34

2.2K 148 19
                                    

Perspectief Soraya.
We zijn al een aantal dagen verder.Amine heeft zo een mooie ring gehaald voor mij! Hij vroeg me de afgelopen dagen om ringen die ik leuk vond, En hij heeft echt een hele mooie gehaald!

Hij is ook langsgekomen met zijn familie om mijn hand te vragen.De vader van Kawtar heeft ons toestemming gegeven.Ik mag haar ouder heel erg,Ze zijn echt aardig! We hebben wel besloten dat we pas gaan trouwen wanneer we mijn vader hebben gevonden.Ik wil dat mijn familie erbij is, Zonder hun voelt het niet compleet.We gaan over een paar weken naar Frankrijk om ze te zoeken, Ja ze wonen in Frankrijk.Best raar dat ik ze nooit tegen ben gekomen.

Vandaag is trouwens ook mijn eerste dag op school hier in Nederland.Ik ga hier mijn studie afronden.Het is sinds kleins af aan al mijn droom geweest om mijn eigen ziekenhuis te openen, En mensen hun levens redden.

Kawtar en Ibrahim zijn zo schattig trouwens! Hun bruiloft en al die andere feestjes zijn na de ramadan.Ik heb er zoveel zin in! Mijn beste vriendin gaat trouwen,Ik ken haar niet zo lang maar ze is er echt heel vaak voor me geweest.

Met Nisrine en Ilias gaat het ook goed! Ik ga vanavond langs hun omdat we samen gaan eten.Gezellig even bijkletsen over alles.We hebben het haar nog niet verteld over onze 'ouders' ze denkt dat onze 'moeder' dood is.Ik wil haar geluk niet verpesten, Ze is zo gelukkig nu.Souhaib en ik willen het later pas vertellen.
Ze heeft het recht om het te weten natuurlijk maar ik wil haar niet pijn zien lijden.

Ik word uit mijn gedachten gehaald door mijn broer die op de deur bonst.Ik zit weer veelte lang in de douche natuurlijk.
'Ja ja wacht geef me tien minuutjes' zeg ik voor de vijfde keer.Eenmaal in de douche is er pas over een jaar uit.

Ik stap uit de auto en ren naar de deur,Ik ben zo enthousiast om haar weer te zien! Ik druk op de bel en zie Souhaib me niet begrijpend aan kijken.Ik negeer het en ze doet open. Gelijk knuffel ik haar. Mijn band is zoveel sterker geworden met haar de laatste tijden! En ik ben er heel blij mee.

Ik hang mijn jas op en groet Ilias nog, We gaan even gezellig zitten met zijn allen aan de tafel thee drinken en bijkletsen.Na een tijdje gaan de mannen naar buiten en vertrekken wij naar de keuken om samen te koken.We besluiten om zelfgemaakte pizza's te maken en daarna een film te kijken.
'Soraya kan je even naar de supermarkt om wat ingrediënten te kopen?' Vraagt ze nadat ze in de keukenkastjes kijkt.Ik knik en ze wil geld pakken uit haar tas maar ik schud mijn hoofd.Ze glimlacht en ik omhels haar.Na een tijdje doe ik mijn schoenen aan en ga snel naar buiten.

'Soraya' roept Khalid, Ik draai me
Om en zie hem daar lachend staan.Ik loop naar hem toe en groet hem met een hand.We beginnen een klein standaard gesprekje en wanneer ik me wil omdraaien pakt hij mijn hand.Ik trek hem weg en hij kijkt beschamend naar de grond.
'Ik uh..wil je wat leuks doen een keer?'
'Nee sorry' zeg ik en loop snel weg.Hier heb ik dus totaal geen zin in.

Ik loop verder en ga naar de supermarkt.Ik pak een mandje en vul het met de boodschappen,Ik reken af en loop dan snel nog terug naar Nisrine's huis.Gelukkig is het maar een paar minuutjes lopen.Ik zie onderweg Souhaib en Ilias voetballen met wat jongetjes uit de buurt, Zo schattig!

Ik bel aan maar er doet niemand open,Ik blijf aanbellen en daarna doet Nisrine open met een zwangerschaps test in haar hand.

'B-ben je zwanger?' Vraag ik geschrokken.Ze knikt en ik gil en begin te joelen.Ik word tante! Ik lach en dan zie ik opeens ....

————————————————————————
Joee het is bijna vakantie en dan ga ik vooruit schrijven en kan ik veel meer updaten! Ik ben nu heel druk bezig met school en mijn cijfers verhogen, Maar in de vakantie ga ik wat langere delen plaatsen! Stem&Deel💓

De Hoer Die Veranderde 1&2 / Geld Maakt Blind Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu