9

3.1K 186 21
                                    

Perspectief Soraya.
Ik weet niet waarom Anissa zo deed,
Ik zag haar heel lang niet en dan gaat ze me een hoer noemen! Heeft ze haar zelf wel gezien ofzo? Zeker niet! Oordelen doen ze ook tegenwoordig!
Maarja ik ben dood moe.We zijn eindelijk thuis! Die amine blijft in mijn gedachten.Ik kleed me snel om in mijn pyjama en poets mijn tanden enzo.
Ik hoor gesnik vanuit de gang.Het is mijn moeder.Zal ik afluisteren? Ze praat met mijn broer hoor ik aan de stemmen.

'Sohaib,Ik weet het niet meer..Soraya,Ze willen haar!' Zegt mijn moeder huilend.Ik schrik en reg weg.Wie wil mij? Wat willen ze van mij! Ik zucht en krijg een berichtje van Nada binnen.
'Fakka Soraya,Ik wil je nooit meer zien,Zoek geen contact doei kech' zegt ze heel droog.Kan dit leven nog erger ofzo! Ik gooi mijn telefoon weg.
'Dacht je geld teveel' roept mijn zusje.Ik erger me echt aan haar.Wat gaat ze zomaar bemoeien! Is het haar telefoon ofzo.Ik zucht en ga in mijn bed liggen.Morgen ga ik gewoon lounge pakken dit word me allemaal te veel.Ik snap gewoon niet hoe mensen zo erg kunnen zijn! Ik ben toch geen hoer!
Morgen is die afspraak met die anonieme gast,Ik heb er echt geen zij in! Wat moet ik doen als ik die gene zie! Stel je voor ze ontvoeren mij ofzo? En wat als mijn ouders er achter komen? Leven is soms echt moeilijk man ik zweer het jullie! Hoe willen ze dat ik dit ga oplossen.
Met nog miljoenen vragen in mijn hoofd sluit ik mijn ogen en probeer te slapen,Het gaat moeilijk maar na een paar minuten val ik dan toch eindelijk in slaap.

De zon schijnt zo fel in mijn gezicht.Ik haat nederland! Ene moment is er zon en het andere moment regent het alweer.Ik zucht,Ik heb geen zin om naar die 'afspraak' te gaan.Ik ga denk ik gewoon eerst naar de lounge en daarna naar die afspraak.
Mijn telefoon gaat af,wie zou dat zijn? Het is een anoniem nummer.Ik neem maar op.
'Heb je me gemist?' Hoor ik een bekende stem zeggen.
Nee nee..laat het hem niet zijn..waarom.. wat heb ik hem ooit misdaan?
________________________________

Sorry kon het gewoon niet laten om jullie in spanning te houden😛 Sorry dat ik zo laat plaats maar school is echt een hell! Ik hou amper tijd over om wat te doen.Maarjaa ik ga straks voorruit schrijven dus jaa komt goedd❤️❤️
Wie zou het zijn??😏

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu