3.12

645 62 14
                                    

Vergeet niet te stemmen x



Perspectief Faissal.

Ik zie Samir vaak naar Laila kijken, Hij kijkt naar haar hoe ik naar Marwa keek, Ze denken ik heb niks door maar die twee zijn zeker verliefd op elkaar!

Perspectief Laila.
De grenzen zijn eindelijk weer open, We hebben allemaal fake ID's en lenzen en pruiken op, We zullen over een paar uur terug zijn in Nederland.Wat heb ik mijn familie gemist, Maar het belangrijkste is,

Hoe zullen mensen reageren? Hoe zal alles zijn.Hoe gaat het met Ouassim? Met Chaimae? Gelukkig heb ik al gehoord van mijn vader dat Chaimae en Ouassim verloofd zijn, Mijn bestevriendin met mijn ex crush..Naja moeten ze beide zelf weten!

Ook wonen we niet meer in Eindhoven, We gaan verhuizen naar Amsterdam, Samir gaat trouwens mee naar Amsterdam.Hij zei dat hij hier voor een tijdje blijft en daarna misschien naar Marokko om familie te bezoeken, Trouwens Samir is Kwart Colombiaans,Kwart Marokaans en half Turks.Ik ben zelf half Marokaans,Kwart Colombiaans en Kwart Algerijns.

Hij gaat verblijven in het huis van mijn Opa en Oma Soraya en Amine, Ze vonden het prima en wouden het graag omdat ze toch vaak alleen zijn en hem willen bedanken voor het redden van mij. ( Wie van me trouwe lezers herinnerd ze nog de soraya&amine tijden )

Een paar uur later, Schiphol Airport.

Na een vlucht van vijf uur zijn we eindelijk terug in Nederland, Zo snel mogelijk gaan we door security en bagage.Na het halen van onze koffers zoeken we de uitgang, Met we bedoel ik trouwens Samir, Mijn vader en ik.De rest blijft in Dubai omdat hun gewoon daar wonen.

In de verte zie ik mijn moeder ik laat mijn bagage vallen en ren op haar af, Ik knuffel haar en we huilen beide zo hard, Iedereen kijkt ons aan maar het boeit me vrij weinig.

'Mamaa' huil ik als een kleinkind, We knuffelem elkaar maar door en het blijft maar doorgaan met het gehuil.Ik dacht dat ik haar nooit meer terug zou zien.Maar Allah Swt heeft geluisterd naar mijn dua's en ze zijn allemaal uitgekomen Hamdouillah.

Een paar uur later.

We hebben gegeten bij het huis van mijn oma en al mijn ooms en tantes zijn er, Mijn oom Nassim, De  tweelingbroer van mijn vader en ik kletsen bij, Hij lijkt zoveel op mijn vader.Ik herinner me toen ik 5 jaar was kwamen we hier bijna elke dag langs.

Als bijna iedereen weg is is het al laat geworden,
'Zullen we naar huis gaan' vragen mijn ouders.Ik knik en neem afscheid van Samir.
'Hier is mijn insta, Ik heb geen telefoon nu maar je kan me wel via insta bereiken' zeg ik tegen Samir.Hij glimlacht en knikt.Als mijn ouders uit het zicht zijn geef ik hem een knuffel en ga ik snel naar de auto.

Mijn oma woont in Nieuw West, Wij zelf wonen daar ook maar in een ander gedeelte.We wonen nu in een rustige buurt met nieuwe mooie grote huizen.

Ze rijden de oprit op en het is wennen, Ik ben vaak in Amsterdam west geweest maar het is hier veel drukker dan Eindhoven.

Het huis is prachtig, 4 verdiepingen en een grote mooie tuin met een zwembad.
(Als er zo een huis was in Amsterdamwest gelijk zou er ingebroken worden😂😂)

Ik loop naar binnen,
'Mama waar is mijn slaapkamer?' Gaap ik.
'2e verdiep  2e deur links' zegt ze.Ik knik en kus haar op haar wang.Ik til mijn tweelingszusjes op en we gaan samen naar boven.Ze leiden me naar mijn kamer, Hij is nog niet helemaal ingericht.Er staat een bed en een kast, Ik richt het later nog wel zelf in.

'Dankjewel schatjes' glimlach ik.Ze rennen de kamer uit, Er zijn nog 2 andere deuren en die leiden tot een badkamer en een inloopkast.Waar zal mijn ipad liggen?

Ik zie een stapel dozen en doorzoek de dozen, Ik vind mijn ipad.

Ik log in op Snapchat, Ik heb veel berichten binnen.Ik antwoord op sommige.Het zijn voornamelijk berichten van mensen die zich afvragen waar ik ben.Ik plaats snel een tekst met 'Ik ben terug mensen, Sorry dat ik niks van me heb laten horen.Geen vragen stellen snap word verwijderd' plaats ik.Na dat te plaatsen verwijder ik mijn snap.Ik log nu in op Insta,

Zal ik Ouassim opzoeken?
Ik twijfel maar doe het toch, Ik stuur hem een volgverzoek en word gelijk geaccepteerd, Na een seconde krijg ik een dm.
'Laila je hebt ongeveer 1 jaar lang ons allemaal genegeerd en denkt dat je zomaar terug kan komen?!! Waar was jij! Iedereen was bezorgd' lees ik.

'Wees jij maar bezorgd om Chaimae, Ik woon niet meer in Eindje er is teveel gebeurd' antwoord ik.Hij leest het en stuurt niks terug, Ik zie wat foto's van hem en Chaimae, Ik ontvolg hem en verwijder het gesprek.

Ik scroll tussen mijn volgerslijst en verwijder eigenlijk iedereen behalve mijn nichten,neven en familie.

Na een tijdje krijg ik een volgverzoek binnen van Samir.Ik Accepteer hem gelijk en stuur er eentje terug, Hij liked al mijn foto's en ik de zijne, Ik krijg een dm binnen.

Samir
Heey kan je ook niet slapen?

Laila
Jaa het voelt raar om terug te zijn.

Samir
Awh..Je oma en opa zijn zo lief! Ben gek op ze man haha

Laila
Wedden je word 10kilo dikker door al het eten die ze jou gaan geven

Samir
Nee man desnoods gaan we samen gym😂

Laila
Ik ben dun, Wil weer aankomen 😫

Samir
Je bent perfect zoals je bent.

Laila
Thanks, Maar ik moet gaan.Spreek je nog wel

Samir
Isgoed! Goodnight, Mogen de engelen over je waken In Sha Allah❤️

Laila
In Sha Allah, Goodnight ❤️

Ik sluit mijn ipad af en ga slapen, Wat een lange dag..

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu