62

2K 152 32
                                    

Vergeet niet te stemmen ❤️

Perspectief Soraya / 7 maanden later

Ja we zijn al weer zo ver, Mijn buik is zo enorm groot geworden, Ik heb heel vaak langst van krampen en pijn omdat ik nu in mijn laatste week zit, Ik ben morgen uitgerekend en wil eigenlijk dat de baby er gewoon uitgaat nu, Ik kan niet wachten om ze te zien.

Amine heeft hard gewerkt aan de kinderkamer, En het is heel schattig geworden! We hebben de kamer een rustige uitstraling gegeven en we zijn er beide trots op.Het gaat ook goed bij het bedrijf van Amine, Ze gaan ook internationaal beginnen en heel veel medewerkers gaan in het buitenland werken zodat het bedrijf steeds maar groter blijft worden.

Souhaib en Nour zijn ook al gertrouwd, Ze wonen nu samen en zijn heel schattig samen, Ze komen geregeld langs en ik heb haar ook beter leren kennen, Ze heeft mij vaak gesteund toen mijn hormonen vaak veranderden de laatste maanden.

Kawtar heb ik echt weinig gesproken, Onze band is gewoon direct anders geworden wat ik heel jammer vind.Ik mis onze sterke band, We waren echt heel close maar uiteindelijk bleek ze
me 'gebruikt' te hebben.Maar ja Allah heeft dit allemaal gekozen dus ik kan er niks aan veranderen ook al zou ik dat wel willen.

'Aminee' gil ik blij als ik hem bezig zie in de keuken, Hij is eten aan het maken voor mij zo lief, Hij kookt de laatste tijden heel vaak voor mij.En ik waardeer het heel erg! De laatste dagen ben ik echt kapot en heb weinig kunnen slapen, Als de kinderen er zijn worden het echt  slapeloze nachten dus we proberen nu vooral goed uit te slapen.

We eten samen ons ontbijt op,
'Ik kan niet wachten' zeg ik nerveus, Amine knikt instemmend.
'Ik ook niet Wollah, Wil de kinderen echt graag hier hebben' lacht hij.Ik knik en we eten zo ons eten verder,

'Gaan we nog wat doen vandaag?' Vraag ik.Hij knikt,
'We gaan naar mijn ouders vanavond, We zijn uitgenodigd' zegt hij.Ik knik en eet verder.Ik ga denk ik dan iets als een taart bakken.

'Amine kan je ff boodschappen gaan doen?' Vraag ik na een halfuur als ik heb afgewassen.Hij knikt en ik pak een briefje met een lijst met benodigdheden, Hij leest het lijstje en knikt,
'Ga je bakken?' Vraagt hij.
'Jaa' glimlach ik, Ik hoor hem zacht 'yes' roepen, Hij geeft me een kus en loopt dan het huis uit.

Ondertussen pak ik mijn telefoon en zie twee gemiste oproepen, Ik kijk even van wie het is, En als ik zie dat het van Kawtar is schrik ik.Ze zoekt contact na een lange tijd? Zal ik haar terugbellen?

Twijfelend bel ik haar op.Na dat hij eeen paar keer is overgegaan neemt ze op,

Telefoongesprek Soraya & Kawtar
S= Soraya
K= Kawtar

S : Hallo?
K : S-soraya?
S : Jaa ik ben het..
K : Het spijt me zo erg ik mis je *huilend*
S : Niet huilen! Kom naar mijn huis,Ik app je mijn adres

Ik hang op en stuur haar het adres, Haar horen huilen breekt me, Ze is echt mijn bestevriendin ook al hebben we elkaar zo lang gewoon niet gesproken.

Na een kwartier gaat de bel, Zal dat Amine zijn of Kawtar? Ik loop naar de deur en zie Kawtar.Het eerste wat haar opvalt was mijn grote buik omdat ze daar gelijk naar keek.

'Soraya' zegt ze huilend en ze zakt voor me neer,
'Het spijt me zo erg' huilt ze heel hard, Ik sus haar en kniel moeilijk neer en pak haar hand,

'Het is oké ja? Het is niet erg ik heb je vergeven' zeg ik snikkend.Ze schud haar hoofd en we trekken elkaar huilend in een knuffel,

'Oh dat is lang geleden' roept Amine als hij binnenkomt.We staan op en ik veeg haar tranen weg, Ik geef Amine een blik van 'hou je bek gewoon ga weg' hij snapt het en loopt naar de keuken.

'Kom naar binnen' zeg ik, Ze schud haar hoofd.
'Ik moet werken, We spreken wel af een keer?' Vraagt ze.Ik knik en knuffel haar nog en dan gaat ze weg, We hebben elkaar vergeven en daar ben ik blij om.

Ik loop naar de keuken en zie Amine milka eten, Ik kijk hem aan met een zielig gezicht.
'Mag ik ook' vraag ik.Hij knikt en geeft 3 reepjes,
'1 voor Nassim en 1 voor Faissal' zegt hij blij.En ja dat horen jullie goed! We dachten eerst aan de namen Adam en Imrane maar vonden uiteindelijk Nassim en Faissal veel mooier.

Lachend eet ik het op en geef Amine een kusje,
'Dankje wel' glimlach ik.Hij knikt lachend met zijn hoofd,
'Geen probleem alles voor me vrouwtje' zegt hij.Ik pak de benodigde spullen en begin met het beslag, Ik ga een drip taart maken.

Na een uur ben ik eindelijk klaar! Het is echt heel mooi geworden, Dit is het resultaat.

(Sorry sorry sorryy!! Ik heb hier echt honger van gekregen😭 Kan niet wachten tot Iftar)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Sorry sorry sorryy!! Ik heb hier echt honger van gekregen😭 Kan niet wachten tot Iftar)

Amine komt de keuken binnen en kijkt er met open mond naar, Hij heeft honger zie ik.De ramadan is natuurlijk al een tijdje afgelopen dus we kunnen gewoon gaan eten straks.

'Ik kleed me ff om en dan gaan we, Niet aan de taart zitten' zeg ik.Hij knikt en gaat naar de woonkamer, Hij zag er echt leuk uit, Ik ga hem matchen.

Ik pak een outfit die matcht met Amine en kleed me om, Ik maak me lichtjes op en krul mijn haren.Ik spuit een beetje parfum van Amine en pak dan de tas,
'Amine kom is' roep ik.Hij komt en kijkt me blij aan,

'Je ziet er prachtig uit ma sha allah' glimlacht hij.Ik bloos en hij pakt zijn telefoon en neemt wat foto's van mij.

'Kun je dat tasje pakken?' Vraag ik.Hij begrijpt het gelijk en pakt een tas die we altijd meenemen als we buiten zijn voor het geval dat ik ga bevallen, In de tas hebben we spullen voor de baby's en wat kleding en spullen.

'Kom we gaan' hij pakt mijn hand en we stappen in de auto, Onderweg praten we wat over random dingen.

We zijn inmiddels al aangekomen bij mijn schoonouders, En hebben gegeten en zitten vol alhamdulillah, Iedereen was enthousiast over de cake en ze vonden het lekker gelukkig!

En dan? Dan voel ik een hevige pijn en gil ik het uit, Iedereen kijkt mijn kant op.

'IK GA BEVALLEN' huil ik vanwege de pijn.....

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu