vergeet niet te stemmen! word gewaardeerd❤️
Perspectief Laila.
alles voelt goed, Een apart gevoel gaat door mij heen als ik in slaap val in Ouassim zijn armen, De film is nog pas begonnen maar mijn slaap ook, Voor ik het weet hoor ik iemand mijn naam roepen.
'Laila El Idrissi als jij nu niet naar huis gaat ga je zien Wollah' hoor ik mijn vader roepen.Ik schrik wakker, Mijn vader, Faissal staat boos voor mij.Ik hoor mensen zachtjes lachen.Ouassim kijkt beschaamd.'Sorry meneer..' zegt hij beschaamd.
'Wacht maar ik praat hier nog over met jou vader Ouassim' zegt mijn vader.
'Papa sorry' zeg ik.
'Niks sorry! sta op en loop naar de auto we praten hier straks nog wel over' zegt hij.Ik sta op en loop naar de auto, Ik neem plaats achterin en als mijn vader instapt zie ik dat hij echt boos is.De hele rit naar huis is het stil, Soms zie ik mijn vader naar mij kijken, Maar als ik hem aankijk vermijd hij oogcontact.
Thuis aangekomen houd hij me vast,
'Geef je telefoon' zegt hij.Ik schud zachtjes mijn hoofd.
'Waarom?' vraag ik.
'Geef je telefoon' zei hij.Ik knik bang en geef hem mijn telefoon.Stel je voor hij komt achter Ayoub of Ouassim..Ik loop naar boven en neem een douche en ga liggen in bed, Mijn vader haat me nu sowieso.
De volgende dag.
Ik word wakker met hoofdpijn, Ik draai me om.Het is 11 uur, Waarom heeft niemand mij wakker gemaakt?
Ik sta op en loop naar mijn inloopkast, De helft van mijn spullen zijn weg? Ik pak een trainingspak en doe mijn haar in een knotje.
Als ik beneden aankom zie ik een koffer en een weekendtas, Wat zijn ze van plan?
'Laila ik heb je berichten gezien met die jongens' Mijn hart poep ik gewoon bijna uit door die zin.'Sorry' zeg ik beschaamd.
'Laila je bent jong en natuurlijk krijg jij ook gevoelens maar je moet weten dat een echte man geen haram relatie met je aangaat, Maar jou zijn vrouw maakt' zegt mijn moeder.Ik knik, Daar heeft ze gelijk in.'En je moet weten dat dit geen straf is, Maar jij gaat verhuizen' zeggen ze.
'Waarom?' zeg ik boos.Ik laat ze niet uitpraten,
'Waarom? Alleen omdat ik gevoelens kreeg voor een jongen?' zeg ik.'Nee omdat jij contact kreeg met de vijand!' roept mijn vader boos.Vijand?
'Wie?' vraag ik.
'Ayoub Fazazi' zeggen ze.Ayoub?
'Waarom hebben jullie alleen mijn spullen ingepakt dan?' vraag ik.'Omdat je gaat studeren op Harvard, 1 van de beste scholen in de wereld' zeggen ze.
'Waarom beslissen jullie dat voor mij? Amerika is aan de andere kant van de wereld' zeggen ze.'Omdat het een goede school is, En jou tante Farah en oom Hamid wonen daar, Jou neven Chakir en Zayn gaan ook daar naar school' zeggen ze.
Boos loop ik weg, Amerika? Zijn ze helemaal gek geworden ofzo? Wat moet ik daar.Ik pak mijn telefoon af en ren naar mijn kamer, Ik krijg een berichtje van een onbekend nummer.
Ach Laila..Als je eens wist wat jou te wachten staat in Amerika..Of wacht Amerika? Denk je echt dat jij daar blijft? binnenkort neem ik je mee..en niemand zal jou ooit terugvinden.
xA
Mijn telefoon valt op de grond? 'Niemand zal jou ooit terugvinden?' Wie dit ook is, Die gene wil mij ontvoeren..
JE LEEST
De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind
RomanceDE HOER DIE VERANDERDE, Deel 1 & 2 * Kopieer aub niks van dit boek! Als je iets zou willen kopieren of een soort van zelfde verhaallijn hebt stuur een berichtje dan aub❤️* Maak kennis met Soraya,Een bloedmooi meisje.Ze is half Colombiaans en half Ma...