Vergeet niet te stemmen!
Perspectief Laila, Volgende dag.
Ik heb mijn haar gedaan en heb een Lichtroze takshita aan, Mijn haar heb ik opgestoken en ik heb lichte make up op met mooie bijpassende sieraden.
Ik app Samir, Om te vragen waar hij is.
Laila , 14.53
Heey waar ben je?Samir, 14.56
Heey, Ik kom niet naar de bruiloft ben samen met Loubna film aan het kijken.Veel plezier daar (:Ik laat hem op geopend staan en krijg een jaloers gevoel, 'Veel plezier met loubna' fluister ik geirriteerd tegen mezelf.
'Laila ben je klaar?' roept mijn vader.
'jaa papa' zeg ik.Ik loop naar beneden en mijn vader wacht op me.
'Kom we gaan, Je moeder is al in de zaal' zegt hij.Ik knik en stap in de auto, Onderweg maak ik wat foto's van mezelf.Ik maak een snap van mezelf en plaats hem op mijn story, Ik krijg veel reacties van jongens maar negeer ze allemaal.Enige reactie die ik wil is die van Samir..
Perspectief Samir.
Aangekomen bij Loubna thuis zitten we samen op de bank, Ze heeft een horror film gekozen.
Door het berichtje van Laila twijfel ik zo erg, Ik hou van Laila maar Loubna is zo leuk?
Loubna zet de film uit,
'Heey wat is er' glimlacht ze,
'Niks' zeg ik.Ze schud haar hoofd.
'Ik weet dat er iets is' zegt ze.
'Er is niks' zeg ik.
'Okee' zucht ze,'Sorry' zeg ik, Ze knikt.
'Wat vind je leuk om te doen' vraagt ze.
'Reizen' antwoord ik,
'Echt? Ik ook! Ik wil zo veel plekken nog bezoeken..'we kletsen de hele tijd door, Maar nogsteeds zijn mijn gedachtes bij Laila.
'Heey ga je op vakantie deze zomer?' vraagt ze.
'Ik weet het nog niet, Sowieso wel naar Marokko maar ik wil misschien nog naar andere landen' zeg ik.'Oh leuk! Kom we gaan wat doen ofzo' zegt ze,
'Wat wil je doen dan?' vraag ik.
'Uhm idk..wacht ik word gebeld' zegt ze.Ik knik en ze neemt op.Na een paar minuten hangt ze op,
'slecht nieuws ik moet gaan' zegt ze.
'Hoezo?' vraag ik.
'Me vriendinnen gaan naar de spa '
'ohhh isgoed' antwoord ik.Ik sta op en neem afscheid en rijd naar huis, Snel kleed ik me om naar een pak en rijd naar de bruiloft.Heb toch niets anders te doen en daar kan ik dan gewoon chillen.
Perspectief Laila.
Ik zit in de zaal, Het is al 11uur de meeste mensen zijn al weg.Alle vrouwen en mannen zijn eigenlijk al weg, Alleen de jongere zitten nu samen in 1zaal te dansen.
Samen met Chaimae zit ik te dansen, Om ons heen dansen Abdel,Soufyan de vriend van Samir en Younes.
Het liedje Pookie gaat af, Een van mijn favoriete liedjes, Ik pak mijn telefoon en film dat we met ze allen dansen, Ik begin om Abdel heen te dansen en hij om mij, We lachen en Chaimae snapt ons.Abdel is mijn buurjongen en ik kan het goed vinden met hem.
'Aaai Abdel' roepen alle jongens, Ik word rood en negeer het.Uit mijn ooghoeken zie ik Samir de zaal inlopen.Hij komt in ons groepje dansen en zoekt mijn aandacht op.Ik ga een beetje afstand houden, Ik ben geen 2e keus.
Chaimae gaat helemaal los en dan komt Ouassim met haar dansen, Ik maak foto's van hun.Ze zijn zo schattig!
Oppeens voel ik me worden opgetild door Soufyan,Samir en Abdel.Ze gooien me licht de lucht in, Ik moet lachen en gil soms.
We blijven dansen tot er oppeens een heel romantisch liedje opkomt.Het liedje 'Perfect' van ed sheeran komt op.
'Single life' roep ik lachend als ik sommige meisjes met een jongen zie dansen.
Ik loop weg naar de gang om naar de wc te gaan, Ik loop de wc in en bekijk snel mijn haar en make up.Ik doe een lipstick op en loop daarna de wc weer uit,
Als ik weg loop word mijn hand vastgepakt, Ik draai me om en zie Samir.
Ik trek mijn hand weg en wil weg lopen totdat hij mij weer vastpakt.'Wat wil je' zeg ik licht geirriteerd.
'Laila waarom doe je zo afstandelijk' vraagt hij.
Ik moet lachen, Niet omdat ik het grappig vind maar omdat ik hem zo dom vind.'Je weet het serieus niet? Weetje laat me met rust' zeg ik boos.
'Nee Laila Ik -' ik laat hem niet verder praten en ren weg naar mijn auto.Ik stap in en hij rent achter mij aan, Ik rij zo snel mogelijk weg naar huis.
Perspectief Samir.
Ik ren achter haar aan, Maar ze is me te snel af en rijd al weg.Ik zucht, Ik begrijp niet wat ik heb gedaan?
JE LEEST
De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind
RomanceDE HOER DIE VERANDERDE, Deel 1 & 2 * Kopieer aub niks van dit boek! Als je iets zou willen kopieren of een soort van zelfde verhaallijn hebt stuur een berichtje dan aub❤️* Maak kennis met Soraya,Een bloedmooi meisje.Ze is half Colombiaans en half Ma...