3.17

544 52 9
                                    

Perspectief Laila.
Ik richt mijn pistool op de 2 mannen,

Chaimae doet het licht aan, Oppeens zie ik Samir en Soufyan voor me.
'SAMIR' gil ik boos.Hij lacht,

'Wollah ik poepte bijna me hart uit' zegt Soufyan.Hij spoort soms echt niet.

'Je gaf me een hartaanval' zeg ik boos, Ik geef hem een lichte stoot om hem te plagen, Hij lacht.

'Ohja Salaam Alaikoum, Welkom in Nederland' lach ik naar Soufyan, We geven elkaar een hand.

'Maar wat komen jullie hier doen eigenlijk' vraagt Chaimae.

'Jaa we zagen op snap dat jullie slaapfeestje hadden en wouden ook komen we verveelden ons' lacht Soufyan.

Ik lach, 'Ja isgoed' Antwoord ik.
Chaimae word gebeld door Ouassim neem ik aan.

'Ben zo terug' zegt ze, Ze loopt de kamer uit en belt met hem.We lopen alvast naar de woonkamer, 'Souf kies maar een film uit' zeg ik.
'Maakt het uit wat voor soort?' vraagt hij,
'Het liefst geen horror' lach ik.
'Oke we gaan horror kijken' zegt hij.

Ik zucht,
'Samir'
'Jaa Lailaa' Zegt hij.
'Heb je een trui voor me mee genomen' zeg ik verlegen.Hij knikt en loopt naar buiten,

Na een paar minuten is hij terug met zijn trui,
'Dankje' glimlach ik.
Chaimae komt de kamer terug in,

'Laila kan ik je snel spreken' vraagt ze.
'Ja tuurlijk' We lopen naar mijn kamer.

'Eh Ouassim vond het niet zo leuk dat we thuis zijn met 2jongens dus hij vroeg of hij ook mocht komen' Zegt ze.
Ik ben even stil, Ik kan nu een bitch zijn en hem jaloers maken..

Ik schud de gedachtes van me af, Zo kinderachtig ben ik ook weer niet.

'Ja isgoed' glimlach ik.
'Your the best' Lacht ze blij, We knuffelen elkaar en gaan naar beneden.

Samir weet niet dat Ouassim mijn ex is, Maar beter ook.

Chaimae gaat de kamer uit en ik trek Samir zijn trui aan met een grijze joggingsbroek.

Na een halfuur gaat de bel aan, We hebben de film nog niet opgezet zodat hij ook mee kon kijken.

'Ik ga wel' zegt Chaimae, Ik zit op de bank naast Samir, Ouassim loopt de kamer in en zijn ogen staren diep in de mijne.

Ik verbreek het oogcontact,
'Salaam Alaikoum' begroet hij iedereen.
'Alaikoum Salaam' fluister ik zacht.

Als Chaimae terug is neemt iedereen plaats, Ik zit nogsteeds naast Samir.

Perspectief Ouassim.

Chaimae mijn verloofde is bij het huis van mijn 1e liefde Laila, Laila verdween toen we een relatie hadden..Omdat haar vader er achter kwam, Chaimae had me verteld dat ze ontvoerd was maar ik dacht altijd dat ze ons gewoon had geskot.

Toen Laila weg was was ik gebroken, Chaimae stond altijd voor me klaar.Onze steun aan elkaar bracht ons dichterbij elkaar en we raakten verliefd, Maar toen ik haar huis binnenliep en haar zag, Kwamen er oppeens gevoelens naar boven, Gevoelens die ik dacht kwijt te zijn, Ze kwamen allemaal terug.

Haar ogen zo mooi, Keken in de mijne.Ze is nogsteeds even mooi.Maar ik ben haar kwijt, Ik heb Chaimae nu..Maar is zij wel wie ik wil?

Perspectief Samir.

Toen Ouassim de kamer in liep wist ik dat er iets was, Hij bleef Laila aanstaren, Het bracht een gevoel van jalozie naar mij.

Iedereen kijkt aandachtig naar de film, Laila is heel bang merk ik, Zal ik haar knuffelen?

Ik twijfel even, Moet ik het doen of niet? Ik zie Ouassim de hele tijd naar haar staren, Alsof ik het niet merk.Een gevoel van jalozie en agressie dringt door me, Vanzelf sla ik mijn arm om Laila heen, Tot mijn verbazing laat ze haar hoofd op mijn borst rusten, Ik krijg automatisch een glimlach op mijn gezicht.Ik streel haar haren en mijn aandacht blijft de hele film op haar gericht.

Perspectief Laila.

Ik merk dat Ouassim mij steeds bekeek, Ik gaf hem geen aandacht want hij gaat trouwen met Chaimae.

Oppeens voel ik Samir zijn arm om me heen, Een rilling gaat over mijn lichaam heen, Ik twijfel maar rust toch mijn hoofd op zijn schouder.

3uur later.

Ouassim staat uit het niets op en pakt Chaimae's hand,
'Oke wij gaan doei' zegt hij.Chaimae kijkt hem verbaasd aan maar hij trekt haar mee, Ze lopen het huis uit en rijden weg, Vreemd..

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu