Vergeet niet te stemmen!❤️
Eid Mubarak💕
Perspectief Marwa
Het is 04.00, En ik voel een steentje tegen het raam aangegooid worden, Ik open het raam en zie dat het Faissal en Chakir zijn met 6 andere jongens en 3 politie auto's, Het plan is dus veel groter..
Ik pak het touw, En maak hem vast aan iets stevigs en laat het zakken naar beneden,
'Kom schatje' zeg ik tegen Laila, Ze is pas een kwartier wakker.We moeten dit heel rustig doen.'Mama ik durf niet' zegt ze, Ik kijk naar Faissal en hij begrijpt de hint.Ze gaan naar een minibus en halen er een ladder uit, Ze hebben echt overal aan gedacht.Faissal houd de ladder vast en Chakir helpt Laila vanaf beneden te klimmen.Ze klimt naar beneden en Faissal tilt haar op en knuffelt haar, Ik hoor voetstappen in de gang..
'Marwa?' Hoor ik Marouane roepen, Snel klim ik naar beneden.'MARWAAAAA' hoor ik hem heel hard schreeuwen,
'LOUD' schreeuwt Chakir.
Ik houd mijn lach in, Marouan pakt de ladder vast en wil naar beneden klimmen.Laila springt uit Faissal's armen en duwt de ladder omver.'ALLAHU AKBAR LAILAAAAAA' schreeuwt Marouan, Laila loopt naar hem toe.
'NIET SCHREEUWEN' gilt ze in zijn oor.De politie agenten boeien Marouan vast en de mannen van Faissal zijn het huis aan het onderzoeken..Een uur later zijn er 10 meisjes bevrijd uit het huis, Er zaten minderjarige meisjes gedwongen daar om te neuken zodat hij geld kon verdienen..
Tranen lopen over mijn wangen, Faissal trekt me in een knuffel.Hij houd mij stevig vast terwijl ik blijf huilen.Zachtjes streelt hij mijn haren en probeerd mij te kalmeren..
Als alles is gedaan door de politie, Worden Marouan en zijn vrouw en vrienden van hem mee genomen naar het politie bureau, Een rechtzaak zal binnenkort plaatsvinden over de ontvoering.
'Kom we gaan naar huis' zegt Faissal, Hij tilt Laila op en pakt mijn hand vast, Zo lopen we naar de auto en rijden we naar huis..
'Faissal het spijt me zo erg' huil ik in de auto,Hij stopt de auto en kijkt mij aan,
'Sst het is niet erg habibti djelie' zegt hij terwijl hij mij een kusje op mijn voorhoofd geeft.
'Jawel..ik moest jou laten uitpraten dan was dit nooit gebeurd' zeg ik met en brok in mijn keel..'Marwa..' hij komt niet uit zijn zin en we horen kogel geschoten, Ik kijk via de spiegel naar achter en zie een paar auto's achter ons rijden.
'FAISSAL SNEL RIJD' gil ik, Hij start de auto en rijd zo snel mogelijk weg terwijl wij nogsteeds achtervolgd worden.Laila huilt, Faissal probeerd to ontsnappen en ik? Ik probeer Laila te troosten en mezelf rustig te houden.Dit alles komt door mij..Als ik nooit was ontsnapt gebeurde dit niet..
En dan horen we een hele harde knal, Ik kijk naar achter en zie dat ze een bom hebben gegooid die ons net niet heeft geraakt.
'Sorry Faissal, Zorg goed voor Laila, Ze gaan niet stoppen totdat zij mij hebben.Ik houd van jullie.Laila vergeet niet dat je sterk bent en dat mama van jou houd' zeg ik huilend, Ik doe de autodeur open en gooi mijzelf eruit terwijl Faissal 200km per uur rijd...
Alles word zwart en ik hoor overal kogels om mij heen..
'MARWAAAAAAA' hoor ik Faissal schreeuwen voordat ik bewusteloos raak.
Perspectief Faissal.
Ik stop de auto gelijk, Het meisje waarvan ik houd met heel mijn hart heeft zich opgeofferd voor ons.Zij moest niet doodgaan, Ik moest de gene zijn die dood was.
Ik doorzoek alle lade's en vind een geweer, Ik pak het geweer en schiet naar al de auto's Ik schiet zovaak dat ze uit angst wegrijden allemaal..
Ik ren huilend naar Marwa en til haar op.Ze zit helemaal onder het bloed.Ik probeer haar hartslag te voelen en voel dat hij zwak is..
Ik leg haar voorzichtig in de auto en Laila kijk angstig naar haar moeder.
'Het komt goed ik beloof het je' zeg ik.Laila knikt verdrietig en ik rijd zo snel als ik kan naar het ziekenhuis.'Marwa geef niet op' huil ik zacht, Aangekomen bij het ziekenhuis schreeuw ik zo hard als ik kan om hulp.Dokters komen aangerend met zo een rollendbed weet ik veel hoe je dat noemt.
De dokters tillen haar op en leggen haar neer op het brandcard zo heet dat! Ze rollen weg met haar naar binnen en ik til Laila op, Ik ren achter hun aan ze rennen naar de operatie kamer.Een zuster loopt naar mij toe,
'wat is er gebeurd?' Vraagt de zuster.
'We werden achtervolgd en beschoten' zeg ik met tranen in mijn ogen.
'Mama deed keke do you love challenge, moet je echt nooit doen nu gaat ze misschien dood' huilt Laila, Hoe kent zij keke do you love me?Ik knuffel Laila en probeer haar te troosten, We zijn twee uur verder.Ze zijn nogsteeds bezig?
'Laila wil jij gaan slapen?' Vraag ik aan haar, Ze schud haar hoofd.
'Ik wil met Mama zijn' huilt ze.Ik til haar op mijn schoot.
'Sst het komt goed, Is er iets wat je heel graag wil?' Vraag ik aan Laila.
'Een trampoline hal in huis en een kitten' zegt ze.
'Komt goed' zeg ik.Laila is gek en lijkt veel op haar moeder, Ik zie Laila echt als mijn echte dochter..Ik geef Laila mijn telefoon en ze kijkt naar een kinderfilm op netflix,Net als ik bijna in slaap val komen de dokters uit de operatie kamer..
'Meneer wij hebben goed nieuws en slecht nieuws' zegt de dokter.
'Vertel...' zeg ik nerveus.
'Het goede nieuws is dat de operatie goed is gegaan en dat alle kogels eruit zijn kunnen gehaald' zegt hij.
'Hamdoulliah' fluister ik.
'En het slechte?' Vraag ik erna,'Ze is verlamd aan haar benen..ze zal waarschijnlijk haar hele leven lang nooit meer kunnen lopen' zegt de dokter.
'Nooit meer keke do you love me?' Vraagt Laila zacht...
Marwa gaat nooit meer kunnen lopen?
JE LEEST
De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind
Storie d'amoreDE HOER DIE VERANDERDE, Deel 1 & 2 * Kopieer aub niks van dit boek! Als je iets zou willen kopieren of een soort van zelfde verhaallijn hebt stuur een berichtje dan aub❤️* Maak kennis met Soraya,Een bloedmooi meisje.Ze is half Colombiaans en half Ma...