Perspectief Kawtar.
Ik lees het berichtje van Soraya.Zonder een moment te twijfelen pak ik mijn auto sleutels en rijd weg naar het huis van Soraya.Ik bel ongeduldig aan.
'RUSTIG IK KOM AL' hoor ik een jongens stem roepen.Chagrijnig klop ik hard op de deur.
'Soraya heb je geen sleutel-' zegt de jongen die de deur opendoet.'Ben ik Soraya ofzo? Bel nu snel jongens we moeten Soraya redden' Zeg ik voordat ik naar binnen ga.Hij zegt niks en begint allemaal mensen te bellen.Ik ren naar boven en zie een meisje.
'Weet je waar die mop ligt?' Zeg ik.Haar ogen worden groot.Ik weet alles over die mop,Soraya heeft me alles verteld.Miskiena ze heeft kapot veel meegemaakt.Ze knikt en brengt de mop.Ik pak nog een slipper uit de kast en ren dan naar beneden.Beneden zitten er allemaal jongens.Een van hun begint te praten.
'Wat denk jij? Ik ben de baas' zeg ik boos.Hij kijkt me raar aan.
'Amine ga zitten' zegt de jongen die de broer opendeed.Volgensmij haar broer Souhaib.
'Luister Soraya is ontvoerd alweer,Volg de auto van mij we moeten nu gaan' roep ik.Ze knikken.Ik voel me nu wel echt gangster eigenlijk,Wacht dat ben ik ook😎
(Wollah heb gekke haat aan die emoji hij is gwn zo droog)
Team milka maffiaa !!!
We rijden met vol gas naar het adres dat Soraya ons gaf.
Amine belt aan.Ik kijk hem raar aan.
'Helemaal gek?' Zeg ik hoofdschuddend.Ik pak een steen uit de tuin en gooi het raam kapot.Ik klim naar binnen en doe de deur voor ze open.Ze zeggen niks en zoeken het hele huis door.
'JULLIE MOGEN BEST WEL DANKJEWEL ZEGGEN' roep ik.
Ik doorzoek de keuken en zie milka.Soraya word hier ook wel blij van,Maar ik ook!
Ik loop naar boven met de mop.Het is hier kapot vies! Heeft zijn zusje nooit leren schoonmaken schande dit.Ik doorzoek alle kamers maar zie iets wat mij opvalt.Een boekenkast.Hamza die leest? Grappigste wat ik ooit heb gehoord.Jullie vragen jullie vast af hoe ik Hamza ken,Nou dat vertel ik nog wel.
Ik gooi mijn slipper naar een jongen die langsloopt.Hij kijkt me lang aan.
'Waarom deed je dat?' Zegt hij boos.Ik sis hem.
'Luister schuif die kast even' hij zegt niks en begint te schuiven met moeite.Ik grijns.En zie een deur.Ik pak alvast de mop en doe de deur open.Ik zie Soraya vastgebonden aan de deur.Ze is naakt die jongen mag haar niet zien.Ik duw de jongen weg,Wat moet ik doen? Ik stress.Met de mop gaat dit niet lukken.Ik neem diep adem maar hoor een schot geluid.Souhaib heeft Hamza in zijn been geschoten.Souhaib pakt Hamza en sleurt hem naar beneden.Ik pak Soraya en maak haar los,Ik zie haar kleding liggen.Ik kleed haar snel aan en huil zacht.Ik doe snel wat dua's en til haar op naar beneden.Amine neemt haar van mij over en brengt haar naar zijn auto.Ik loop achter ze aan.
'Neem haar mee naar mijn huis en vertel mijn moeder dat ze voor Soraya moet zorgen' ik kijk hem raar aan.
'Waar woon jij?' Zeg ik.
'GA GEWOON ERGENS HEEN' roept hij gefrustreerd.
'Saff maar haal die mop' zeg ik en stap in.Soraya slaapt op de achterbank.Ik ga gewoon naar mac rijden,Ze word vast wel wakker onderweg,Ik bedoel,Van Mac word iedereen blij?Perspectief Amine.
Ik schop Hamza overal en sla hem helemaal kapot.Niemand komt aan Soraya,Niemand.Haar vader is gek.Hij hoest bloed uit,Souhaib is helemaal gek geworden,Hij heeft hem helemaal kapot geslagen.
'Heb je Soraya ontmaagd' roep ik boos.Hij grijnst.
'Check nu de dekens' roep ik tegen een jongen.Hij rent naar boven.Ik sla hem ondertussen overal.Hij kreunt van de pijn.Mannelijke hoer die hij is.Hoe durft hij aan Mijn Soraya te komen.
Wacht? Mijn...
'Souhaib wat gaan we met hem doen?' Zeg ik.Hij is helemaal rood.
'Politie?' Zegt hij.Ik knik.
Waarom is er nooit politie als er wat gebeurd.Maar als wij in een dure auto rijden zijn ze er oppeens wel he?
Ik trap hem ik zijn buik.
'Hij verdient de gevangenis niet eens,Hij verdient veel erger' zegt Souhaib.Ik knik.
'Souhaib?' Zeg ik zacht.Hij kijkt
Me afwachtend aan.Nee laat ik het hem
Maar niet nu vertellen.
'Nee laat maar kom we bellen politie en gaan naar de meisjes' hij knikt en we bellen de politie die Hamza komt ophalen.We vertellen ze wat er gebeurd is en gaan dan naar mijn huis.Thuis aangekomen zie ik Soraya en Kawtar eten.Maar ik zie ook iemand die ik niet ken..
JE LEEST
De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind
RomanceDE HOER DIE VERANDERDE, Deel 1 & 2 * Kopieer aub niks van dit boek! Als je iets zou willen kopieren of een soort van zelfde verhaallijn hebt stuur een berichtje dan aub❤️* Maak kennis met Soraya,Een bloedmooi meisje.Ze is half Colombiaans en half Ma...