59

1.9K 152 30
                                    

Vergeet niet te stemmen!💓
Kunnen we 30k reads halen voor mijn verjaardag? 😛 (21 juni)

Perspectief Soraya.

We zijn al een maand verder, Ik heb niks gehoord van Amine, We hebben besloten om elkaar rust te geven, Nou eigenlijk heb ik dat gedaan.Ik heb besloten dat ik hem pas over een paar maanden wil zien.Mijn buik is enorm gegroeid, Ik word straks gebeld over het geslacht van onze kinderen,
Ja het zijn kinderen..Ik ben zwanger van een tweeling.

Het leukste gevoel van de hele zwangerschap is je kindje voelen schoppen, Zo grappig maar ook soms pijnvol.Ik kan niet wachten tot dat ze hier zijn,

Ondertussen woon ik nu samen met Souhaib in een groot appartment in Amsterdam, Hij wilt hier gaan wonen met zijn toekomstige vrouwtje wat ik wel begrijp omdat dit appartment 5 slaapkamers en 6 badkamers heeft en een binnenzwembad.Ik heb haar ook leren kennen ondertussen, Ze is een heel lief meisje met een mooi hart.

Ik heb mijn schoonouders wel gezien, Ze respecteren onze keuzen zeggen zij maar ik weet niet of Amine zijn moeder er blij mee is dat ik hem heb verlaten voor een tijdje, Wat ik wel begrijp aan de ene kant maar aan de andere kant denk ik ook,
Ik heb wat rust nodig van alle ellende die mij de afgelopen dagen is overkomen.

Kawtar heb ik niet veel gesproken, Ze heeft zelf ook geen contact gezocht.Maar op een dag moeten we elkaar toch wel spreken omdat ze de vrouw word van mijn neef, Hun bruiloft is al geweest, Ik ben natuurlijk wel gegaan omdat ik het respectloos zou vinden als ik niet naar de bruiloft van mijn neef ga, Hij is wel familie natuurlijk, Voor een ruzie met Kawtar ga ik niet het contact verbreken met familie.

Nu is het weer even tijd voor de realtiteit, Ik word uit mijn gedachten gehaald door mijn telefoon, Ik word gebeld! Snel loop ik erheen om op te nemen,

'Spreek ik met Soraya ?' Vraagt de dokter.
'Jaa, Hoe gaat het' zeg ik, Ook al boeit me dat niet ik wil gewoon hun geslachten weten,
'Het gaat goed hoor, Ik bel je om het geslacht te weten' lacht hij.
'Het zijn twee jongens!' Zegt de dokter enthousiast.
'Dank u wel' zeg ik en hang gelijk op.

Twee jongens, Zo schattig dit!

Wanneer zal ik het Amine vertellen? En hoe moet ik het hem vertellen? Ik heb geen idee of ik hem moet knuffelen of iets anders.Deze situatie maakt mij echt moe, En dat is echt slecht voor de baby's

Zuchtend sta ik op om te gaan koken, Het is bijna tijd voor Iftar.Zelf vast ik niet omdat ik zwanger ben maar ik ga vanavond koken omdat mijn familie langs komt, Ik ga vandaag een uitgebreid diner maken met allemaal verchillende gerechten.

Het zal druk worden vanavond, Nour haar familie komt langs dus we gaan de schoonfamilie leren kennen!  Ik begin met koken en denk aan de namen voor de kinderen, Ik zal uiteindelijk wel met Amine moeten praten want ik hou echt zoveel van hem, En ik denk wel dat ik hem een tweede kans kan geven, Wie ben ik om hem niet te gaan vergeven? Hij doet zoveel moeite om mij blij te houden, Hij was gewoon in de war denk ik.

De hele tafel is gedekt, Ze arriveren over 10 minuten.Ik loop nog naar boven en pak mijn telefoon, Zal ik Amine bellen of appen? Of met hem afspreken? Ik denk dat ik hem ga uitnodigen? En zijn familie ook want ik heb eigenlijk veelste veel gekookt.

Ik bel Amine op en wacht totdat hij opneemt,

A = Amine
S = Soraya

A : Hallo? Met wie spreek ik?
S : Amine..
A : Soraya zina zeg wollah jij bent het
S : Jaa Amine ik ben het
A : Hoe gaat het? Ben je ziek? Heb je wat nodig? Ik kom gelijk!
S : Het gaat wel, Kun je langskomen met je familie? Ik heb gekookt, De schoonfamilie van Souhaib komt ook.
A : Ik kom eraan! Stuur me het adres, Hou van je
S : Hou ook van jou...

Hij hangt op en ik stuur hem het adres, Bijtend op mijn lip denk ik aan het gesprek van net, Hij was echt blij toen ik hem belde hoorde ik aan zijn stem.

Ik maak me snel even klaar en hoor dan de bel, Ik loop naar beneden met mijn mooie ronde buik, Ik vind mijn buikje echt mooi, Eigenlijk wil ik foto's gaan maken met Amine.Ik hou nog steeds van hem..

Ik open de deur en zie Souhaib met Nour en haar familie, Ik groet ze allemaal één voor één, Nour heeft twee zusjes en 1 broer, Haar zusjes heten Lina en Sara en haar broer heet Achmed.

'Salam' lach ik vriendelijk, Ik hang hun jassen op en neem ze mee naar de woonkamer, En dan gaat de bel aweer.Amine is er.. voor ik het weet verschijnt er een klein glimlachje op mijn gezicht.

'Soraya wie heb je uitgenodigd?' Vraagt Souhaib.
'Amine en zijn familie' lach ik verlegen.
Hij knikt, Hij heeft Amine wel gesproken en hem een beetje geholpen om niet gek te worden zonder mij.

Ik open de deur en zie Amine mij geschrokken aankijken, Hij krijgt tranen in  zijn ogen en ik ook.
'Je buik is zo groot geworden' zegt hij lachend met tranen in zijn ogen,
'Ma sha allah' vervolgt hij.Ik lach verlegen, Hij komt naar mij toe en kijkt me twijfelend aan.Hij weet niet zeker of hij me mag knuffelen, Wat ik wel begrijp.

Ik twijfel geen seconde en trek hem in een knuffel ik zie vanuit mijn ooghoeken mijn schoonmoeder blij kijken.

'Soraya dankje wel dat je ons hebt uitgenodigd' zegt mijn schoonmoeder blij.Ik knik,
'Het is niks, Ik miste jullie' lach ik.

Ik neem ze mee naar de woonkamer en en zie dat er nog een kwartier is voordat ze mogen eten.

We hebben ondertussen allemaal gegeten, En ze vonden het allemaal heel lekker gelukkig, De familie van Nour is weg en alleen mijn schoofamilie is hier nog,

'Soraya?' Vraagt Amine zacht.Ik kijk op en kijk hem vragend aan,
'Kom je weer thuis wonen? Alsjeblieft' zegt hij gebroken.

Ik bijt op mijn lip,

'Amine ik...'

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu