2.08

1.7K 150 16
                                    

Vergeet niet te stemmen! Ik waardeer het heel erg.

Vanaf nu ga ik weer echt actief delen plaatsen!

& Hier heb ik nog een foto van Laila.

Laila 5 jaar oud. Half Marokkaans, Kwart Spaans en Kwart Algerijn.

 Half Marokkaans, Kwart Spaans en Kwart Algerijn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Perspectief Faissal.

Teleurgesteld rijd ik weg, Marwa ligt op de achterbank te slapen.Hoezo doet ze dit nou? Ze was toch veranderd? Waarom moest ze dit doen.

Aangekomen bij het huis slaapt ze nogsteeds, Ik til haar op en breng haar naar haar kamer.Laila slaapt nog.Ze heeft een dochter en dan gaat ze even naar de club? Wollah morgen wil ik een verklaring van haar anders weet ik echt niet wat ik hiermee moet.

Twijfelend kijk ik naar haar kleding, Ik kan haar niet hier in laten slapen.Ik pak wat doekjes en veeg alle make up van haar gezicht weg.Uit haar kleding kast pak ik een pyjama en kleed haar om, Misschien gaat ze me hierom haten maar als ze slaapt in die kleding gaat haar dochter raar denken.

Ze heeft wel een lekker lichaam als ik eerlijk moet zijn, Maar ik ga haar niet aanraken.Mijn moeder vertelde me dat ik meisjes nooit moet aanraken, Pas als we getrouwd zijn.

Laila heeft vandaag zo leuk gespeeld met de kinderen van Nassim en Oumaima! Ik heb weer wat zaken gedaan met mijn broer en het was wel gezellig, Morgen ochtend ga ik ontbijten bij mijn moeders huis.

Ik ga naar mijn eigen kamer en ga liggen in bed, Marwa wat doe je me toch aan? Waarom krijg ik gevoelens voor je..Je bent zo fout maar het gevoel dat je me geeft voelt goed.

Perspectief Marwa.

Gapend word ik wakker door mijn wekker Laila, Ze springt op me en geeft me allemaal kusjes.
'MAMAAA' gilt ze blij, Ik glimlach en geef haar een kusje,
'Sabah el gair' zeg ik terwijl ik haar knuffel.Vermoeid grijp ik naar mijn hoofd, Ik heb echt hoofdpijn.

Gister avond was echt een fout, Ik was zo dom.Alles door die ouassima, Met haar ga ik zo snel mogelijk het contact vebreken.Ik was zo goed bezig en toen kwam zij mij verleiden om slechte dingen te doen! Ik moest gelijk al weg gaan.

Ik loop naar de badkamer en ga douchen en doe daarna  de wassing en vericht het gebed, Tijdens het bidden doe ik een paar smeek dua's voor vergiffenis.

Na het bidden ga ik naar Laila, Die heeft al gedoucht en ik kam haar haren, Ik doe invlechtjes bij haar in.Na haar haren te hebben gedaan kies ik haar outfit en maak haar tas klaar, Het is haar eerste dag op haar nieuwe school.

In de keuken maak ik haar ontbijt en lunch klaar voor op school, Als ze aan het eten is doe ik snel een trainingspak aan en wat concealer op om mijn wallen te verbergen, Ik doe mijn haar in een knot en we lopen naar buiten.

De school is een kwartier lopen, Het word tijd om binnenkort een fiets te kopen want ik heb geen genoeg geld voor een auto maar een fiets is wel handig.Ik breng Laila naar school en ga dan terug naar het huis van Faissal waar ik hem al tref bij de voordeur.

'Dus, Laten we even praten' zegt hij gelijk.Ik knik, Liegen heeft geen zin.Ik ga hem vandaag alles uitleggen.

We lopen naar zijn kantoor en gaan zitten,
'Vertel alles in 1 keer, Hoe je Laila kreeg en wat er gebeurde gister avond, Ik zal je niet onderbreken'.Ik knik en begin met praten..

'Toen jij vertrok leerde ik Marouan kennen, Hij was heel aardig en kocht dure cadeautjes voor mij.Hij zei dat hij met mij wou gaan trouwen en binnenkort mijn hand zou komen vragen.Natuurlijk geloofde ik dat met mijn domme hoofd.We spraken vaak af en hij kocht steeds duurdere spullen zoals horloges,ringen,kettingen en armbanden van merken zoals swarovski en cartier.Ik hield van zijn aandacht en hij maakte er gebruik van, Op een dag bracht hij me naar zijn huis, In mijn drankje had hij alchohol gedaan en werd ik dronken.

Omdat ik dronken was realiseerde ik me niet waar ik mee bezig was, Hij gebruikte mij en verkrachtte mij.De volgende dag nam hij alle cadeau's terug en schold me uit voor een hoer, Ik was kapot en werd door mijn moeder uit huis gegooid, Ik vluchtte naar Nederland met een illegaal paspoort en vroeg hier een echte aan, Laila is hier uit eindelijk geboren.
Marouan heeft haar wel een paar keer gezien, In de vakanties gaat ze altijd een week naar hem toe, Hij houd heel veel van haar en is nu getrouwd met een ander meisje, Hij wou mij eerst maar ik wou hem niet meer.
En gister gebeurde het zelfde met de alchohol, En het was een fout..Geloof me ik zou zo iets nooit doen' huil ik, Hij zegt niks en trekt me in zijn armen.Ik huil alles uit terwijl hij mij probeerd te troosten.

'Marwa laat me je nu iets vertellen over mijn verleden' zegt hij zacht..

Vergeet niet te stemmen❤️

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu