vergeet niet te stemmen xx
Perspectief Laila.
2 weken later.Ik verwijder iedereens nummer uit mijn telefoon, Behalve die van mijn ouders.Ik verwijder instagram,snapchat en al mijn andere sociale media accounts.Niemand weet dat ik wegga naar Amerika, En ik wil het niemand vertellen.
Mijn gedachtes zijn telkens bij Ayoub en Ouassim.Ayoub belt me niet meer, Contact tussen ons is gestopt maar ik mis hem.Hij is nu verloofd met het meisje dat zelfs mijn bestevriendin heeft afgepakt.Ik haat hem, Maar toch houd ik ergens van hem.
En Ouassim? Die zoekt steeds contact maar ik heb niks gelezen..Ik mis hem maar door hem moet ik weg uit Nederland.'Laila we moeten nu echt gaan!' roept mijn moeder.Ik knik en loop naar beneden, Mijn koffers zitten in de auto.Vandaag zal ik vertrekken naar Amerika, Alles zal veranderen.
Aangekomen op het vliegveld neem ik afscheid van iedereen, Huilend neem ik afscheid van mijn kleine zusjes, Ik geef ze beide een kus en knuffel mijn moeder voor de laatste keer.Na het afscheid lopen ze weg, In tranen zoek ik de gate totdat ik plotseling word getrokken door een meisje naar de wc.
Ze doet de deur van de wc's opslot en drukt me tegen de muur aan,Ze drukt haar hand op mijn mond.
'Luister nu goed, Als je niet doet wat ik zeg ga jij en je familie eraan' zegt ze.Ik duw haar weg, Ze pakt een pistool uit haar tas en richt het op mijn hoofd.
'Luister goed Laila, Jij kent mij niet maar je
gaat mee met mij, Anders zullen er gewonden vallen' zegt ze, Ik knik.'Loop door we moeten een vliegtuig pakken' zegt ze.
'Mag ik snel naar de wc?' vraag ik.Ze knikt en ik ga snel het hokje in, Ik pak gelijk mijn telefoon en zie berictjes van Ouassim.'LAILA GA NIET NAAR HET VLIEGVELD'
'LAILA HABIBTI IK GA JE MISSEN'
'LAILA ZE GAAT JE OPHALEN JE BENT IN GEVAAR GA NU WEG' zie ik, Het hokje word opengeslagen en ze gooit mijn telefoon tegen de muur.Ze pakt me bij mijn hand en trekt me weg.Waar ben ik weer in beland..
Ze laat een foto zien van Ouassim,
'Als je niet met mij meegaat zal hij vermoord worden' Zegt ze.
'HOE KEN JE MIJ WAT WIL JE VAN MIJ' schreeuw ik, Ze slaat me en belt iemand.Een onbekende man loopt de wc mee en neemt me samen mee met haar naar een prive gate,
'Als je mee werkt word alles makkelijker voor je' sist ze.Tranen stromen over mijn wangen.Ik zie een prive jet,Ik word begeleid en vast gemaakt aan een van de stoelen.Ik voel na een tijdje het vliegtuig opstarten..Wie heeft dit allemaal bedacht?
Na 5 uurtjes word ik wakker gemaakt door het meisje,
'We zijn er, Stap uit en wees beleefd' zegt ze.
Ik sta op, En kijk mezelf aan in een klein spiegeltje, Mijn ogen zijn helemaal rood door het huilen.Achter mij en voor mij lopen allemaal mannen in een zelfde pak, Volgensmij zijn die hier om er voor te zorgen dat ik niet wegkan..
Ik word begeleid en zie gelijk al op de baan een lamborghini en meerdere dure auto's, Wie is deze man?Ik zie Ayoub, Ayoub is de gene die dit heeft gedaan.Boos kijk ik hem aan.
'Jij' roep ik boos.
'Ja ik' lacht hij.Ik begin te huilen, Hij wilt mij knuffelen maar ik duw hem weg.Hij slaat me.
Mijn wang brand, Dat had ik niet verwacht, Ayoub sloeg me?
'Wa loop door je verloofde wacht op jou' zegt hij.Ik kijk hem verbaasd aan.
'v-verloofde?' stotter ik.
'Ja een man heeft jou overgekocht van mij, En het staat vast op een contract je kan hier niet onder uit' zei hij.Tranen stromen over mijn wangen.Hij slaat me nog een keer,
'Ga niet huilen kech, Stap in ' zegt hij.Ik schud mijn hoofd en probeer weg te rennen, Ik ren en ren zo hard als ik kan.Ik hoor ze achter me aan rennen, Ik blijf rennen maar struikel over iets heen, Ik voel mezelf opgepakt worden en word in de auto gestopt.
Perspectief Samir.
Het meisje rent weg, Volgensmij heet ze Laila.Mijn vader heeft haar overgekocht..Ik haat mijn vader.Sinds mijn moeder is overleden zocht hij naar meisjes..Hij heeft nu dit meisje gekocht en zij zal mijn 'stiefmoeder' worden terwijl zij evenoud is als mij.Ik kan me niet voorstellen hoe pijnlijk dit is voor hem..Mijn vader is een duivel, Door hem is het leven van dit mooie meisje verpest.Ik ren achter haar aan, Ze valt.Ik kan haar pijn voelen.Ik til haar op en leg haar in de auto, Ik wil haar zo graag bevrijden..Maar hoe? Mijn vader zou mij vermoorden..
JE LEEST
De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind
RomanceDE HOER DIE VERANDERDE, Deel 1 & 2 * Kopieer aub niks van dit boek! Als je iets zou willen kopieren of een soort van zelfde verhaallijn hebt stuur een berichtje dan aub❤️* Maak kennis met Soraya,Een bloedmooi meisje.Ze is half Colombiaans en half Ma...