet van mij.
Hoe weet jij dat?

Ik maak mij klaar, Ik heb een blauwe broek aan met een polo van armani aan en mijn loubou's.Ik spuit mijn parfum van armani en loop dan mijn slaapkamer uit.

Wanneer ik langs Marwa's kamer loop hoor ik niks, Ze is vast een dutje aan het doen ofzo.Wat boeit het mij..Ik ben verloofd ik moet afstand houden van haar.

Ik stap in mijn range rover en rijd naar Romaissa's huis.Ze heeft zich opgemaakt en heeft een strak jurkje aan waar je haar lichaam duidelijk in ziet.Dacht deze we gaan naar een disco? Ik besluit er nu niks van te zeggen.

Ze wacht voor de auto, Ik kijk haar scheef aan,
'Stap in dan' zeg ik.Ze zucht en stapt in, Ohja meisjes willen dat jongens de deur voor hun opendoen.Als ze Marwa was had ik het wel gedaan.Ik moet stoppen met het denken aan Marwa! Ik ben nu hier met Romaissa.

'Sorry ik was afgeleid' zeg ik tegen haar.Ze knikt en ik rijd naar Amsterdam, We gaan naar de bijenkorf en misschien naar de P.C hoofdstraat.

Nadat we eindelijk een parkeerplaats hebben gevonden stappen we uit.
'Kom we gaan'Zeg ik tegen haar.We lopen richting de bijenkorf.

Als we binnenlopen gaan we naar het louis vuitton gedeelte.Roumaissa kijkt rond en praat met de medewerkster daar terwijl ik ook wat rond kijk.

Ik loop naar Roumaissa en zie dat ze klaar is.
'Oke kom we gaan betalen' zucht ik.Ze leeft zich wel echt uit man..3 tassen en een portomonee en 4 paar schoenen.
Ik heb geld genoeg dus ja ik koop het wel voor haar.

Na twee uur ben ik kapot, Ze koopt kapot veel! Ze heeft ondertussen al mijn hele kofferbak vol gemaakt.Mijn bankrekening is letterlijk 40.000 euro lichter geworden..

Perspectief Romaissa.
Ik moest van mijn moeder trouwen met Faissal omdat hij rijk is! En dat is hij zeker, Hij is een van de rijkste mensen ter wereld..

Zijn achterbank en kofferbak zitten vol tassen! Ik mocht alles kopen wat ik wil, En we gaan nu nog mijn ring kopen!

We lopen de juwelier in, Ik ga naar de medewerker en vraag naar hun duurste ring.Hoe duurder hoe beter zoals mijn moeder zegt👿

Perspectief Faissal.

Ik schrik van de prijs, 400.00 euro? Voor een ring? Ik hou niet eens van haar en zoveel geld is ze amper waard man.

'Isgoed we nemen hem, Romaissa ga is alsjeblieft naar de auto alvast, Ik heb een surpise' glimlach ik nep.Ze knikt en loopt heupwiegend weg.

'Mevrouw hoe heet deze ring?' Vraag ik.Ze geeft me de naam en ik loop naar buiten, Deze dacht echt ik ga deze ring voor haar kopen..Nee ik heb al een plan waardoor ik Romaissa weg ga jagen..

'Ohw schatje waar is de ring?' Vraagt ze verbaasd.Tfoe deze noemt mij schatje..Ik speel mee,
'Ze gaan hem voor jou speciaal maken' zeg ik.Ze knikt blij en ik rijd weg naar sumo waar we gaan eten vanavond.

Na het eten zet ik haar af en rijd naar huis.Deze chick gaat mij arm maken als ik met haar trouw.

Thuis aangekomen zoek ik op google naar een neppe versie van de ring die ze wou.Ik zie er één op aliexpress voor 1 euro, Zo weinig? Zoveel is zij ook waard.

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu