12

3.2K 191 35
                                    

Perspectief Soraya.
Wacht,Amine heeft mij nu in lingerie gezien! Zeker was hij aan het genieten.Maar mijn broer maakt me af als achter alles komt.Naast me zie ik een tas liggen,Ik open de tas en zie kleding van Amine denk ik.Ik pak het gewoon en doe het aan.Ik hoor harde schoten en na een tijdje hoor ik Souhaib schreeuwen.Ik schrik,
Ik ren de auto uit.
'SORAYA IK ZIJ BLIJF IN DIE AUTO' roept Amine gestrest.Ik schud hevig mijn hoofd en ren naar Souhaib.Precies wanneer ik naast hem sta schiet iemand een kogel door zijn buik.Hij sluit zijn ogen en valt op de grond.Ik schreeuw,Huil alles.Ik kijk en zie Anissa voor me geschrokken kijken.
'BEN JE NU BLIJ?' Schreeuw ik tegen haar.Ze komt aanrennen maar ik duw haar weg.
'Sorry het was mijn bedoeling niet..' zegt ze.Ik geef haar een klap.
'Wat was je bedoeling niet? Mij ontvoeren en mijn broer schieten?' Zeg ik boos.Ze rent weg.
'Amine bel een ambulance!' Roep ik boos.
Hij schud zijn hoofd,Er is hier geen bereik meer'.Ik veeg mijn tranen weg.

'Als we nu naar het ziekenhuis gaan redden we het niet,Dus ga dat huis in en zoek een ehbo doos in de kamer waar ik was' amine knikt en rent naar binnen.Ik ga naast Souhaib zitten.
'Souhaib blijf sterk ik ga je beter maken' zeg ik hem.Hij is zo mooi,Hij verdient dit niet.Amine komt rennend terug en geeft mij de ehbo doos.Ik pak een paar spullen.
'Bismillah' zeg ik voordat ik begin.Ik zie Amine pijnlijk wegkijken.

'AAA SORAYA WAT DOE JIJ HMARA' roept Souhaib pijnlijk.
'JONGEN STIL IK HAAL DIE KOGEL UIT JE' zeg ik chagrijnig.
'Amine zet nu je hand op Souhaib zijn mond' zeg ik.Amine doet wat ik vraag en Souhaib maakt mij straks af,Maar anders gaat hij dood als ik dit niet nu doe!
Ik pak heel voorzichtig de kogel en haal hem eruit.Souhaib zijn gezicht word helemaal rood.Ik verzorg nog even snel zijn wonden en doe er verband om.
'Oke klaar' zeg ik.Amine haalt zijn hand weg en Souhaib is een paar tellen stil voordat hij begint te schreeuwen.Na een paar tellen is hij stil.En kijkt hij me aan.
'Oh Soraya we hebben je gered?' Zegt hij.Ik knik.Hij staat moeilijk op en knuffelt me dood.
'Oké mensen dankje voor jullie hulp wollah we gaan nu allemaal richting huis' zegt Amine.Iedereen knikt en vertrekt.Amine helpt Souhaib om in te stappen bij zijn auto.
'Mag ik de auto van Souhaib?' Zeg ik.Amine schud zijn hoofd.
'Nee je komt net uit die huis we willen eerst weten wat er is gebeurd' zegt hij serieus.Meteen word ik stil.Hoe ga ik hun dit vertellen?

We stappen in de auto,Ik vooraan naast Amine en Souhaib zit in de auto van een buurjongen.

'Soraya wat is er daar binnnen gebeurd en waar hebben ze je ontvoerd?' Vraagt hij.Ik zucht,Ik denk dat ik hem gewoon de waarheid ga vertellen.Ik wil niet meer naar lounge's als dit gaat gebeuren.
'Oke Amine ik vertel je alles maar beloof me dat je pas gaat praten als ik klaar ben' hij knikt.

'In Frankrijk begon eerst alles goed,Ik ging naar school maar ik leerde een meisje Nadia kennen.Door haar begon ik vaak te spijbelen en gingen we inplaats van school naar een lounge' zeg ik zacht.Hij knikt en zegt ga verder.

'En daar heb ik wel gezoend met jongens..maar mijn eer heb ik nog,En nu heeft Anissa mij ontvoerd omdat zij jaloers is.Op de middelbare school hier,Werd zij altijd gepest en kreeg ze geen aandacht van de jongens,En toen ik weg was wel.En nu ik terug ben heeft ze dus mij mijn karma gegeven...ook draagt ze geen hoofddoek,ze draagt die alleen zodat haar ouders denken dat ze een goed meisje is.'

Het blijft een tijdje stil.
'Soraya,Waarom ging je naar een lounge uberhoud?' vroeg Amine.
'Ik weet het niet..Ik vond de aandacht leuk' zeg ik beschaamd.Ja ik,Soraya schaam me voor de eerste keer in mijn leven.

'Soraya,Die aandacht van die jongens die je nu krijgt is nep,Die gebruiken ze bij elk meisje,Heb je er nooit aan gedacht hoeveel pijn je hiermee jezelf gaat laten doen? Allah ziet alles en jij,Je laat je misleiden door shaytan.De liefde van jou Man later gaat zoveel mooier en echter zijn.Jou man gaat later zoveel van jou houden dat je dan pas gaat weten wat echte liefde is.Wees niet het goedkope meisje van de lounge,Maar wees het meisje dat iedereen wil.Kijk jou zus,Ze gaat trouwen en draagt hoofddoek ma sha allah! Ze bedekt zich voor de jongens want die jongens willen je alleen maar voor een uurtje! Maar haar man gaat haar zoveel liefde geven! Wil jij dat dan niet? Echte liefde? Je bent een pracht van een meid,Alleen de manier hoe je je gedraagt is niet mooi.Je kan zoveel beter Soraya,Je zou hier je studie kunnen afmaken en een succesvolle dokter worden! Je word op een dag een trotste moeder Inshallah Soraya alsjeblieft laat je niet misleiden door Shaytan.'

Zijn woorden doen sowieso iets met me.Hij heeft gelijk,Het word tijd om mezelf te veranderen.
'Amine?' Zeg ik zacht.Hij kijkt me vragend aan.
'Dankjewel' zeg ik verlegen.Hij lacht,Als hij lacht he.Zijn kuiltjes.
'Geen probleem ik ben er voor je he' zegt hij lief.Ik knik.
'Gaan we dit aan Souhaib vertellen..' zeg ik zacht.Hij denkt even na.
'Nee je moet het hem pas vertellen als je er klaar voor bent'

Het word tijd voor een nieuwe Soraya.

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu