Perspectief Soraya.
Alle tranen stromen uit mijn ogen,Het lijkt wel een waterval die ontploft,Als dat mogelijk is.
'Kenza i-ik' voordat ik mijn zin kan afmaken huil ik het uit,Ze trekt me in een knuffel en huilt zelf ook merk ik.
'Sst het komt goed' zegt ze sussend.Ik huil het uit,Waarom wist ik hier niks van? Wist mijn moeder dit? Mijn vader? Kenza veegt mijn tranen weg en we lopen samen naar de woonkamer.
'Soraya je mag dit aan niemand vertellen' zegt Kenza.Ik schud mijn hoofd,Maar dan word ik uitgehuwelijkt?
'Maar mijn vader..Hij moet weten dat Hamza niet goed is voor me' zeg ik zacht.Het is een tijdje stil.
'Oke we gaan het je vader vertellen' zegt ze.Ik knik en we gaan verder eten,Even later gaat de deur.Ik sta op en open de deur voor Amine en Souhaib.Ik bloos licht als ik Amine zie.Ze lopen mee naar binnen.
'Wie is dit?' Zegt Amine.Ik zie Amine lang staren naar Kenza en zij bloost.Jaloers stel ik haar voor aan hem.Ik ga zitten en zie dat Amine naast Kenza gaat zitten en niet naast mij.Chagrijnig kijk ik voor me uit.Hoe durft hij? Hij is van mij! Wacht..Eigenlijk mag hij doen wat hij wil want hij vind me niet eens leuk.Kawtar kijkt me vragend aan,Ze merkt het en kijkt hun aan.
'Kom we gaan naar huis' zegt Souhaib.Ik schud mijn hoofd.Ik ga hier niet weg als die Kenza hier zit met Amine.
'Uhm nee,Souhaib is het goed als ik bij kawtar blijf?' Hij denkt even na en knikt daarna.Hij staat op en kijkt Amine aan,Hij knikt een loopt mee.Wacht nu wil ik eigenlijk mee,Maar het is raar als ik nu zeg dat ik mee wil.Souhaib kennende gaat hij raar denken.Ik lach fake naar Kenza.Als zij gevoelens gaat krijgen voor Amine word ik echt boos.Hij is de mijne! Niet die van Kenza!
'Zullen we wat lekkers maken?' Vraag ik terwijl zuchtend.Ik heb gewoon altijd zin in chocola.
Kenza knikt en Kawtar ook,We lopen naar de keuken.
'Maar wat gaan we dan maken?' Zegt Kenza.Ik denk even na.
'Een chocola fondue met fruit enzo?' Zeg ik.Ze knikken hevig en we beginnen met het smelten van de chocolade.Als je dit nog nooit hebt uitgedaan raad ik het je echt aan want dit is echt heerlijk.We genieten van ons eten,We hebben ook kip bestilla gemaakt en kletsen ondertussen een beetje.
'Zijn jullie verlieft?' Vraag ik.Het blijft een tijdje stil,Ik zie Kenza blozen.
'Oeh Kenza wie is het?' Zeg ik.
'Die jongen van vandaag' zegt ze.Ik kijk haar boos aan.Ik sta op en zeg dat ik misselijk ben en naar huis ga.
'Gaat het wel Soraya?' Vraagt Kawtar me.Ik knik maar ze lijkt het niet te geloven.Ze geeft me een blik van 'je verteld dit later aan me'
( eerlijk jullie hebben dat ook met je bestfriend😂)Ik doe mijn schoenen aan en kijk naar buiten,Hoe ga ik naar huis nu? Ik heb geen zin om te lopen! Zuchtend begin ik te lopen.Ik heb echt een slechte conditie ik heb nooit zin om te lopen.Met Amine in mijn gedachtes loop ik verder.Een auto getoeter haalt me uit mijn gedachten.
'Ewa fakka alles goed vandaag'
'Jawel alleen ik heb niet gelopen vandaag' zeg ik lachend.Bilal stapt uit en doet de deur voor me open.Ik stap in en we kletsen een beetje bij.Bilal is mijn neef trouwens,jullie kennen hem nog wel toch? Als ik merk dat We er zijn is Bilal heel stil.
'Waarom ben je zo stil ben je je tong verloren ofzo?' Zeg ik plagend.Hij schud zijn hoofd en ik stap uit.Hij zwaait en rijd dan weg,Ik zie dat Amine uit het raam keek.Ik loop naar de deur en zoek mijn sleutels,Ik kan ze echt nooit vinden wollah! Als ik ze bijna heb doet Souhaib de deur open.
'Je mannetje is jaloers' zegt hij.Ik kijk hem scheef aan en hij zegt heel zacht Amine.
'Nee hij is niet me man' zeg ik snel en ren naar boven.
JE LEEST
De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind
RomanceDE HOER DIE VERANDERDE, Deel 1 & 2 * Kopieer aub niks van dit boek! Als je iets zou willen kopieren of een soort van zelfde verhaallijn hebt stuur een berichtje dan aub❤️* Maak kennis met Soraya,Een bloedmooi meisje.Ze is half Colombiaans en half Ma...